quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef mefke79 het volgende:
En met deze post kom ik officieel even gedag zeggen, wij mogen saampjes een topic verder. Zo vertrok ik gisteren naar het ziekenhuis:
[ afbeelding ]
en dit manneke mocht ik twaalf uur later mee naar huis nemen:
[ afbeelding ]
Het uitgebreide bevallingsverhaal volgt nog een keer in het juiste topic, maar ik was ook deze keer goed te spreken over de inleiding. Het was een compleet andere bevalling dan de vorige keer, met een paar verrassingen die ons bekend voorkwamen: Tienus is op de gram af even zwaar als Driekus was (3900 gram), Driekus lag al weken klem met zijn handje naast zijn hoofd, ook Tienus besloot op het laatste moment zijn handje naast zijn hoofd te leggen en zo ter wereld te komen. En tot slot de placenta, volgens de verloskundige in het ziekenhuis was de inleiding wederom niets te laat en had ik het geluk een grote placenta (bijna een kilo) te hebben, want ook deze was al behoorlijk verkalkt.
Voor ons geen derde kindje, dat waren we al niet van plan, maar het is ons nu ook door het ziekenhuis sterk afgeraden. Met mijn bekken gaat het redelijk, de zenuwbeklemming van mijn been is wel weg, maar het bekken zelf is nog enorm instabiel. Komt op den duur vast allemaal goed, voor nu is het gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat zijn we gewend zeg maar.
Cleany en Juud en alle andere llm'ers: heel veel succes! Ik hoop dat jullie bevallingen verlopen zoals je zou willen of iig zodanig dat je er met een goed gevoel op kan terugkijken. Ik ga proberen te genieten van mijn mannen.
Ik teken ervoor, das dan maar mooi even ***, maar dan heb ik wel een klein meisje om te knuffelen na afloop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:45 schreef Marrije het volgende:
Wie weet beland je straks in een weeenstorm
Ja ik heb zomaar een nieuw topic geopend, wist nou eigenlijk niet wat ik moest veranderenquote:
yupsquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Poppedein het volgende:
3x fijn nieuws BJ!! Althans, heel jammer dat je niet tot aan je verlof kunt werken, maar t is meer dan goed geweest zo! Geweldig van T zn baan! En een fijn groepsgenootje voor Jelte strakkies! Wie weet wordt ik wel ooit de schoonmoeder waarover je dochter thuis haar hart komt luchten
Ik heb de pagina al minstens drie keer opnieuw geopend.quote:
Done!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand nog een pm met tienus zijn echte naam voor mij over?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef Basboussa het volgende:
Zit ik meteen in zwangerschap en geboorte... Nu ff niet geloof ik
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Basboussa het volgende:
Kom ff binnenvallen zo tussen de soep en de salade in, maar ik ben er weer, heb dochter 2 inmiddels ook op de wereld laten zetten, en oh, originialiteit, het heet Lina. Ga straks nog ff meer bijlezen, wetenswaardigheden volgen nog, maar kwam hallo zeggen!
Dussuh: haai...
halfjaarlijkse post?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef snoopy het volgende:
Zou ze nu weer een half jaar 'verdwijnen'?
Ja dat is waar, we gaan het gewoon nemen zoals het komt. Er is altijd wel een oplossing te vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura, gewoon nemen zoals het komt! Het klinkt alsof jullie goed hebben overwogen hoe jullie het gaan inrichten en verdelen. Mocht het nou niet blijken te werken kan je het toch altijd nog aanpassen? Take it easy, het zijn geen halszaken als het toch anders blijkt te gaan uiteindelijk. Komt vast wel goed.
Is ze al trending? #basboussaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef snoopy het volgende:
Zou ze nu weer een half jaar 'verdwijnen'?
laten zetten nog wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Basboussa het volgende:
Kom ff binnenvallen zo tussen de soep en de salade in, maar ik ben er weer, heb dochter 2 inmiddels ook op de wereld laten zetten, en oh, originialiteit, het heet Lina. Ga straks nog ff meer bijlezen, wetenswaardigheden volgen nog, maar kwam hallo zeggen!
Dussuh: haai...
Half 5 waar ze woont.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik heb toen met een schuin oog ook het Basboussa verhaal gevolgd...
Gefeliciteerd met je dochter, welkom terug hier en hopelijk blijft het niet bij 1 post!
(rare zinsopbouw, maar tis al laat)
ja, en zoals dat altijd gaat met verloren spullen, je vindt ze op de laatste plek waar je zoekt... waarom je op die plek dan niet als eerste gaat zoeken snap ik ook niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ehh, ik lurk alweer een tijd mee maar is dit de Basboussa die jullie al een tijdje kwijt waren?
Nou ja zeg. Dan niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Basboussa het volgende:
HEt is hier inderdaad half 5...
Gottegot, zie dat ik gemist ben, ik zo niet verwacht had enzo...
Shame on me, maar liep allemaal ff niet zo lekker, prioriteiten stellen, blik op oneindig verstand op nul. Zoiets.
Laten zetten: ks, halleluja, is wel een bevallingsnasloop soap waardig.
ik denk dat de meeste post ook wel een ondertoontje hebben...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aardig zeg, of ben ik nou een bitch?
Leek me wel zo normaal om in een eerste post sinds lange tijd even te melden waar je nou was/kleine toelichting...
Haha... ik zal morgen nog even een foto maken als ik eraan toe kom...quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Jose, hoe is het bij jou? Gaan we weer een buikvergelijk doen?
nou, i feel you men.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aardig zeg, of ben ik nou een bitch?
Leek me wel zo normaal om in een eerste post sinds lange tijd even te melden waar je nou was/kleine toelichting...
Het is inderdaad geen plicht. Maar, een, post bestaande uit een regel, ten tijde van SS, in de trant van. Sorry dames, ik kan niet meer posten vanwege priveomstandigheden. Was denk ik niet zo heel veel gevraagd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef oeke het volgende:
Nouja, het is geen plicht om hier te posten hoor Poppejans. En als ze gewoon iets anders aan haar hoofd had is dat toch ook prima?
Ik vind het een beetje onzin om heel boos te gaan doen.
Ik heb ook vriendinnen die ik dagelijks zie en spreek en vriendinnen die ik maar een keer per jaar zie. Om dan allerlei verklaringen te eisen ligt me niet.
Het gaat niet eens om dit topic chanel. Maar om een secret santa (waarbij je cadeaus voor elkaar koopt) topic. Waarin basboussa, om redenen (wat best kan) ineens niet meer postte. Terwijl ze wel deelnemer was. En dus een cadeau heeft ontvangen en verstuurd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Op het moment dat je je aanmeldt voor dit topic ga je elkaar volgen. Dus als iemand niks meer van zich laat horen is dat raar.
Laat even weten van hoe en wat, 1 regeltje maar!
LOLquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zullen we toch maar weer een topic voor bb openen? Anders gaat het hier zo offtopic
Daar is mij verder niks van bekend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om dit topic chanel. Maar om een secret santa (waarbij je cadeaus voor elkaar koopt) topic. Waarin basboussa, om redenen (wat best kan) ineens niet meer postte. Terwijl ze wel deelnemer was. En dus een cadeau heeft ontvangen en verstuurd.
Veel mensen melden zich enthousiast aan, maar komen er dan toch niet lekker in, of vergeten het gewoon. Kan gebeuren. Eens in de zoveel tijd lopen we het lijstje langs en dan schrappen we weer wat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Op het moment dat je je aanmeldt voor dit topic ga je elkaar volgen. Dus als iemand niks meer van zich laat horen is dat raar.
Laat even weten van hoe en wat, 1 regeltje maar!
Het BB-topic is er toch gewoon nog ergens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zullen we toch maar weer een topic voor bb openen? Anders gaat het hier zo offtopic
Die had ik toen volgepost :-)quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het BB-topic is er toch gewoon nog ergens?
Er zijn vast nog wel mensen die daar in gepost hebben en die het hier nu missen.... staat het ineens weer bovenaan in hun MyAT.
Ik zag het inmiddels.... het nieuwe topic van KD is een mooie opvolger dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die had ik toen volgepost :-)
Misschien viel het kadootje heel erg tegen wat ze had gekregenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om dit topic chanel. Maar om een secret santa (waarbij je cadeaus voor elkaar koopt) topic. Waarin basboussa, om redenen (wat best kan) ineens niet meer postte. Terwijl ze wel deelnemer was. En dus een cadeau heeft ontvangen en verstuurd.
ik dacht al, wat doe jij hier, maar je lurkt natuurlijk voor juudquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik zit hier alleen maar om te zien hoe het gaat met Juud!
Juud GO!!!!
Zwangerschap en geboorte deel 783quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef Asyniur het volgende:
Basboussa, gefeliciteerd met je meisje!
Foto van mef d'r mini? Waar?
Ik zou ff bellen Wicky, leg het even voor. Wellicht even een CTG laten maken. Better safe than sorryquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef wickie het volgende:
Ik kom even binnenvallen.
Mefke wat een mooi jungske heb je gebakken!
Bj wat een goed nieuws allemaal!
En welcome back Basboussa.
Voor de rest alles kwijt.
Ik heb even een vraag. Ik heb sinds gisteren regelmatig harde buiken. Niet pijnlijk, alleen toen ik gisteren boodschappen ging doen. Maar sinds vanavond zijn het er toch wel veel. Eigenlijk al de hele avond. Doet geen pijn maar kan ze duidelijk voelen. Ook heb ik al enige tijd op de wc vertoefd met echt verschrikkelijke darmktampen, ik viel bijna flauw van de pijn.
Maar wanneer gaat het te ver met harde buiken hebben? Oftewel móet ik morgen even bellen met het zhs? Of is het niet zo erg in mijn termijn (27 weken)? Ik herken dit niet van de vorige keer.
Ik heb het ook rond precies die termijn gehad bij Elin. Bij het minste of geringste enorme harde buiken. Ik moest toen mn urine laten testen op blaasontsteking (was het niet); en verder het advies om rustig aan te doen, er zat blijkbaar een groeispurt van de baby rond die periode ofzoiets en dat zorgde ervoor dat de baarmoeder sneller geprikkeld was dan anders. Aldus mijn verloskundige destijds.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef wickie het volgende:
Ik kom even binnenvallen.
Mefke wat een mooi jungske heb je gebakken!
Bj wat een goed nieuws allemaal!
En welcome back Basboussa.
Voor de rest alles kwijt.
Ik heb even een vraag. Ik heb sinds gisteren regelmatig harde buiken. Niet pijnlijk, alleen toen ik gisteren boodschappen ging doen. Maar sinds vanavond zijn het er toch wel veel. Eigenlijk al de hele avond. Doet geen pijn maar kan ze duidelijk voelen. Ook heb ik al enige tijd op de wc vertoefd met echt verschrikkelijke darmktampen, ik viel bijna flauw van de pijn.
Maar wanneer gaat het te ver met harde buiken hebben? Oftewel móet ik morgen even bellen met het zhs? Of is het niet zo erg in mijn termijn (27 weken)? Ik herken dit niet van de vorige keer.
Ow haha, maar ik bedoelde eigenlijk mijn post! Die laatste zin klopt niet en ik kreeg er weinig goeds meer van gemaakt, zo moe was ik.quote:
Tot nu toe elke ochtend aardig vroeg een berichtje gelezen, nu niet, ik hoop dat ze of hard aan het werk is, of haar meisje al in haar armen heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef TimeJumper het volgende:
Juud!!!! Je weet ons wel in spanning te houden
Berichtje van Juud om 8.59 Marrije.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot nu toe elke ochtend aardig vroeg een berichtje gelezen, nu niet, ik hoop dat ze of hard aan het werk is, of haar meisje al in haar armen heeft.
ach jee, over het bericht heen gelezen
Nog niks dus Juud![]()
wat is het record eigenlijk????quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat je een lief huisje voor je poezebees vindt Aventura.
En Juud en Cleany nog steeds niets.... ben je een record aan het breken Juud?
Geen idee!! Er is hier ooit ergens een melding geweest van iemand die een x aantal topics bovenaan stond, maar weet niet meer wie dat was.quote:
Lief dat je aan me denkt, en wat een narigheid voor jou, sterkte ermee...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Juud ik heb vandaag op zich de tijd wel even...om te F5en. Hoop dat het snel op gang komt!
Trui, best veel pijn en verlies veel troep.. Heb geen hoop meer. Voel me ook helemaal niet meer zwanger.
record overtijd gaan moet wel op naam van Trui staan. Was dat niet 43 weken ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen idee!! Er is hier ooit ergens een melding geweest van iemand die een x aantal topics bovenaan stond, maar weet niet meer wie dat was.
Oh ja, Vanyel was degene die record updaten had!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
record overtijd gaan moet wel op naam van Trui staan. Was dat niet 43 weken ofzo?
En record updaten Vanyelwtf bij 10 cm nog
Ruggeprik FTWquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef Susie het volgende:
Oh ja, Vanyel was degene die record updaten had!Geloof niet dat ik dat zou redden hoor.
Euhm, ja.. maar dan nog hoor! * Susie denkt nog niet al te veel na over het feit dat haar meisje straks ook nog eruit moetquote:
En nu al vrij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:08 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zo nou gaan we nog maar eens een gemeenteambtenaar de huid volschelden, die klojo's zouden me gisteren nog terugbellen en natuurlijk doen ze dat weer niet...
Ik ben lekker bezig vandaag!
Ja bij de etos/tuinen hebben ze ze van A.vogel dacht ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:33 schreef Susie het volgende:
Waar haal je die cranberry tabletten? Gewoon bij de drogisterij?
Poliklinisch bevallen was ik al van plan, manlief vind dat wel zo prettig en ik vind dat op zich geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:19 schreef octopussy het volgende:
juud, volgens mij zorgt het breken van de vliezen in veel gevallen al voor weeën dus dat zou dan wel mooi zijn. Plus dat ze dan gelijk zien of de baby in het vruchtwater heeft gepoept of niet.
Overigens kan je poliklinisch best goed controle houden over je bevalling. Weeenopwekkers zitten in een pompje met een infuus en kan gewoon lager of hoger gezet worden al naar gelang de heftigheid van de weeën. Komt bij dat je dan ook remifentanil of een ruggenprik kan krijgen (ook reguleerbaar). Ik ben de vorige keer ingeleid en alles ging in overleg met mij. Had nergens het gevoel dat ik de controle kwijt was. Ik wilde in eerste instantie graag thuisbevallen, maar ik ga nu weer voor een poliklinische bevalling omdat ik de voordelen er wel van heb gehad.
Ik moest trouwens ook een nachtje blijven, maar dat was ook niet erg want de kraamsuites waren net hotelkamers en de verpleegsters erg aardig en behulpzaam.
GGB, je man heeft gelijkMaar hormonen zitten ook nog wel eens in de weg hè?
Dank voor de tips trouwens. Ik had er de vorige zwangerschap veel last van, maar dat kwam achteraf waarschijnlijk toch door de darmhernia.
Denk dat de kraamverzorgster daar niet mee eens zal zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Poliklinisch bevallen was ik al van plan, manlief vind dat wel zo prettig en ik vind dat op zich geen enkel probleem.
Pijnstilling wil ik niet, ruggenprik ook niet. Een nachtje blijven al helemaal niet.
Ik ben echt een enorme zeikerd daarin en er moet echt een heel goede reden zijn wil ik een minuut langer blijven dan dat nodig is.
Ik wil bevallen en naar huis, in mijn eigen bed, met kind op de buik en manlief ernaast en verder niemand die zich ermee kan bemoeien.
De VK zei idd ook dat het wel heel gek moet lopen als ik van het breken van mijn vliezen niet ga bevallen.
Haha, ja de kraam, ach daar maak ik me niet druk om, dat is ideaal...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:42 schreef bitterend het volgende:
[..]
Denk dat de kraamverzorgster daar niet mee eens zal zijn![]()
Ik hoop echt dat het allemaal zal lopen zoals je het graag wilt![]()
echt jammer lieve clauwhee! ik heb 't ook meegemaakt bij m'n eerste x zwanger, en 't is echt rot. hopelijk ruimt je buik het nu goed op en is het snel opnieuw raak.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Trui, best veel pijn en verlies veel troep.. Heb geen hoop meer. Voel me ook helemaal niet meer zwanger.
Ik hoop voor je dat het zo kan lopen, maar vooral ook dat je het los kunt laten als dat echt nodig is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef Juud79 het volgende:
Pijnstilling wil ik niet, ruggenprik ook niet. Een nachtje blijven al helemaal niet.
Ik ben echt een enorme zeikerd daarin en er moet echt een heel goede reden zijn wil ik een minuut langer blijven dan dat nodig is.
Ik wil bevallen en naar huis, in mijn eigen bed, met kind op de buik en manlief ernaast en verder niemand die zich ermee kan bemoeien.
Scheelt denk ik nogal dat ik met die 10 cm nog ruim een uur weeloos heb liggen wachten tot we EINDELIJK weer eens iets konden gaan doen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:06 schreef wickie het volgende:
Ja Vanyel, dat was wel bizar die update bij 10cm![]()
Ja, je kunt ze als kuurtje slikken (2 per dag gedurende een week ofzo) en dan preventief 1 per dag. Bij ons hadden ze nu bij de etos 2 voor de prijs van 1 (18,95) met 60 tabletten per verpakking van Lucovitaal (dus totaal 120 tabletten). Da's een stuk voordeliger dan de 30 van A. Vogel voor 14,95. Het zijn capsules, dus niet vies ofzo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:38 schreef bitterend het volgende:
Isis yup! kennelijk zit iets in Fok! de zoveelste zwangere vrouw met een blaasontsteking!
Ik ga morgen naar de etos voor een blije doos (hihi) dus dan gelijk ook die pillen...kan je dat elke dag slikken voor een langere periode?
Dankje
en heb ik het record hier van een snelle bevalling??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
record overtijd gaan moet wel op naam van Trui staan. Was dat niet 43 weken ofzo?
En record updaten Vanyelwtf bij 10 cm nog
pfff ligt echt aan je bevalling hoor... ik weet niet eens of ik pijn heb gehad... alleen een heel vervelende weeenstorm.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef TimeJumper het volgende:
Zooo Juud , geen pijnstilling?![]()
Maar je hebt al meer kinderen toch? dus je weet wat voor pijn er komt en dat je het aan kunt.
Het lijkt mij maar een horror zo'n bevalling.
Als ik voor algehele narcose kon kiezen dan deed ik dat![]()
Volgens mij heeft Juud nog geen kinders! ze is gewoon een kanjerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef TimeJumper het volgende:
Maar je hebt al meer kinderen toch? dus je weet wat voor pijn er komt en dat je het aan kunt.
Helegaar niet, dit is mijn eerste. Ik denk juist dat je dat met een eerste makkelijker roept omdat je nog niet weet wat je te wachten staat...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef TimeJumper het volgende:
Of je al eerder kinderen hebt gehad zegt ook weinig, als mijn eerste bevalling zo was verlopen als de tweede dan was er nooit een tweede geweest.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef TimeJumper het volgende:
Lieve Juud, bij mij hebben ze mijn vliezen gebroken bij 6cm en er was helemaal geen spectakel. Ze lag met haar hoofd heel goed: lekkere kurk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:01 schreef Juud79 het volgende:
@Octopussy, Vliezen breken had ze van mij gisteren al mogen doen, dat lijkt me een opluchting.
Al schijn ik wel behoorlijk wat vruchwater te hebben, dus een spectakel zal het wel worden.![]()
Inleiden met infuus e.d. zie ik niet zo zitten, al dat ziekenhuis gedoe vind ik helemaal niets. Poliklinisch bevallen is prima, maar dan wel met een VK en 2 uurtjes na de bevalling weer naar huis. Ik hou erg van controle hebben over mezelf en mijn mupke heb het idee dat ik dat met een opname en inleiden niet meer heb.
Hmmm en weer thuis... zonder die cranberry tabletten!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Hmmm en weer thuis... zonder die cranberry tabletten!Echt hoor, als ik dingen niet op schrijf, dan vergeet ik dus ook gewoon!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Hmmm en weer thuis... zonder die cranberry tabletten!Echt hoor, als ik dingen niet op schrijf, dan vergeet ik dus ook gewoon!
Nou Juud ik vind je in ieder geval een Stoere Juud. En ben het met je eens, je ziet het wel maar zelf een "plan" in je hoofd hoe je het graag zou willen is gewoon fijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, ja ik weet ook dat het anders kan lopen, zeker na jouw verhaal....![]()
En het valt allemaal niet te voorspellen, zo blijkt nu al. Ik ben nu al veel meer berustend dan controlerend, zo accepteer ik ook de wijze waarop de VK de komende dagen heeft geplannend, ipv enorm in het verweer en in discussie te gaan.
Ik zie allemaal wel hoe het loopt, weet in ieder geval goed hoe ik het graag zou willen.
Ik heb er eindelijk weer een goed excuus voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaha, en jullie zijn nog in de waan dat dat weer overgaat ook hè?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah damn.... niet??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee dat heb ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en heb ik het record hier van een snelle bevalling??
LOL
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe snel??quote:
tussen aardappelen en bloemkool toch?quote:
jeeeemmmmpie!!! das echt heeeeeeel snel!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik was van begin tot eind in 40 minuten klaar, inclusief kind nog in de vliezen
M1n eerste bevalling duurde ergens tussen de 3 en de 6 uur (ligt er aan vanaf welk punt je rekent) maar die was toch een stuk beter te handelen hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Juud79 het volgende:
Dat lijkt me zo bizar, dat je bijv om 10.00 uur 's ochtends aan de koffie zit en rond lunchtijd met je kind op schoot....
Ik zou werkelijk minstens een dag met mijn mond open zitten van verbazing... Zo dus
en als ze naar jou kijken ben je het allemaal weer vergeten en het is de mooiste dag van je leven?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Takkembah het volgende:
Ja Karin, vertel!
En ik weet de pijn van bevalling 1 nog, en bevalling 2 ook. Maar ik vond het uiteindelijk allemaal wel meevallen. Ik riep tijdens bevalling 1: ik snap niet dat vrouwen dit vrijwillig twee keer doen en bij bevalling 2: ik doe dit echt nooit meer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef bitterend het volgende:
[..]
en als ze naar jou kijken ben je het allemaal weer vergeten en het is de mooiste dag van je leven?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Innepin had het record volgens mij bij willow!
Nee met "bovenaan staan" in 't lijstje. Zoiets onnozelsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef Kleurdoos het volgende:
met overtijd lopen? dat was trui toch? of ben ik aan t spuit 11én?
Das niet abnormaal lang toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zat volgens het verslag op een ontsluitingsfase van 22 uur, en dan nog persen...
Spannend!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef Dementor het volgende:
Wie weet gaat het dit weekend wel gebeuren...
Volgens jullie stinkt dat enorm.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:05 schreef bitterend het volgende:
Heb je de pannenkoeken al klaar Dementor?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef trui het volgende:
bij mij is 't ook nooit meer over gegaan hoor. de rolletjesnoch 't vergeetachtige.
quote:
Das wel het laatste waar je dan aan denkt.quote:
no pain no gain. Zo is het ook.quote:
Gezellig. Heel fok erbij.quote:
Een bevalling is voor jou dus echt "peanuts"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef snoopy het volgende:
Bij de 1e werd ik ingeleid (10 dagen over tijd en gebroken vliezen, 0,0 voorwerk).
Om 11 uur infuus, om half 2 de eerste wee, weeënstorm en om 15 uur was hij er.
Ik reken dus 1,5 uur.
Bij de 2e begon het vanzelf (1 dag overtijd, 0,0 voorwerk).
8.30 uur eerst wee, 10.40 uur baby.
2 uur en 10 minuten.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een bevalling is voor jou dus echt "peanuts"
Ja en jij en Juud heb ik ooit 1x ontmoet dus dat maakt het net iets anders!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voorlopig is het de laatste FOK!baby in de lijst.... dus best wel spannend natuurlijk
Ja, er wordt (net als een half jaar geleden) ineens gewoon wat meer hier gelurkt vanuit RLSquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en jij en Juud heb ik ooit 1x ontmoet dus dat maakt het net iets anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |