Welkom enquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef MissMuppet het volgende:
Dank je wel Ferrari_Rood! (voor het welkom) Ik vind het nog wel eng. Maar dat komt vast nog wel
Ja lach maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oe Innepin! heb je die vraag NU al gehad??? haha dat wordt nog leuk de komende weken/ maanden
LOL
Mijn schoonmoeder is al oma van 3 kinderen...na mijn 11 weken termijn echo vroeg ze:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja lach maar.
12 weken vroeg een vage kennis al: weet je zeker dat het er maar één is?
13 weken vroeg een wildvreemde: en, krijg je een jongetje of een meisje? DAT KAN IK NOG NIET WETEN!
16 weken vraagt een wildvreemde dus of ik nog lang moet
We hebben alle clichés al gehad denk ik hè?
Ik moet er stiekem wel om lachen. Maar show eens een foto danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja lach maar.
12 weken vroeg een vage kennis al: weet je zeker dat het er maar één is?
13 weken vroeg een wildvreemde: en, krijg je een jongetje of een meisje? DAT KAN IK NOG NIET WETEN!
16 weken vraagt een wildvreemde dus of ik nog lang moet
We hebben alle clichés al gehad denk ik hè?
Edit: oh ja en vergeet niet de ontmoeting tussen mijn moeder en mijn tegenpool kleurdoos, waarbij mijn moeder iets uitriep als ZO VER AL?! MAAR I. HEEFT AL EEN HELE FLINKE BUIK!
Ja maar da's wel schattig! Bij mij werd 't gevraagd omdat de mevrouw in kwestie gewoon dacht dat ik al minimaal een half jaar zwanger wasquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is al oma van 3 kinderen...na mijn 11 weken termijn echo vroeg ze:
EN EN??? wat wordt het???
![]()
Mijn man zo van : mam meen je het serieus?!
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef mefke79 het volgende:
Ben ik weer! En ja, ze kon strippen! Dus zo gezegd zo gedaan. Ik vond het niet eens zo pijnlijk, maar dat komt denk ik omdat toucheren hier sowieso pijnlijk is door gekantelde baarmoeder.
Doet dit niets of niet genoeg, dan heb ik morgen om 11 uur een afspraak op de poli.
Echt ik ben compleet in![]()
Ik geloof wel dat ik er vanuit mag gaan dat ik deze week Tienus mag begroeten.
quote:
de vorige zwangerschap had ik ook een heel bescheiden buik... geloof dat mijn buik nu al groter is, dan de dag voordat Evie geboren werd... Tja; wat wel heeeeeel lolllig is; mijn moeder en zus zijn overtuigd dat ik een zoon ga krijgen, omdat ik zo ánders zwanger ben...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de hele zwangerschap een twijfelbuik gehad en niemand durfde iets te vragen. Ik had liever een toch wat bollere buik gehad dus geniet ervan innepin
Mijn schoonmoeder was er ook heilig van overtuigd dat wij een jongen kregenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
de vorige zwangerschap had ik ook een heel bescheiden buik... geloof dat mijn buik nu al groter is, dan de dag voordat Evie geboren werd... Tja; wat wel heeeeeel lolllig is; mijn moeder en zus zijn overtuigd dat ik een zoon ga krijgen, omdat ik zo ánders zwanger ben...
hahaaaa.
ja; want je draagt nu meer rondomLOL
en ze zijn beide echt heeeeel erg overtuigd, laat ze dus lekker nog ff in die waan..
Doe ik ook hoor, wat dat betreft vind ik 't best leuk!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de hele zwangerschap een twijfelbuik gehad en niemand durfde iets te vragen. Ik had liever een toch wat bollere buik gehad dus geniet ervan innepin
Nou, daarvoor heb ik een keer overdag de verloskundige gebeld, en die zei dat ik meteen moest stilzitten en wachten tot ze (binnen tien minuten!) langskwam, omdat dat een symptoom kan zijn van zwangerschapsvergiftiging.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Innepin, zo voelt t precies! Ohjee...
Morgen zeker naar de arboarts dan, want volgens mij gaat t dan niet goed als ik Mefke zo hoor...
Ik wil je niet bang maken hoor! Bij mij kwam het op een dag ineens opzetten, was niet gerelateerd aan m'n houding oid. Maar dat gevoel dat er een riem om je middenrif werd strakgetrokken, dat schijnt wel belangrijk te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb het niet permanent, alleen als ik te lang in die stoel zit. Dus dan is t niet die vergiftiging toch? Nou word ik een beetje bang hoor
Misschien dat ik me morgen maar ziek meld en de huisarts maar ga bellen ipv de arboarts, mn huisarts is nl ook mn verloskundige. Wat denken jullie?
Ik ga even een Poppedein wijsheid uit de kast halen: liever een keer voor niets bellen, dan te laat bellen en zeker als je ongerust bent. Bellen dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar wat moet ik zeggen dan, misschien heeft ie heul geen tijd morgen
He nou ben ik helemaal bang
Sterretjes zien of vlekken hoort er ook bij.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
TAP ik zou even bellen voor de zekerheid
wat kenmerken van zwangerschapsvergiftiging
-hoofdpijn
-een riem die strak aangetrokken is voelen over je buik
-vocht vasthouden
-eitwitten in de urine (kun je thuis niet testen)
-hoge bloeddruk (kun je thuis ook niet testen)
ik herken dat gevoel eigenlijk alleen van het einde van de zwangerschap, het indalen.. kan je er dus geen sluitend antwoord op geven...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef bitterend het volgende:
Meiden even tussen door:
Horen krampen/steken in je vagina bij het groeien van de banden? op werk zeiden ze dat ze dat niet herkende...ik heb dat de hele dag door eigenlijk
ow ja die ook nogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterretjes zien of vlekken hoort er ook bij.
ik ben 15 weken...zou je voor zoiets bellen naar de vk? (overdag) of is het stom?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik herken dat gevoel eigenlijk alleen van het einde van de zwangerschap, het indalen.. kan je er dus geen sluitend antwoord op geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |