abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97807396
Ow dat klinkt niet best! dikke :* voor T_A_P ik hoop dat het niet ernstig is maar idd misschien beter bellen naar de HAP/vk?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:11:36 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97807437
he bah die bekkenklachten zijn echt niet leuk...allemaal sterkte ermee. Ik vind het stiekem wel weer neg; ik heb weer nergens last van; rug en bekken beide niet; maar na de vorige zwangerschap heb ik echt maaaaaaanden klachten gehad. Weet nu nog steeds niet of dat door de snelle bevalling kwam; of gewoon toeval ofzo..
(naja ik ga bij klachten gewoon weer naar de bekkentherapeut).

en mef; die kousen; heeft dat ook effect als je over het gehele lichaam opgeblazen bent? gek genoeg vallen juist mijn enkels nog relatief mee...

Tap; verstandig dat je naar de Arbo-arts gaat.. :Y
off nog beter nu ff de VK bellen voor de zekerheid... bandgevoel is meestal niet gunstig en klinkt niet als bekkenklachten mijn inziens...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97807643
Ik heb het niet permanent, alleen als ik te lang in die stoel zit. Dus dan is t niet die vergiftiging toch? Nou word ik een beetje bang hoor :o
Misschien dat ik me morgen maar ziek meld en de huisarts maar ga bellen ipv de arboarts, mn huisarts is nl ook mn verloskundige. Wat denken jullie?
Tralalalaaa
pi_97807727
Bellen TAP, just to be sure
pi_97807744
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb het niet permanent, alleen als ik te lang in die stoel zit. Dus dan is t niet die vergiftiging toch? Nou word ik een beetje bang hoor :o
Misschien dat ik me morgen maar ziek meld en de huisarts maar ga bellen ipv de arboarts, mn huisarts is nl ook mn verloskundige. Wat denken jullie?
Ik wil je niet bang maken hoor! Bij mij kwam het op een dag ineens opzetten, was niet gerelateerd aan m'n houding oid. Maar dat gevoel dat er een riem om je middenrif werd strakgetrokken, dat schijnt wel belangrijk te zijn.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97807821
Maar wat moet ik zeggen dan, misschien heeft ie heul geen tijd morgen ;(
He nou ben ik helemaal bang ;(
Tralalalaaa
  maandag 6 juni 2011 @ 21:16:31 #57
100412 mefke79
komt goed!
pi_97807864
TAP: ik zou zeggen bel nu even de vk, overleg even, waarschijnlijk niets, maar toch. En dan op zoek naar een fysio en een belletje naar de arboarts.

BJ, ik had vorige keer ook echt overal vocht, niet alleen in mijn voeten. En deze keer is dat dus echt zo veel minder dat ik er van overtuigd ben dat die kousen het grote verschil beteken in kilo's. En als het niet al in kilo's was, dan toch zeker in comfort. Ik heb nu sinds vandaag wel last van mijn vingers bijvoorbeeld omdat ik ze dus niet aan heb en ik ben zo blij dat ik het nu maar 'even' heb.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 6 juni 2011 @ 21:17:47 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_97807956
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar wat moet ik zeggen dan, misschien heeft ie heul geen tijd morgen ;(
He nou ben ik helemaal bang ;(
Ik ga even een Poppedein wijsheid uit de kast halen: liever een keer voor niets bellen, dan te laat bellen en zeker als je ongerust bent. Bellen dus.
pi_97808064
Ik kan morgen de huisarts bellen en vragen of ik dan terecht kan. Ik meld me morgen maar ziek voor een dagje. Maar ik heb t echt alleen na een dag zitten op die stoel.
Ik heb verder geen gekke symptomen ofzo...
Tralalalaaa
pi_97808069
T_A_P je kan altijd bellen...misschien zou je urine kunnen inleveren zodat ze de eiwitten kunnen controleren?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:21:42 #61
100412 mefke79
komt goed!
pi_97808275
TAP, ik zou nu toch gewoon even overleggen. Daar is een vk voor! Je gaat je anders ook onwijs druk maken en dat is sowieso niet goed voor je bloeddruk.

En ik ga effe douchen, was een tip van de vk en ik kan toch niet meer zitten, dus dan is de douche prima. Ik mocht ook in bad, maar dat durf ik dus niet meer, daar kom ik nooit meer uit.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:21:55 #62
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97808289
TAP, die pijn onder je borsten heb ik al heel erg lang, als het hetzeflde is. Branderig gevoel, zo omschrijf ik het altijd.
Ik heb dat al wel sinds de 25e week ofzo....vooral na teveel voorover zitten of teveel in de auto zitten. Kwam bij mij meestal in de loop vd dag opzetten en ging niet weg voordat ik thuis op de bank achterover kon zitten of ging douchen.

Dat gaat dus niet over, het is gewoon je ukje die in de weg zit. Bij mij zit het alleen aan de kant van mijn maag, niet over de gehele zijde, wel heb ik de afgelopen twee weken dat als ik loop, mijn buik trekt en dan doet het wel aan beide kanten pijn.

Bellen als je zekerheid wil hebben, maar hou dit ook maar in je achterhoofd. ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 21:25:22 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97808556
Mef; genietze van de douche!! :)

en TAP VK kan je ALTIJD even bellen en je klachten voorleggen... wat Mef ook al zegt; beter een keer te vaak bellen, dan er achteraf spijt van krijgen dat je het niet gedaan hebt.
(ik kreeg een paar weken geleden ook op mijn kop van de VK, en juist omdat ik NIET gebeld had...)
pi_97808736
Juud, ik heb t inderdaad na het lange zitten. Het is absoluut niet constant. Het voelt bij mij meer alsof het hele zooitje omhoog geduwd wordt ofzo en dat voelt dan drukkend aan op den duur.
Ik kan mn huisarts niet bellen in de avond, morgenochtend half 9 ben ik de eerste.
Mn bloeddruk is steeds heel goed en heb verder geen last van andere symptomen die je ziet bij zwangerschapsvergiftiging. Ik ga er ook niet van uit dat dat t is, maar ik blijf morgen maar een dagje thuis en bel de dokter dus op en hoop dat ik er snel langs kan.
Voel me dan wel stom als ik dan zeg, ja ik heb toch geen vergiftiging he? Ofzo.
Tralalalaaa
pi_97808835
TAP ik zou even bellen voor de zekerheid
wat kenmerken van zwangerschapsvergiftiging
-hoofdpijn
-een riem die strak aangetrokken is voelen over je buik
-vocht vasthouden
-eitwitten in de urine (kun je thuis niet testen)
-hoge bloeddruk (kun je thuis ook niet testen)
  maandag 6 juni 2011 @ 21:29:53 #66
100412 mefke79
komt goed!
pi_97808875
TAP even nog voor de douche: kan je echt pas morgen bellen? Voor nu denk ik niet zo'n probleem, maar wat doe je als er midden in de nacht iets gebeurd? Ik kan mijn vk's altijd bellen op het spoednummer en als ze daar niet reageren, dan worden ze via het ziekenhuis opgepiept.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:31:21 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97808986
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
TAP ik zou even bellen voor de zekerheid
wat kenmerken van zwangerschapsvergiftiging
-hoofdpijn
-een riem die strak aangetrokken is voelen over je buik
-vocht vasthouden
-eitwitten in de urine (kun je thuis niet testen)
-hoge bloeddruk (kun je thuis ook niet testen)
Sterretjes zien of vlekken hoort er ook bij.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97809093
Meiden even tussen door:
Horen krampen/steken in je vagina bij het groeien van de banden? op werk zeiden ze dat ze dat niet herkende...ik heb dat de hele dag door eigenlijk
  maandag 6 juni 2011 @ 21:32:46 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97809099
VK is toch altijd 24 uur per dag bereikbaar?
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 21:33:10 #70
5428 crew  miss_sly
pi_97809119
TAP, je moet ook niet bij de huisarts zijn, maar de verloskundige! Doen hoor, even bellen nu. Kan geen kwaad en daar zijn ze voor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juni 2011 @ 21:33:53 #71
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97809178
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef bitterend het volgende:
Meiden even tussen door:
Horen krampen/steken in je vagina bij het groeien van de banden? op werk zeiden ze dat ze dat niet herkende...ik heb dat de hele dag door eigenlijk
ik herken dat gevoel eigenlijk alleen van het einde van de zwangerschap, het indalen.. kan je er dus geen sluitend antwoord op geven...
pi_97809187
Haar HA is ook de vk dacht ik?
pi_97809233
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Sterretjes zien of vlekken hoort er ook bij.
ow ja die ook nog
En ik heb toch weken op al die vragen dagelijks antwoord moeten geven.
pi_97809249
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik herken dat gevoel eigenlijk alleen van het einde van de zwangerschap, het indalen.. kan je er dus geen sluitend antwoord op geven...
ik ben 15 weken...zou je voor zoiets bellen naar de vk? (overdag) of is het stom?
pi_97809342
als je twijfelt zal ik bellen. Idd wel overdag want volgens mij is het niet echt spoed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')