Ik wil je niet bang maken hoor! Bij mij kwam het op een dag ineens opzetten, was niet gerelateerd aan m'n houding oid. Maar dat gevoel dat er een riem om je middenrif werd strakgetrokken, dat schijnt wel belangrijk te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb het niet permanent, alleen als ik te lang in die stoel zit. Dus dan is t niet die vergiftiging toch? Nou word ik een beetje bang hoor
Misschien dat ik me morgen maar ziek meld en de huisarts maar ga bellen ipv de arboarts, mn huisarts is nl ook mn verloskundige. Wat denken jullie?
Ik ga even een Poppedein wijsheid uit de kast halen: liever een keer voor niets bellen, dan te laat bellen en zeker als je ongerust bent. Bellen dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar wat moet ik zeggen dan, misschien heeft ie heul geen tijd morgen
He nou ben ik helemaal bang
Sterretjes zien of vlekken hoort er ook bij.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
TAP ik zou even bellen voor de zekerheid
wat kenmerken van zwangerschapsvergiftiging
-hoofdpijn
-een riem die strak aangetrokken is voelen over je buik
-vocht vasthouden
-eitwitten in de urine (kun je thuis niet testen)
-hoge bloeddruk (kun je thuis ook niet testen)
ik herken dat gevoel eigenlijk alleen van het einde van de zwangerschap, het indalen.. kan je er dus geen sluitend antwoord op geven...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef bitterend het volgende:
Meiden even tussen door:
Horen krampen/steken in je vagina bij het groeien van de banden? op werk zeiden ze dat ze dat niet herkende...ik heb dat de hele dag door eigenlijk
ow ja die ook nogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterretjes zien of vlekken hoort er ook bij.
ik ben 15 weken...zou je voor zoiets bellen naar de vk? (overdag) of is het stom?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik herken dat gevoel eigenlijk alleen van het einde van de zwangerschap, het indalen.. kan je er dus geen sluitend antwoord op geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |