Tot nu toe elke ochtend aardig vroeg een berichtje gelezen, nu niet, ik hoop dat ze of hard aan het werk is, of haar meisje al in haar armen heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef TimeJumper het volgende:
Juud!!!! Je weet ons wel in spanning te houden
Berichtje van Juud om 8.59 Marrije.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot nu toe elke ochtend aardig vroeg een berichtje gelezen, nu niet, ik hoop dat ze of hard aan het werk is, of haar meisje al in haar armen heeft.
ach jee, over het bericht heen gelezen
Nog niks dus Juud![]()
wat is het record eigenlijk????quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat je een lief huisje voor je poezebees vindt Aventura.
En Juud en Cleany nog steeds niets.... ben je een record aan het breken Juud?
Geen idee!! Er is hier ooit ergens een melding geweest van iemand die een x aantal topics bovenaan stond, maar weet niet meer wie dat was.quote:
Lief dat je aan me denkt, en wat een narigheid voor jou, sterkte ermee...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Juud ik heb vandaag op zich de tijd wel even...om te F5en. Hoop dat het snel op gang komt!
Trui, best veel pijn en verlies veel troep.. Heb geen hoop meer. Voel me ook helemaal niet meer zwanger.
record overtijd gaan moet wel op naam van Trui staan. Was dat niet 43 weken ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen idee!! Er is hier ooit ergens een melding geweest van iemand die een x aantal topics bovenaan stond, maar weet niet meer wie dat was.
Oh ja, Vanyel was degene die record updaten had!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
record overtijd gaan moet wel op naam van Trui staan. Was dat niet 43 weken ofzo?
En record updaten Vanyelwtf bij 10 cm nog
Ruggeprik FTWquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef Susie het volgende:
Oh ja, Vanyel was degene die record updaten had!Geloof niet dat ik dat zou redden hoor.
Euhm, ja.. maar dan nog hoor! * Susie denkt nog niet al te veel na over het feit dat haar meisje straks ook nog eruit moetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |