abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:59:45 #151
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97970226
Wel kunnen slapen, met de nodige onderbrekingen. Ik heb een pijnlijke zeurende onderbuik en mijn rug doet wat pijn. En nog steeds harde buiken zo nu en dan, nu ik weer overeind ben.

Maar niets wat wijst op echt bevallen... :N

Dementor is weer aan het werk en ik ga mezelf zo met behulp van mijn broer even uitlaten (samen naar de AH) Ik inladen, hij tillen en dan weer naar huis.

Wat een bak trouwens, van Basboussa...heb bijgelezen op mijn foon vannacht...
En Wickie wat een gedoe, ben benieuwd hoe het nu met je gaat...
pi_97970338
lief hoor Mefke!
balen dat er nog steeds niets gebeurt Juud...

meld! nog steeds niets...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:10:31 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97970427
mornings; Juud en Cleany nog steeds beide aan het wachten joh! succes!!

Basboussa; heb ik ook ff snel bijgelezen, en moet het ff laten bezinken geloof ik ;)

En ik heb van8 redelijk geslapen; was ook totaal kapot na die laatste werkdag gisteren...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:12:10 #154
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97970475
Juud!!!! Je weet ons wel in spanning te houden :9
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:17:19 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97970603
Llms nog steeds aan het wachten..sterkte.
Bj, wat fijn dat je niet meer hoeft te werken, pak van je hart.

Wij ook goed nieuws van het kdv, er is per 1 oktober plek voor 1 dag per week. Vorige week ingeschreven! Heerlijk dat we hier niet met zulke gigawachtlijsten zitten.

Verder hebben we besloten om een van onze poezen een ander huis te geven. Ze woont boven, grotendeels bivakkeert ze in mijn werkkamer. Ze komt er niet vaak uit omdat ze, na twee jaar, nog steeds bang is van onze andere kat. Alleen 's nachts komt ze tevoorschijn en dan ligt ze op mijn voeteneind. Ik vind dat geen leven voor een poes. Ze moet lekker in en uit kunnen lopen en gewoon overal komen! De laatse tijd is eea nog erger geworden omdat ze nu af en toe plast, vooral op kledingstukken en gebruikte handdoeken. Ik wil dit er niet bijhebben op dit moment, en al helemaal niet zodra de baby er is. Maar bovenal vind ik haar gewoon zielig en vind ik dat ze meer aandacht verdient en dat ze zonder angst kan leven.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:26:13 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97970802
Lekker handig GGB!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97970950
@ aventura, je hebt gelijk dat dat geen leven is voor een poes, uit angst voor een andere kat in huis niet door t huis durven te lopen en spelen. Zo zielig. :'(
pi_97970976
Juud en Cleany beiden nog steeds in de wachtstand... Sterkte beiden.. hoop dat er snel wat gaat gebeuren voor jullie.

Aventura, wat fijn dat jullie een plekje hebben.

Hier alles rustig nu. Wel slecht geslapen, het heeft de halve nacht geduurd voordat de harde buiken echt afnamen. Ik ga zo maar eens uit bed, kijken of ze dan wegblijven als ik actief ga doen.
Ik voel me wel enorm beurs.
Gelukkig is R. Thuis vandaag om Mette mee te vermaken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:40:11 #159
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97971138
Maar had je wel gebeld Wickie?

Over harde buiken, gister met yoga hadden twee meiden er last van tijdens oefeningen. Ik zag aan hun gezicht dat het pijnlijk was en dat gaven ze ook aan. Nu twijfel ik een beetje aan wat ik af en toe voel. Soms, nadat bv. lang heb gelopen, of aan het eind van een lange dag, is mijn buik keihard en staat op spanning. Ik ga ervan uit dat dat een harde buik is. Echter, pijn doet het niet, en het gaat geleidelijk aan weg. Er zit dus geen regelmaat in, het is niet zo dat ik voel dat mijn buik afwisselend hard en weer zacht wordt. Ik vraag me dus af of ik dan wel een harde buik heb, en of een harde buik pijnlijk hoort te zijn of niet.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:41:07 #160
100412 mefke79
komt goed!
pi_97971176
ggb ik ga het lastig maken voor je: je apotheker weet waarschijnlijk het beste wat je wel en niet mag aan medicijnen, dus ik zou het daar effe vragen.

Juud succes!
Wickie, ik zou effe bellen met het zkh, gewoon voor de zekerheid.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97971232
wickie idd iets rustiger aan doen... heb het gisteren ook gehad.. werd zelf draaierig van de harde buiken... maar een heerlijk warm badje heeft het doen minderen...
BIj mij komt het wel bekend voor want ook met J en X heb ik dit gehad rond deze termijn
Maar idd bellen als het niet verdwijnt...

BB welcom back... Ben ook tijdje afwezig geweest na bevalling van X (omstandigheden wel meteen verteld toen ik terug was ;) )

Juud ^O^ cleany ^O^

Oh en mefke wat een dropje... ik kan haast niet meer wachten op onze boy ;) droom dan ook constant van bevallen
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97971262
harde buiken hoeven niet pijn te doen... maar tegen het einde aan vond ik soms dat het toch pijnlijker werd...
Kyan
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:59:42 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_97971734
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef TimeJumper het volgende:
Juud!!!! Je weet ons wel in spanning te houden :9
Tot nu toe elke ochtend aardig vroeg een berichtje gelezen, nu niet, ik hoop dat ze of hard aan het werk is, of haar meisje al in haar armen heeft.

ach jee, over het bericht heen gelezen
Nog niks dus Juud :{
pi_97971858
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tot nu toe elke ochtend aardig vroeg een berichtje gelezen, nu niet, ik hoop dat ze of hard aan het werk is, of haar meisje al in haar armen heeft.

ach jee, over het bericht heen gelezen
Nog niks dus Juud :{
Berichtje van Juud om 8.59 Marrije.
pi_97971874
Aventura, over het algemeen doen harde buiken geen pijn. Je voelt je baarmoeder bikkelharde worden en daarna weer zacht worden. Ik heb er de vorige keer bijna geen gehad, behalve na week 37, maar die waren wel pijnlijk, dat waren echte oefenweeen toen.

Ik heb gisteravond niet gebeld. Ik voelde me te opgelaten omdat te doen. Ook voel ik de baby constant goed, vandaag bel ik misschien even voor de zekerheid, wat ik moet doen als het weer gebeurd. Volgende week heb ik ook weer controle gelukkig.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:19:51 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97972296
Ik hoop dat je een lief huisje voor je poezebees vindt Aventura.

En Juud en Cleany nog steeds niets.... ben je een record aan het breken Juud? :P
pi_97972342
pfff jullie gaan echt te hard om bij te kunnen houden...

Hier gelukkig nog geen harde buiken met nu 29 weken, maar wel regelmatig zo'n mega moeie buik. Soort spierpijn/gevoel, net alsof je heel hard gesport hebt ofzo.

En mini kan volgens mij al 1,5 dag zijn draai niet vinden, complete volksverhuizing van binnen ineens. Echt heel apart dat dat zoveel actiever is dan de weken/dagen ervoor.

Komend weekend mijn laatste 2 dagen werken. Dan nog 5 weken co-schap... Dan zwangerschapsverlof..... Ben al aan het aftellen...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:23:39 #168
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97972392
Basboussa, gefeliciteerd nog met Lina, prachtige naam! is Beisan al gewend aan haar nieuwe rol van 'bixister'? ;)

Mefke, wat een prachtventje heb je weer op de wereld gezet. O+

Clauwhee, hoe is 't nu? sterkte zeg, wat ontzettend jammer!!... :{
in de haak.
pi_97972529
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:19 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat je een lief huisje voor je poezebees vindt Aventura.

En Juud en Cleany nog steeds niets.... ben je een record aan het breken Juud? :P
wat is het record eigenlijk???? ;)
Kyan
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:32:56 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97972637
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:28 schreef Lujaxa het volgende:

[..]

wat is het record eigenlijk???? ;)
Geen idee!! Er is hier ooit ergens een melding geweest van iemand die een x aantal topics bovenaan stond, maar weet niet meer wie dat was. :D
pi_97973832
Dat was Vanyel, maar hoeveel topics het was :? Volgens mij iets van 10 of 12.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:14:09 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97974056
Innepin had het record volgens mij bij willow!

Clauwhee ;( sterkte

Timejumper wat fijn dat het goed is!! Durf je meer te genieten?

Mijn pc is stuk dus verhaal komt nog nu vooral rust rust rust :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_97974440
Pff Juud balen dat er no niks is!!

Alles doet pijn van mijn navel naar beneden...het trekt en het voelt ontzettend oncomfortabel -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97974626
Clauwhee... Sterkte!

Vanmorgen potje bij huisarts gehaald, denk dat ik misschien blaasintsteking heb. Hoop natuurlijk dat het vals alarm is :) maar nog nooit eerdet gehad, dus geen idee hoe het voelt.

Vanmiddag wievendag met m'n vrouw, moeder en schoonzus :) eerst lunchen, dan shoppen en vanaaf uit eten *O*
pi_97974982
Juud ik heb vandaag op zich de tijd wel even...om te F5en. Hoop dat het snel op gang komt!

Trui, best veel pijn en verlies veel troep.. Heb geen hoop meer. Voel me ook helemaal niet meer zwanger.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:42:03 #176
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97975100
Geen idee of ik records ga breken, ik weet ook zo niet hoeveel ik er bovenaan sta.
Wat ik wel weet is dat ze er uiterlijk woensdag is...maar ik hoop toch nog steeds voor die tijd.

Vind het zo zonde om al deze dagen nutteloos thuis door te brengen, beetje wasjes draaien, eens ergens een doek langshalen, maar echt veel doen kan ik niet meer. Ik merk wel dat het wachten en de bijbehorende klachten zorgen voor vermoeidheid en minder energie.
Maar ik ben er gelukkig (op dinsdag na) niet echt humeurig van.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:43:04 #177
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97975140
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Juud ik heb vandaag op zich de tijd wel even...om te F5en. Hoop dat het snel op gang komt!

Trui, best veel pijn en verlies veel troep.. Heb geen hoop meer. Voel me ook helemaal niet meer zwanger.
Lief dat je aan me denkt, en wat een narigheid voor jou, sterkte ermee... :*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:43:38 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97975156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:32 schreef Susie het volgende:

[..]

Geen idee!! Er is hier ooit ergens een melding geweest van iemand die een x aantal topics bovenaan stond, maar weet niet meer wie dat was. :D
record overtijd gaan moet wel op naam van Trui staan. Was dat niet 43 weken ofzo?

En record updaten Vanyel :D wtf bij 10 cm nog :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:47:07 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97975285
Omg, ik zie mezelf niet updaten tijdens de bevalling. Dacht eerst dat ik dat wel zou gaan doen (ben verkleefd met mijn smartphone en ipad), maar het schijnt ook zo te zijn dat je het beste bevalt in je eigen cocon, dus als je je afsluit van de buitenwereld. Volgens de yogalerares (:P ) dan.
pi_97975364
Juud, anders maar lekker aan de moeheid toegeven, filmpje kijken ofzo?
Het is wel een mooi weekend om te bevallen :Y
Hopelijk zet het toch een dezer dagen door. Ik heb het even gemist maar wanneer heb je weer controle?

Clauwheee, ik lees het nu pas, wat ontzettend naar zeg ;( :*
Voor jou ook heel veel sterkte...

Ik heb net even braaf gebeld met het ziekenhuis. Rust houden en als er weer regelmaat ik komt net zoals gisteravond gelijk bellen. Het voelt wel goed beurs zeg, ik ga lekker bankhangen vandaag :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:52:32 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97975465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

record overtijd gaan moet wel op naam van Trui staan. Was dat niet 43 weken ofzo?

En record updaten Vanyel :D wtf bij 10 cm nog :D
Oh ja, Vanyel was degene die record updaten had! :D Geloof niet dat ik dat zou redden hoor. Wat Aventura zegt; in mijn eigen wereldje even!

Ik kan pas met yoga terecht op 15 augustus, mis waarschijnlijk de laatste lessen. Jammer vind ik dat. Hier in mijn dorp is niet zoveel. Deze yoga vind overigens wel echt om de hoek bij mij plaats, dat is dan wel weer fijn.
pi_97975620
Wickie, goed dat je gebeld hebt, hoor. Jij was toch degene met zo'n lange tijd tussen je afspraken/ Das toch wel balen hoor...
pi_97975802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef Susie het volgende:
Oh ja, Vanyel was degene die record updaten had! :D Geloof niet dat ik dat zou redden hoor.
Ruggeprik FTW *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97975948
Ja Vanyel, dat was wel bizar die update bij 10cm :D

Aoraki, ja 6 weken deze keer.. Maar omdat ik woensdag weer afspraak heb hoefde ik niet nu langs te komen. Hoop toch niet dat dit zo blijft. Ik doe al rustig aan en heb juist deze zwangerschap geen last van stress enzo (de vorige keer wel).
Ik hoop maar dat het inderdaad gewoon een groeispurt is. Daar heb ik wel wat pijn voor over, zou het geweldig vinden om een wat zwaarder kindje te produceren deze keer :Y
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:08:24 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97976005
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ruggeprik FTW *O*
Euhm, ja.. maar dan nog hoor! * Susie denkt nog niet al te veel na over het feit dat haar meisje straks ook nog eruit moet :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:09:22 #186
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97976038
Ik "moet" iedere 4 weken terugkomen bij de vk. Soms wel iets nutteloos moet ik zeggen: "hoe gaat het?" "Ja goed" "ok" vervolgens hartje luisteren en weer weg....
pi_97976081
Ja, dat snap ik Wickie, ik hoop dat het een spurtje is. Wij hadden gisteren controle en ons kindje ligt nu op schema (24 wken). Maar de afwijkingen van het schema komen pas vanaf weekje 28. Wij hopen dat het ook voor ons gaat meevallen...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:14:02 #188
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97976187
@Wickie, zondag komt de dienstdoende VK langs om in ieder geval nogmaals te strippen. Mocht zij de vliezen willen breken, dan mag dat met toestemming via de foon van de Gyn. Zegt de Gyn, nee doe maar niet, dan alleen strippen.

Mocht ik dan nog niet gaan bevallen na alleen strippen, dan woensdag naar het ziekenhuis om dan alsnog vliezen te breken en/of inleiden.
Mocht ik niet bevallen na het breken van de vliezen, dan maandag waarschijnlijk naar het ziekenhuis.

Een boel scenario' s zo bij elkaar... :)
pi_97976428
Zeker Susie, dat had ik de vorige zwangerschap ook, toen ging alles echt voorbeeldig en vond ik de controles t/m week 37 vrij nutteloos (natuurlijk is het noodzakelijk). En opzich heb ik geen probleem met 6 weken tussen een afspraak al merk ik wel dat het deze keer wel fijn was geweest om ertussen ook een afspraak te hebben gehad.
Het is toch echt een andere zwangerschap deze keer.

Aoraki, ik heb met 32 weken een groeiecho. Bij ons is de achterstand vooral in de laatste 4 weken opgelopen, daarvoor lag ze op schema voor een baby tussen de 2800-3000 gr. Dat werd dus 2450.

Juud, dat zijn een hoop scenario's :D Maar wat fijn dat je wel weet in elke situatie wat er gaat gebeuren. Lijkt me een hele geruststeling.
pi_97976516
Juud, ik kan me best voorstellen dat je je zo een beetje 'nutteloos' voelt... Ik blijf gewoon lekker f5-en voor je en hoop dat het toch allemaal snel op gang komt.

Wickie, ik hoop dat het allemaal goed is.

Om even verder te gaan over de klaagzang huisarts... Net 'even' bloed wezen prikken... 45 minuten moeten wachten voor een handeling van 2 minuten }:| . Ik ben maar eventjes een potje taai geworden op die assistentes, want planning is ook niet hun sterkste kant. Heb meteen maar gevraagd of er al een uitsluitsel was betreffende mijn medicatie. 'Nee mevrouw, u kunt echt pas na 14.00uur bellen'... Dus als mijn medicatie verwisselt moet worden kan ik verdorie WEER naar de ha en apotheek fietsen :( .
Met stoom uit m'n oren ben ik daarna maar ff de supermarkt gefietst en heb ik voor mezelf 2 bananenbollen gehaald. Ik kan wel even wat troostvoer gebruiken.

Overigens heb ik net ook nog iets leuks gehoord: Ik ben 30-12-11 uitgerekend, en mijn moeder was van mij 27 jaar geleden ook op 30-12 uitgerekend! Wat een toeval!
pi_97976753
Was helemaal geen banden pijn of doos groei...de pijn in mijn schaamstreek is gewoon een mega blaasontsteking. Loop hiermee dus bijna 3 weken.
Volgende keer als ik pijn ergens heb bel ik meteen...ik ben normaal niet van bellen voor elke ooh en haaa maar vanochtend kon ik gewoon niet lopen door de pijn.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:35:08 #192
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_97977058
Aw Bitterend, jij ook al?
Krijg je ook een AB-kuur? Ik ben inmiddels op aanraden van Jipster ook Cranberry-tabletten gaan slikken, onder het mom van baat het niet, schaadt het niet... Hoop dat je je snel beter gaat voelen! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_97977200
Isis yup! kennelijk zit iets in Fok! de zoveelste zwangere vrouw met een blaasontsteking!
Ik ga morgen naar de etos voor een blije doos (hihi) dus dan gelijk ook die pillen...kan je dat elke dag slikken voor een langere periode?

Dankje :*
pi_97977582
Muh Bitterend -O- hopelijk ben je er snel van af.

Juud, doe jij het een beetje kalm aan? Beetje energie sparen voor de op hande zijnde bevalling enzo. Wat vind je er zelf van dat je vliezen misschien geprikt gaan worden?

Wickie, fijn dat je vandaag niet meer zoveel harde buiken hebt en goed dat je even gebeld hebt. Even rustig aan doen klinkt ook als een goed plan voor jou.

GGB, niet zo druk maken joh :P

Ik heb net een berichtje gehad van de vlos dat ik ijzerpillen moet gaan slikken omdat mijn bloedwaardes een gebrek laten zien. Op zich niet zo erg, maar ik ben wel bang dat ik last krijg van verstopping door de pillen. Iemand nog tips om dat tegen te gaan (ik eet al behoorlijk vezelrijk en probeer veel te drinken)?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:51:01 #195
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97977629
Balen Bitterend. En wat zijn de klachten anders dan wanneer je niet zwanger bent eigenlijk. Ik heb voor de zwangerschap een blaasontsteking gehad, maar die pijn die jij omschrijft had ik toen niet (moest toen gewoon 8 keer naar de wc ongeveer voordat ik in slaap viel :D )

@GGB; dat is wel bijzonder zeg!

@Octopussy: kan ik je niet bij helpen. En misschien valt het wel mee??
pi_97977768
Octo dankje...misschien yakult drinken! helpt bij mij heel goed!

Susie ja! ik dacht daarom niet aan blaasontsteking! ik moest immers niet vaak plassen, het brandde niet...ik dacht dus echt aan bandenpijn alleen toen ik vanochtend niet meer kon lopen dacht ik uuhhh misschien toch bellen

wat een ochtend zo GGB :*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:01:24 #197
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97978003
@Octopussy, Vliezen breken had ze van mij gisteren al mogen doen, dat lijkt me een opluchting.
Al schijn ik wel behoorlijk wat vruchwater te hebben, dus een spectakel zal het wel worden. :)

Inleiden met infuus e.d. zie ik niet zo zitten, al dat ziekenhuis gedoe vind ik helemaal niets. Poliklinisch bevallen is prima, maar dan wel met een VK en 2 uurtjes na de bevalling weer naar huis. Ik hou erg van controle hebben over mezelf en mijn mupke heb het idee dat ik dat met een opname en inleiden niet meer heb.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:04:08 #198
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97978096
Evenstar ik ga nu helemaal los *O*
Als je soms op internet leest kan er nog een heleboel misgaan met zwanger zijn op ahum "oudere" leeftijd, maar ik wil daar helemaal niet aan denken.
Dus lekker shoppen en babyspullen kijken staat op het menu ;)

@ Octopussy, ik slik al wekennnnnn van die ijzerpillen, maar behalve dat ik zelf mijn grote boodschap vind stinken als een compostvat :|W :r en dat die pikzwart is :@ , heb ik verder geen problemen *O*
Ik was ook bang voor verstopping, maar helemaal geen last hoor.
Rayen 2½ jaar!
pi_97978190
Juud ik snap het wel van het controle willen hebben...gelukkig voel ik het niet zo sterk. Maar goed ook ik moet omdat ik medicijnen slik waarschijnlijk 2 dagen na de bevalling ter observatie (van de baby eigenlijk) in het ziekenhuis blijven. Ik heb er gelukkig totaal geen moeite mee. Vind het heerlijk idee eigenlijk dat ik even mag bij komen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:06:38 #200
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97978200
Clauwheee dikke knuffel :* Helaas weet ik wat het is.
Ik hoop voor je dat het dan maar snel op gang komt.
En nog een paar knuffels :* :* :*
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')