ik denk dat de meeste post ook wel een ondertoontje hebben...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aardig zeg, of ben ik nou een bitch?
Leek me wel zo normaal om in een eerste post sinds lange tijd even te melden waar je nou was/kleine toelichting...
Haha... ik zal morgen nog even een foto maken als ik eraan toe kom...quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Jose, hoe is het bij jou? Gaan we weer een buikvergelijk doen?
nou, i feel you men.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aardig zeg, of ben ik nou een bitch?
Leek me wel zo normaal om in een eerste post sinds lange tijd even te melden waar je nou was/kleine toelichting...
Het is inderdaad geen plicht. Maar, een, post bestaande uit een regel, ten tijde van SS, in de trant van. Sorry dames, ik kan niet meer posten vanwege priveomstandigheden. Was denk ik niet zo heel veel gevraagd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef oeke het volgende:
Nouja, het is geen plicht om hier te posten hoor Poppejans. En als ze gewoon iets anders aan haar hoofd had is dat toch ook prima?
Ik vind het een beetje onzin om heel boos te gaan doen.
Ik heb ook vriendinnen die ik dagelijks zie en spreek en vriendinnen die ik maar een keer per jaar zie. Om dan allerlei verklaringen te eisen ligt me niet.
Het gaat niet eens om dit topic chanel. Maar om een secret santa (waarbij je cadeaus voor elkaar koopt) topic. Waarin basboussa, om redenen (wat best kan) ineens niet meer postte. Terwijl ze wel deelnemer was. En dus een cadeau heeft ontvangen en verstuurd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Op het moment dat je je aanmeldt voor dit topic ga je elkaar volgen. Dus als iemand niks meer van zich laat horen is dat raar.
Laat even weten van hoe en wat, 1 regeltje maar!
LOLquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zullen we toch maar weer een topic voor bb openen? Anders gaat het hier zo offtopic
Daar is mij verder niks van bekend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om dit topic chanel. Maar om een secret santa (waarbij je cadeaus voor elkaar koopt) topic. Waarin basboussa, om redenen (wat best kan) ineens niet meer postte. Terwijl ze wel deelnemer was. En dus een cadeau heeft ontvangen en verstuurd.
Veel mensen melden zich enthousiast aan, maar komen er dan toch niet lekker in, of vergeten het gewoon. Kan gebeuren. Eens in de zoveel tijd lopen we het lijstje langs en dan schrappen we weer wat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Op het moment dat je je aanmeldt voor dit topic ga je elkaar volgen. Dus als iemand niks meer van zich laat horen is dat raar.
Laat even weten van hoe en wat, 1 regeltje maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |