quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef mefke79 het volgende:
En met deze post kom ik officieel even gedag zeggen, wij mogen saampjes een topic verder. Zo vertrok ik gisteren naar het ziekenhuis:
[ afbeelding ]
en dit manneke mocht ik twaalf uur later mee naar huis nemen:
[ afbeelding ]
Het uitgebreide bevallingsverhaal volgt nog een keer in het juiste topic, maar ik was ook deze keer goed te spreken over de inleiding. Het was een compleet andere bevalling dan de vorige keer, met een paar verrassingen die ons bekend voorkwamen: Tienus is op de gram af even zwaar als Driekus was (3900 gram), Driekus lag al weken klem met zijn handje naast zijn hoofd, ook Tienus besloot op het laatste moment zijn handje naast zijn hoofd te leggen en zo ter wereld te komen. En tot slot de placenta, volgens de verloskundige in het ziekenhuis was de inleiding wederom niets te laat en had ik het geluk een grote placenta (bijna een kilo) te hebben, want ook deze was al behoorlijk verkalkt.
Voor ons geen derde kindje, dat waren we al niet van plan, maar het is ons nu ook door het ziekenhuis sterk afgeraden. Met mijn bekken gaat het redelijk, de zenuwbeklemming van mijn been is wel weg, maar het bekken zelf is nog enorm instabiel. Komt op den duur vast allemaal goed, voor nu is het gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat zijn we gewend zeg maar.
Cleany en Juud en alle andere llm'ers: heel veel succes! Ik hoop dat jullie bevallingen verlopen zoals je zou willen of iig zodanig dat je er met een goed gevoel op kan terugkijken. Ik ga proberen te genieten van mijn mannen.
Ik teken ervoor, das dan maar mooi even ***, maar dan heb ik wel een klein meisje om te knuffelen na afloop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:45 schreef Marrije het volgende:
Wie weet beland je straks in een weeenstorm
Ja ik heb zomaar een nieuw topic geopend, wist nou eigenlijk niet wat ik moest veranderenquote:
yupsquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Poppedein het volgende:
3x fijn nieuws BJ!! Althans, heel jammer dat je niet tot aan je verlof kunt werken, maar t is meer dan goed geweest zo! Geweldig van T zn baan! En een fijn groepsgenootje voor Jelte strakkies! Wie weet wordt ik wel ooit de schoonmoeder waarover je dochter thuis haar hart komt luchten
Ik heb de pagina al minstens drie keer opnieuw geopend.quote:
Done!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand nog een pm met tienus zijn echte naam voor mij over?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef Basboussa het volgende:
Zit ik meteen in zwangerschap en geboorte... Nu ff niet geloof ik
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Basboussa het volgende:
Kom ff binnenvallen zo tussen de soep en de salade in, maar ik ben er weer, heb dochter 2 inmiddels ook op de wereld laten zetten, en oh, originialiteit, het heet Lina. Ga straks nog ff meer bijlezen, wetenswaardigheden volgen nog, maar kwam hallo zeggen!
Dussuh: haai...
halfjaarlijkse post?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef snoopy het volgende:
Zou ze nu weer een half jaar 'verdwijnen'?
Ja dat is waar, we gaan het gewoon nemen zoals het komt. Er is altijd wel een oplossing te vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura, gewoon nemen zoals het komt! Het klinkt alsof jullie goed hebben overwogen hoe jullie het gaan inrichten en verdelen. Mocht het nou niet blijken te werken kan je het toch altijd nog aanpassen? Take it easy, het zijn geen halszaken als het toch anders blijkt te gaan uiteindelijk. Komt vast wel goed.
Is ze al trending? #basboussaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef snoopy het volgende:
Zou ze nu weer een half jaar 'verdwijnen'?
laten zetten nog wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Basboussa het volgende:
Kom ff binnenvallen zo tussen de soep en de salade in, maar ik ben er weer, heb dochter 2 inmiddels ook op de wereld laten zetten, en oh, originialiteit, het heet Lina. Ga straks nog ff meer bijlezen, wetenswaardigheden volgen nog, maar kwam hallo zeggen!
Dussuh: haai...
Half 5 waar ze woont.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik heb toen met een schuin oog ook het Basboussa verhaal gevolgd...
Gefeliciteerd met je dochter, welkom terug hier en hopelijk blijft het niet bij 1 post!
(rare zinsopbouw, maar tis al laat)
ja, en zoals dat altijd gaat met verloren spullen, je vindt ze op de laatste plek waar je zoekt... waarom je op die plek dan niet als eerste gaat zoeken snap ik ook niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ehh, ik lurk alweer een tijd mee maar is dit de Basboussa die jullie al een tijdje kwijt waren?
Nou ja zeg. Dan niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Basboussa het volgende:
HEt is hier inderdaad half 5...
Gottegot, zie dat ik gemist ben, ik zo niet verwacht had enzo...
Shame on me, maar liep allemaal ff niet zo lekker, prioriteiten stellen, blik op oneindig verstand op nul. Zoiets.
Laten zetten: ks, halleluja, is wel een bevallingsnasloop soap waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |