abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:09:03 #201
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97926315
@Bitterend. Bij mijn praktijk willen ze wel vanaf 38 weken inleiden als er reden toe is, maar als er niets aan de hand is pas vanaf 41 weken. Ik denk dat de praktijk waar de vrouw van Cleany zit ook wellicht zo werkt, dus dan zullen ze vandaag niet strippen, maar begin volgende week wel.

Het ziekenhuis kan je pas terecht vanaf 41,2 weken, op gesprek met evt actie als het al echt er op lijkt dat het maar iets nodig heeft, maar die ondernemen anders pas vlak voor 42 weken echt actie, tenzij eerder noodzakelijk.
pi_97926362
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:53 schreef cleany het volgende:

[..]

nee, ik denk dat de vk daar helemaal niet aan doet. Tenminste...ze gaat er vandaag heen, maar volgens mij gaan ze het niet doen.

ze gaat wel vanavond pannenkoeken eten, maar dat is puur toeval :P
ze kan er gewoon om vragen hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97926388
Juud...okee dat snap ik wel! eigenlijk is het beste om de natuur zijn gang te laten gaan...ik had eigenlijk nog geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat. Komt pas later bij ons.
Ik hoop dat het tweede keer strippen helpt bij jou! inleiden lijkt me niet echt fijn...tenminste dat heb ik van iemand gehoord
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:19:03 #204
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97926490
Inleiden is over het algemeen hel op aarde, omdat je lijf zich wat betreft hormomen en natuurlijke pijnstilling vaak niet snel genoeg kan aanpassen aan het tempo en de hevigheid van de weeen.

Dus dat is veel lastiger wat betreft puffen en ontspannen en de pijn opvangen.

Ik ben ook een enorm voorstander van de natuur zijn gang laten gaan, wil ook geen pijnstilling of iets dergelijks. Maar als je op een gegeven moment lang overtijd loopt ga je wel wat 'makkelijker' denken over hulp.

Maar goed, eerst nog maar een keer strippen en wellicht is daarna vliezen breken in het weekend nog een optie, dat ga ik maar bespreken.
Over het ziekenhuis ga ik nog even niet nadenken....
pi_97926559
Mijn stiefzusje was overigens wel erg te spreken over het inleiden... Die was 40.5/6 volgens mij en na veel aandringen (en kerst voor de deur) mocht ze uiteindelijk toch komen. Mijn moeder had haar ook al voor alle narigheid gewaarschuwd zoals weeenstormen en zo, maar zij heeft er helemaal geen last van gehad en uiteindelijk in ongeveer 6 uurtje bevallen. Die weeenstormen mocht ik voor mijn rekening nemen (zonder inleiden)... :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Lijnloos op 09-06-2011 09:28:36 ]
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 09:23:24 #206
5428 crew  miss_sly
pi_97926566
pssst, juud, wellicht moeten er nog dames ingeleid worden in de toekomst :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:23:45 #207
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_97926575
Succes Juud! Hopelijk doet het strippen nu wel wat! *fingers crossed*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:26:05 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97926620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Juud79 het volgende:
Inleiden is over het algemeen hel op aarde, omdat je lijf zich wat betreft hormomen en natuurlijke pijnstilling vaak niet snel genoeg kan aanpassen aan het tempo en de hevigheid van de weeen.

Ik ben ook een enorm voorstander van de natuur zijn gang laten gaan, wil ook geen pijnstilling of iets dergelijks. Maar als je op een gegeven moment lang overtijd loopt ga je wel wat 'makkelijker' denken over hulp.

Maar goed, eerst nog maar een keer strippen en wellicht is daarna vliezen breken in het weekend nog een optie, dat ga ik maar bespreken.
Ik beviel de avond voordat ik zou worden ingeleid, goddank!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97926626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Juud79 het volgende:

Maar er is hulp en hulp natuurlijk :Y
Er zit een wereld van verschil tussen de vliezen losmaken zodat het lijf een seintje krijgt of medicamenteus de weeen op moeten wekken.

Echt hoor, je kunt ook prachtig thuis en 'natuurlijk' bevallen na strippen of vliezen doorprikken. Dat idee dat dat tegennatuurlijk is zou ik gewoon loslaten. Komt goed. De meeste vrouwen bevallen iig van hun eerste ruim na de 40 weken. Vertrouwen hebben in je eigen lijf!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:28:40 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97926666
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik beviel de avond voordat ik zou worden ingeleid, goddank!
Dat schijnt echt enorm vaak voor te komen, zei mijn verloskundige. Net als mensen die een keizersnede krijgen, die beginnen dan ook geregeld de avond ervoor uit zichzelf te bevallen.

Alsof je lijf dan denkt, paniek/peeuw, dan doe ik het toch maar zelf... :D
pi_97926676
succes Juud! Hier zorgde de eerste keer strippen dik keer vooral voor wat meer verweking en kwam t na de 2e keer na een aantal uurtjes echt op gang. 6 uur na t strippen lag ik met een heerlijk vers kindje in mijn armen... Hou dat voor ogen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_97926732
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat schijnt echt enorm vaak voor te komen, zei mijn verloskundige. Net als mensen die een keizersnede krijgen, die beginnen dan ook geregeld de avond ervoor uit zichzelf te bevallen.

Dat heb ik potver altijd met de huisarts }:| als ik dan ein-de-lijk eens een afspraak maak voor de zoveelste vlekpest of bultenplaag ofzo dan is er op de ochtend van de afspraak ineens niets meer te zien :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97926754
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:29 schreef Poppedein het volgende:
succes Juud! Hier zorgde de eerste keer strippen dik keer vooral voor wat meer verweking en kwam t na de 2e keer na een aantal uurtjes echt op gang. 6 uur na t strippen lag ik met een heerlijk vers kindje in mijn armen... Hou dat voor ogen!
Ik start alvast de auto..

* Dementor is op zijn werk.
pi_97926792
Juud succes meid! Hopelijk doet het iets!

Wil iemand mij nog een PM'tje sturen? Heb nog niets gehad.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:36:49 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97926817
quote:

[..]

je had ook al een beginnetje toch Juud? Mijn oudste kwam sort of zelf ( O-) ) mijn tweede hebben ze twee keer gestript en pas na vliezen breken met 42+1 kwam ie. De jongste kwam ook na wat strip.
Dat vond ik het raarst. Het wilde maar niet beginnen, maar met maar een beetje prikkel schoot de bevaling ook gelijk in de hoogste versnelling en waren ze er zomaar. Of nou ja, een weeeenstorm verder :') hollen of stilstaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97926831
quote:

[..]

haha je zal het maar zien inderdaad!!
ik duim voor je dat je natuurlijkst mogelijk zal kunnen bevallen! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97926867
Naam ontvangen via Vicky, leuk!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:39:09 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97926868
quote:

[..]

Ik wilde geen gepor van onder... Maar toen was ik 41,4 weken en wilde het ziekenhuis me gaan indleiden bij 42,2... Toen ging ik ff janken en de vk bellen, en die heeft toen nog eens aangeboden om toch te strippen, dat lukte natuurlijk makkelijk bij 3 cm.. Ik had eigenlijk bijna meteen al weeen. En toen kon ik door naar het andere ziekenhuis die toen gewoon stelde, als het niet doorzet dan ben jij morgen om 8 uur hier... Nou terug naar huis om de oudste naar opa en oma te brengen en om te eten, maar ik was binnen 2 uur terug en nog geen uur later had ik een kind.
pi_97926887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:39 schreef clauwheee het volgende:
Naam ontvangen via Vicky, leuk!
mag ik ook O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:46:05 #220
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97927024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je had ook al een beginnetje toch Juud? Mijn oudste kwam sort of zelf ( O-) ) mijn tweede hebben ze twee keer gestript en pas na vliezen breken met 42+1 kwam ie. De jongste kwam ook na wat strip.
Dat vond ik het raarst. Het wilde maar niet beginnen, maar met maar een beetje prikkel schoot de bevaling ook gelijk in de hoogste versnelling en waren ze er zomaar. Of nou ja, een weeeenstorm verder :') hollen of stilstaan.
Jup, 3cm ontsluiting voor het strippen, dus zowel wij als de VK hadden goede hoop.
Maar ik doe veelal dingen net op een andere manier dan de rest, zo ook dit verhaal.
Een voorbeeldige zwangerschap, blijkbaar zo goed, dat zowel lijf als kind nog in topconditie zijn er er nog geen einde aan het feest hoeft te komen. :)

Ben wel benieuwd of alle pijntjes, krampjes en harde buiken van de afgelopen dagen nog hebben bijgedragen aan nog 1 cm ontsluiting erbij.
pi_97927097
Vraagje tussendoor even he, waarom vinden vele van jullie het vervelend om de naam te posten hier op t forum ? Ik zie zelf namelijk niet in waarom het niet zou kunnen.
pi_97927134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef miss-jones25 het volgende:
Vraagje tussendoor even he, waarom vinden vele van jullie het vervelend om de naam te posten hier op t forum ? Ik zie zelf namelijk niet in waarom het niet zou kunnen.
stukje herkenbaarheid voor meelezers denk ik..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97927193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:09 schreef Juud79 het volgende:
Het ziekenhuis kan je pas terecht vanaf 41,2 weken, op gesprek met evt actie als het al echt er op lijkt dat het maar iets nodig heeft, maar die ondernemen anders pas vlak voor 42 weken echt actie, tenzij eerder noodzakelijk.
Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:52:42 #224
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97927196
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef miss-jones25 het volgende:
Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.

En je kind kiest er niet voor dat er allerlei info over hem/haar online staat, tenminste dat is voor ons de reden.

Wij hebben ook nog eens een naam die maar heel weinig voor komt, dus dan is ze al helemaal snel te vinden.
pi_97927212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:46 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Jup, 3cm ontsluiting voor het strippen, dus zowel wij als de VK hadden goede hoop.
Maar ik doe veelal dingen net op een andere manier dan de rest, zo ook dit verhaal.
Een voorbeeldige zwangerschap, blijkbaar zo goed, dat zowel lijf als kind nog in topconditie zijn er er nog geen einde aan het feest hoeft te komen. :)

Ben wel benieuwd of alle pijntjes, krampjes en harde buiken van de afgelopen dagen nog hebben bijgedragen aan nog 1 cm ontsluiting erbij.
Ik moet zeggen dat ik het super vindt hoeveel je energie nog hebt zo ver in je zwangerschap!! ik blijf heel hard hopen dat ik dat ook zal hebben...vooral omdat ik in September weer naar de universiteit moet 4 dagen! en daarnaast nog werken!
Ik denk dat je mentaal ook sterk in moet staan :Y heb daarom bewondering voor hoe je het doet :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:53:34 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_97927220
Ik hoop dat je stiekem al 8 cm ofzo hebt Juud!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:54:24 #227
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97927242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).
Zo werkt het hier dus, maar goed om te weten in ieder geval. Ik heb dit verhaal van de week van de assistente vd praktijk gehoord, maar zal het vandaag nog eens checken bij de VK zelf.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:55:36 #228
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97927267
Voor meelezers maar ook voor de kinderen zelf. Die gaan over een paar jaar ook googlen en niet iedereen zal het dan leuk vinden dingen over zichzelf te lezen.

Ik ben vandaag 37 weken! :o En er nog niet helemaal klaar voor geloof ik... Wat mij betreft duurt het nog minimaal 2,5 week!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:55:37 #229
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97927269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ziekenhuis 1 had mooi maling aan die richtlijn en ging echt niet ingrijpen voor de 42 weken, want dat was geen spoed.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:55:47 #230
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97927275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.

En je kind kiest er niet voor dat er allerlei info over hem/haar online staat, tenminste dat is voor ons de reden.

Wij hebben ook nog eens een naam die maar heel weinig voor komt, dus dan is ze al helemaal snel te vinden.
idd, en fok staat sowieso vrij hoog bij de zoekresultaten op google altijd.

Maar ik acht dat als je spoilers gebruikt, google het ook niet terugvindt.

Gefeliciteerd Mef!
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:56:39 #231
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97927289
Juud, succes vandaag!

Jose, hoe is het bij jou? Gaan we weer een buikvergelijk doen? ;)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_97927291
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Oke zo had ik er niet eens bij nagedacht. en daar heb je idd een punt.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:58:55 #233
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97927338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het super vindt hoeveel je energie nog hebt zo ver in je zwangerschap!! ik blijf heel hard hopen dat ik dat ook zal hebben...vooral omdat ik in September weer naar de universiteit moet 4 dagen! en daarnaast nog werken!
Ik denk dat je mentaal ook sterk in moet staan :Y heb daarom bewondering voor hoe je het doet :*
Thanks, lief van je!
Het is wilskracht, gewoon doen, maaaarr, je lijf moet ook willen, had ik bekkenklachten gekregen of bijv een hoge bloeddruk, dan kan je nog zo hard willen, maar dan werkt het net even anders.

Ik ben er wel van overtuigd dat ik nog zo fit en gezond ben omdat ik zoveel in beweging ben geweest, goed/gezond gegeten en altijd genoeg geslapen.
Ow en ik doe pas sinds een week een verplicht dutje en niet eens alle dagen, sindsdien ben ik meer brak, ben blij dat ik dat niet eerder ben gaan doen, daar word ik enorm gaar van wakker...
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:00:25 #234
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97927375
Nu douchen en aankleden, tot later! :W
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 10:02:10 #235
5428 crew  miss_sly
pi_97927425
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Thanks, lief van je!
Het is wilskracht, gewoon doen, maaaarr, je lijf moet ook willen, had ik bekkenklachten gekregen of bijv een hoge bloeddruk, dan kan je nog zo hard willen, maar dan werkt het net even anders.

Ik ben er wel van overtuigd dat ik nog zo fit en gezond ben omdat ik zoveel in beweging ben geweest, goed/gezond gegeten en altijd genoeg geslapen.
Ow en ik doe pas sinds een week een verplicht dutje en niet eens alle dagen, sindsdien ben ik meer brak, ben blij dat ik dat niet eerder ben gaan doen, daar word ik enorm gaar van wakker...
Dit klinkt wel een beetje eenvoudig: wilskracht, gewoon willen en dan komt het wel goed. Je kunt er, ondanks wilskracht, ook emotioneel heel erg doorheen zitten, en daar kun je met al je wilskracht en fit en gezond zijn echt niet tegenop boksen.

Anyway, veel succes bij de vk, ik hoop dat je je meisje snel kunt knuffelen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97927471
Succes Juud! Ik ga voor 5cm ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97927489
Denk dat Juud het zo eenvoudig omschrijft omdat het voor haar zo voelt :Y
Er komt inderdaad veel bij kijken een zwangerschap ben ik nu pas achter, ik had het echt onderschat!
Ik dacht dat ik makkelijk nog kon studeren maar dat was niet zo...ik voelde me erg down, depri...en met het overgeven ernaast ging het even niet meer.
Nu zit ik lekkerder in mijn vel! ik hoop echt van harte dat ik aankomend studie jaar de draad weer kan oppakken!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:07:38 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97927584
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

Oke zo had ik er niet eens bij nagedacht. en daar heb je idd een punt.
Het gebeurde ons dat iemand in een ander subforum de naam open en bloot neerplempte, terwijl wij besloten hadden dat we dat niet wilden, en alleen een nickname zouden gebruiken.
De geplande advertentie in de krant was toen ook ineens een stuk minder aantrekkelijk, want daaaaag anonimiteit.

Juud, succes zometeen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 09-06-2011 10:58:28 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97928081
*O* *O* Mefke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tienus!!!!! *O* *O* En nu heerlijk genieten met die drie mannen van je O+!!!
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de naam :Y

Juud, hopelijk komt jullie meisje zich ook snel laten zien O+. Heel veel succes nog met de laatste loodjes :* !!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_97928356
mefke proficiat met jullie zoontje/broertje

Deepfreeze wat een mooie echo's en fijn dat alles goed is

TimeJumper *O* goed nieuws....

Ooh gemist laiveneertiekje :(

Juud over half uurtje naar vk.. hopelijk helpt deze strippoging... ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97928359
Succes Juud!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:53:05 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97928984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ziekenhuis 1 had mooi maling aan die richtlijn en ging echt niet ingrijpen voor de 42 weken, want dat was geen spoed.
Bij mij ook niet. Belang van kind staat voorop, en zolang het goed gaat zijn ze er blijkbaar nog niet aan toe. middelste was dus met 42 weken nog niet geboren, maar ze hadden het idee dat ie klem zou komen zitten, vandaar dus wél inleiden. en ik balen, want ik wilde dat écht niet. Gelukkig was het breken van de vliezen genoeg. half negen vliezen door, en dan moest ik binnen een uur weeen hebben, anders infuus. Echt 1 minuut voor half tien een wee. :o die niet meer stopte, en om tien voor 11 was ie er. :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97929529
Weer door de keuring gekomen :+ 64 kg nu, bloeddruk 100/60. Baby loopt iets voor op groei maar dat was prima, zou de volgende controle weer anders kunnen zijn.
Volgende afspraak het bevalplan doorspreken... Me daar maar even in verdiepen dit weekend!
pi_97929600
^O^ cynthia
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:23:16 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97930038
Fijn Cyntiaa!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:29 schreef Poppedein het volgende:
Dat klinkt bemoedigend! Go Juud! *O*
pi_97930854
Fijn cynthiaa!

Juud, hopelijk werkt het strippen deze keer.
pi_97932002
Hier ook weer goedgekeurd na een nogal grondige controle.
Kleine maakt het goed en ligt nog steeds op schema met de groei. Ben nu precies 24 weken. Heb genoeg vruchtwater, bloeddruk ok, en er is nog gechecked of mijn baarmoeder mond niet aan het verstrijken was (vanwege krampachtig gevoel in blaas twee weken terug, en ik een verhoogde kans heb op een vroeggeboorte)
Dus heel grondig allemaal. Bij 28 weken terug, dan een 'echte' groeiecho. Wel spannend, dat was de tijd dat de eerste begon achter te lopen in groei
pi_97933359
Juud, hoe gaat het inmiddels met je? Je bent toch nu al wel thuis van de tweede strippoging?
Of lig je al te puffen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:54:24 #249
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97935298
Ik ben weer thuis, eerst maar even eten gekookt voor vanavond en gelunched, roggebrood met kaas, wie weet helpt het wat...

Weer gestript, ze vonden het apart dat het niet had geholpen, mijn vliezen stonden heel strak, gingen meteen enorm aanspannen. Nu afwachten wat het doet en doet het niets dan komt zondag de dienstdoende VK langs om nogmaals te strippen of om, in overleg met de Gyn, mijn vliezen te breken.

Na het breken van de vliezen heb ik dan 24 uur de tijd om zelf te bevallen, zo niet, door naar het ziekenhuis.
Na alleen strippen zondag, is het afwachten of het iets doet tot woensdag, voor die dag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, om te worden ingeleid.

Ik ben gezond en fit, bloeddruk is goed, genoeg vruchtwater, ons meisje is goed aan het bewegen, dus geen reden om eerder in te grijpen. Dat is eigenlijk iets om blij mee te zijn, al betekend het dat we veel geduld moeten hebben, mocht het vandaag niet doorzetten.
pi_97935474
Ik hoop dat het strippen wat gaat doen Juud!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')