stukje herkenbaarheid voor meelezers denk ik..quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef miss-jones25 het volgende:
Vraagje tussendoor even he, waarom vinden vele van jullie het vervelend om de naam te posten hier op t forum ? Ik zie zelf namelijk niet in waarom het niet zou kunnen.
Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:09 schreef Juud79 het volgende:
Het ziekenhuis kan je pas terecht vanaf 41,2 weken, op gesprek met evt actie als het al echt er op lijkt dat het maar iets nodig heeft, maar die ondernemen anders pas vlak voor 42 weken echt actie, tenzij eerder noodzakelijk.
Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef miss-jones25 het volgende:
Vraagje tussendoor even he, waarom vinden vele van jullie het vervelend om de naam te posten hier op t forum ? Ik zie zelf namelijk niet in waarom het niet zou kunnen.
Ik moet zeggen dat ik het super vindt hoeveel je energie nog hebt zo ver in je zwangerschap!! ik blijf heel hard hopen dat ik dat ook zal hebben...vooral omdat ik in September weer naar de universiteit moet 4 dagen! en daarnaast nog werken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jup, 3cm ontsluiting voor het strippen, dus zowel wij als de VK hadden goede hoop.
Maar ik doe veelal dingen net op een andere manier dan de rest, zo ook dit verhaal.
Een voorbeeldige zwangerschap, blijkbaar zo goed, dat zowel lijf als kind nog in topconditie zijn er er nog geen einde aan het feest hoeft te komen.![]()
Ben wel benieuwd of alle pijntjes, krampjes en harde buiken van de afgelopen dagen nog hebben bijgedragen aan nog 1 cm ontsluiting erbij.
Zo werkt het hier dus, maar goed om te weten in ieder geval. Ik heb dit verhaal van de week van de assistente vd praktijk gehoord, maar zal het vandaag nog eens checken bij de VK zelf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).
Ziekenhuis 1 had mooi maling aan die richtlijn en ging echt niet ingrijpen voor de 42 weken, want dat was geen spoed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).
idd, en fok staat sowieso vrij hoog bij de zoekresultaten op google altijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.
En je kind kiest er niet voor dat er allerlei info over hem/haar online staat, tenminste dat is voor ons de reden.
Wij hebben ook nog eens een naam die maar heel weinig voor komt, dus dan is ze al helemaal snel te vinden.
Oke zo had ik er niet eens bij nagedacht. en daar heb je idd een punt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.
Thanks, lief van je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het super vindt hoeveel je energie nog hebt zo ver in je zwangerschap!! ik blijf heel hard hopen dat ik dat ook zal hebben...vooral omdat ik in September weer naar de universiteit moet 4 dagen! en daarnaast nog werken!
Ik denk dat je mentaal ook sterk in moet staanheb daarom bewondering voor hoe je het doet
Dit klinkt wel een beetje eenvoudig: wilskracht, gewoon willen en dan komt het wel goed. Je kunt er, ondanks wilskracht, ook emotioneel heel erg doorheen zitten, en daar kun je met al je wilskracht en fit en gezond zijn echt niet tegenop boksen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Thanks, lief van je!
Het is wilskracht, gewoon doen, maaaarr, je lijf moet ook willen, had ik bekkenklachten gekregen of bijv een hoge bloeddruk, dan kan je nog zo hard willen, maar dan werkt het net even anders.
Ik ben er wel van overtuigd dat ik nog zo fit en gezond ben omdat ik zoveel in beweging ben geweest, goed/gezond gegeten en altijd genoeg geslapen.
Ow en ik doe pas sinds een week een verplicht dutje en niet eens alle dagen, sindsdien ben ik meer brak, ben blij dat ik dat niet eerder ben gaan doen, daar word ik enorm gaar van wakker...
Het gebeurde ons dat iemand in een ander subforum de naam open en bloot neerplempte, terwijl wij besloten hadden dat we dat niet wilden, en alleen een nickname zouden gebruiken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Oke zo had ik er niet eens bij nagedacht. en daar heb je idd een punt.
Bij mij ook niet. Belang van kind staat voorop, en zolang het goed gaat zijn ze er blijkbaar nog niet aan toe. middelste was dus met 42 weken nog niet geboren, maar ze hadden het idee dat ie klem zou komen zitten, vandaar dus wél inleiden. en ik balen, want ik wilde dat écht niet. Gelukkig was het breken van de vliezen genoeg. half negen vliezen door, en dan moest ik binnen een uur weeen hebben, anders infuus. Echt 1 minuut voor half tien een wee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ziekenhuis 1 had mooi maling aan die richtlijn en ging echt niet ingrijpen voor de 42 weken, want dat was geen spoed.
Dat klinkt bemoedigend! Go Juud!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:29 schreef Poppedein het volgende:
succes Juud! Hier zorgde de eerste keer strippen dik keer vooral voor wat meer verweking en kwam t na de 2e keer na een aantal uurtjes echt op gang. 6 uur na t strippen lag ik met een heerlijk vers kindje in mijn armen... Hou dat voor ogen!
Tnx!!quote:
SPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jup! danic heeft ook eerst pannenkoeken opquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sex helpt toch ook?
Danic heeft dat toch ook gedaanEn een paar uur later begon het?
Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op: als je fit en gezond bent blijf je langer in beweging, heb je meer eetlust en slaap je beter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat ik nog zo fit en gezond ben omdat ik zoveel in beweging ben geweest, goed/gezond gegeten en altijd genoeg geslapen.
Ach nee, hè. Sterkte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop dat het doorzet Juud!
Wil een mod mij eerst weer uit de lijst halen?
Het is hier foute boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |