M1n eerste bevalling duurde ergens tussen de 3 en de 6 uur (ligt er aan vanaf welk punt je rekent) maar die was toch een stuk beter te handelen hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Juud79 het volgende:
Dat lijkt me zo bizar, dat je bijv om 10.00 uur 's ochtends aan de koffie zit en rond lunchtijd met je kind op schoot....
Ik zou werkelijk minstens een dag met mijn mond open zitten van verbazing... Zo dus
en als ze naar jou kijken ben je het allemaal weer vergeten en het is de mooiste dag van je leven?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef Takkembah het volgende:
Ja Karin, vertel!
En ik weet de pijn van bevalling 1 nog, en bevalling 2 ook. Maar ik vond het uiteindelijk allemaal wel meevallen. Ik riep tijdens bevalling 1: ik snap niet dat vrouwen dit vrijwillig twee keer doen en bij bevalling 2: ik doe dit echt nooit meer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef bitterend het volgende:
[..]
en als ze naar jou kijken ben je het allemaal weer vergeten en het is de mooiste dag van je leven?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Innepin had het record volgens mij bij willow!
Nee met "bovenaan staan" in 't lijstje. Zoiets onnozelsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef Kleurdoos het volgende:
met overtijd lopen? dat was trui toch? of ben ik aan t spuit 11én?
Das niet abnormaal lang toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zat volgens het verslag op een ontsluitingsfase van 22 uur, en dan nog persen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |