Hmmm en weer thuis... zonder die cranberry tabletten!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Hmmm en weer thuis... zonder die cranberry tabletten!Echt hoor, als ik dingen niet op schrijf, dan vergeet ik dus ook gewoon!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Hmmm en weer thuis... zonder die cranberry tabletten!Echt hoor, als ik dingen niet op schrijf, dan vergeet ik dus ook gewoon!
Nou Juud ik vind je in ieder geval een Stoere Juud. En ben het met je eens, je ziet het wel maar zelf een "plan" in je hoofd hoe je het graag zou willen is gewoon fijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, ja ik weet ook dat het anders kan lopen, zeker na jouw verhaal....![]()
En het valt allemaal niet te voorspellen, zo blijkt nu al. Ik ben nu al veel meer berustend dan controlerend, zo accepteer ik ook de wijze waarop de VK de komende dagen heeft geplannend, ipv enorm in het verweer en in discussie te gaan.
Ik zie allemaal wel hoe het loopt, weet in ieder geval goed hoe ik het graag zou willen.
Ik heb er eindelijk weer een goed excuus voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaha, en jullie zijn nog in de waan dat dat weer overgaat ook hè?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah damn.... niet??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee dat heb ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en heb ik het record hier van een snelle bevalling??
LOL
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe snel??quote:
tussen aardappelen en bloemkool toch?quote:
jeeeemmmmpie!!! das echt heeeeeeel snel!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik was van begin tot eind in 40 minuten klaar, inclusief kind nog in de vliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |