quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Een tikje? 600 was beter geweest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
. 700+ mensen uitgenodigd voor de Gamedag, das ook weer een tikje overdreven
.
Niet dat er zoveel mensen komen (niet eens in de buurt) maar met 400 man is de tent toch echt tot aan de nok volquote:
Bij elkaar op schoot met het laptopje?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dat er zoveel mensen komen (niet eens in de buurt) maar met 400 man is de tent toch echt tot aan de nok vol.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dan jouw hart zou krijgen, verander ik dan opeens in een heel lief meisje?
Neuh, dat gaat het sowieso niet worden, geen hard core games. Vooral Wii party games, Kinect sports en Rock band/guitar hero etcquote:
De 'regel' is geloof ik dat 25/30% sowieso afhaakt, dus dan is het hopen dat het mooi weer isquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Niet dat er zoveel mensen komen (niet eens in de buurt) maar met 400 man is de tent toch echt tot aan de nok vol.
Ik vind het ook belachelijk dat homo's geen bloed mogen doneren. Wat mij betreft pompen ze mij helemaal vol met homobloed als ik het nodig heb. Maar ik vind dat je niet principieel moet zijn over de ruggen van anderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
@Mystikvm; ja dat vind ik nogal logisch. Het is namelijk behoorlijk achterhaald dat een homo geen bloed mag doneren, dus ik begrijp heel goed dat iemand dan denkt; 'waarom mijn organen dan wel?!' daar heeft dat bloed toch ook doorheen gestroomd?!
Dat dus. Puur een principe kwestie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
@Mystikvm; ja dat vind ik nogal logisch. Het is namelijk behoorlijk achterhaald dat een homo geen bloed mag doneren, dus ik begrijp heel goed dat iemand dan denkt; 'waarom mijn organen dan wel?!' daar heeft dat bloed toch ook doorheen gestroomd?!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat het sowieso niet worden, geen hard core games. Vooral Wii party games, Kinect sports en Rock band/guitar hero etc.
Als er 30 man komen is het al veel denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De 'regel' is geloof ik dat 25/30% sowieso afhaakt, dus dan is het hopen dat het mooi weer is
Is dat niet het hele idee van 'principieel' zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat homo's geen bloed mogen doneren. Wat mij betreft pompen ze mij helemaal vol met homobloed als ik het nodig heb. Maar ik vind dat je niet principieel moet zijn over de ruggen van anderen.
Nee toch? Als je er zoveel uitnodigt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Als er 30 man komen is het al veel denk ikHet is echt een experiment om eens te kijken of het uberhaupt wel leuk is, of er interesse voor is etc
.
Het is nu ook nog kleinschalig, 3 HD tv's en 2 beamers, evt wat kleine schermpjes nog.
Tof idee hoor! Hoop dat het slaagt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er 30 man komen is het al veel denk ikHet is echt een experiment om eens te kijken of het uberhaupt wel leuk is, of er interesse voor is etc
.
Het is nu ook nog kleinschalig, 3 HD tv's en 2 beamers, evt wat kleine schermpjes nog.
Nee. Als ik uit principe niet rook of drink benadeel ik daar geen anderen mee. Als ik uit principe geen auto heb ook niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee van 'principieel' zijn?
Het is mijn event jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee toch? Als je er zoveel uitnodigt?
Klinkt wel leuk in ieder geval! Zelf georganiseerd?
Dat zijn voorbeelden maar principieel betekent nog altijd dit:quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nee. Als ik uit principe niet rook of drink benadeel ik daar geen anderen mee. Als ik uit principe geen auto heb ook niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar kenmerk van een principe is níet dat je dat over de rug van een ander doet, het leek even alsof je dat bedoelde. Tenminste, zo las ik het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zijn voorbeelden maar principieel betekent nog altijd dit:
prin·ci·pi·eel bn, bw; -piëler, -st 1 krachtens een beginsel 2 niet van zijn beginselen afwijkend
Aaah oké, daarvan zullen er inderdaad een hoop afhakenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is mijn event ja. Maar de FB pagina is opgezet door een medewerker van de kroeg. Hij heeft gewoon iedereen die lid is uitgenodigd, groot deel van de leden is er 1 keer geweest ofzo
.
Ik denk dat het de eerste keer klein zal zijn. Maar dat geeft niet, het is een proef.
Als ik de enige ben die dat uit principe niet meer doet dan zal er echt op dat moment wel een andere long beschilbaar zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Als ik uit principe niet rook of drink benadeel ik daar geen anderen mee. Als ik uit principe geen auto heb ook niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat bedoelde ik inderdaad niet. Ik bedoel dat je niet van je principes afwijkt, of dat nou over de rug van anderen is of niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
Maar kenmerk van een principe is níet dat je dat over de rug van een ander doet, het leek even alsof je dat bedoelde. Tenminste, zo las ik het.
Dat sluit niet uit dat het niet ten koste van anderen hoeft te zijn. Maar nu hebben wij het over de woordbetekenis. Als je er op zich geen probleem mee hebt maar principieel weigert omdat ze iets anders van jou niet willen hebben...Er zijn andere manieren om je onvrede kenbaar te maken zonder dat iemand het loodje legt omdat jij je nieren niet af wilt staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zijn voorbeelden maar principieel betekent nog altijd dit:
prin·ci·pi·eel bn, bw; -piëler, -st 1 krachtens een beginsel 2 niet van zijn beginselen afwijkend
OK, nu begrijp ik jequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad niet. Ik bedoel dat je niet van je principes afwijkt, of dat nou over de rug van anderen is of niet.
Moet je wel de wereld laten weten waarom je geen donor bent he, anders is het allemaal voor niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik de enige ben die dat uit principe niet meer doet dan zal er echt op dat moment wel een andere long beschilbaar zijn.
Als ik niet de enige ben en ze krijgen er last van... misschien wordt er dan eindelijk eens iets aan die achterlijke middeleeuwse regel gedaan.
Ik kon het niet latenquote:
Awwquote:
Ja, maar ik had de pagina nog niet gezien (gisteren aangemaakt) en vond de hoeveelheid mensen die op "maybe attending en "waiting for reply" stonden wel komisch, alsof het een soort Lowlands isquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah oké, daarvan zullen er inderdaad een hoop afhaken![]()
Precies, dat maakt het ook leuk, denk ik.
Tsk, de tijd dat gaming voor nerds was ligt ver achter onsquote:
Er is zo'n waardeloze film over, over een man die verliefd word op het meisje dat het donorhart van zijn overleden vrouw heeft gekregen. Heel cheesy allemaal.quote:
Daar is een actie voor geweest een tijd terug, om homo's op te roepen allemaal hun donorcodicil terug te trekken. En als het niet helpt.... nou dan is het gewoon een persoonlijk gevoel. Da's ook wat "principieel" betekent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je wel de wereld laten weten waarom je geen donor bent he, anders is het allemaal voor niets.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, de tijd dat gaming voor nerds was ligt ver achter ons.
Neuh, gamen is gemeengoed geworden, Angry Birds, de Wii, partygames, dansgames, spelletjes waarbij je een hondje moet opvoeden etc. Singstar, Guitar hero...quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat is wishfull thinking schat!
Maar gamen is wel leuk
Als ik het loodje leg mogen ze alles wat te gebruiken is hergebruiken. Dan heeft mijn dood tenminste ook nog een positief gevolg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik de enige ben die dat uit principe niet meer doet dan zal er echt op dat moment wel een andere long beschilbaar zijn.
Als ik niet de enige ben en ze krijgen er last van... misschien wordt er dan eindelijk eens iets aan die achterlijke middeleeuwse regel gedaan.
Prima, als het voor jou dusdanig belangrijk is moet je daar aan vasthouden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is een actie voor geweest een tijd terug, om homo's op te roepen allemaal hun donorcodicil terug te trekken. En als het niet helpt.... nou dan is het gewoon een persoonlijk gevoel. Da's ook wat "principieel" betekent.
Het kan ook de andere kant opgaan natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, de tijd dat gaming voor nerds was ligt ver achter ons.
Belmeisjes die Kinect-volleyball spelen.
Mijn probleem niet, het is een kroeg, niet bij mij thuisquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan ook de andere kant opgaan natuurlijk
Oke, die-hard gamen is dan voor nerds, ipv af en toe een spelletje spelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gamen is gemeengoed geworden, Angry Birds, de Wii, partygames, dansgames, spelletjes waarbij je een hondje moet opvoeden etc. Singstar, Guitar hero...
De grens is veel vager tegenwoordig ivm 10 jaar terug.
En als iedereen zijn pc/console meeneemt en gaat spelen, zit de rest van Amsterdam zonder stroomquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn probleem niet, het is een kroeg, niet bij mij thuis.
Je hebt wel een punt hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, die-hard gamen is dan voor nerds, ipv af en toe een spelletje spelenOok goed.
Maar mensen die veel gamen worden toch echt nog wel steeds als nerds gezien hoor. Misschien op fok niet... maar hey... forum.... nerds!
Principes die een volledig onschuldig mens niet van de dood kunnen redden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een principe kwestie.
Ik mag als homo ook geen bloed doneren, waarom willen ze dan wel mijn organen?
Sja, die kans is ook weer niet zo groot natuurlijk, er zijn wel een aantal mensen die iets mee willen nemen, maar we hebben maar 5 schermenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als iedereen zijn pc/console meeneemt en gaat spelen, zit de rest van Amsterdam zonder stroom
Dat dus. Hoewel de rust op Singles ook een mooi gevolg is natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik het loodje leg mogen ze alles wat te gebruiken is hergebruiken. Dan heeft mijn dood tenminste ook nog een positief gevolg.
Ik heb de nieuwe Mortal Kombat besteld voor de PS3 op marktplaats.... maar hij is er nog nietquote:
Precies, straks hebben we het allemaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Mortal Kombat besteld voor de PS3 op marktplaats.... maar hij is er nog niet
IK WIL BLOED ZIEN! Hetero bloed dan he. Dat van mij is smerig en besmet
niet mijn soort games, wel cool hoor, maar de gameplay is niets voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Mortal Kombat besteld voor de PS3 op marktplaats.... maar hij is er nog niet
[principiele hardheid] Jammer dan. [/principiele hardheid]quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Principes die een volledig onschuldig mens niet van de dood kunnen redden?
Walgelijke decadentie.
Ook de mensen die om religieuze redenen niet doneren, of omdat ze in reïncarnatie geloven.quote:
Dat vind ik minder erg dan mensen die niet doneren omdat ze geen zin hebben erover na te denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook de mensen die om religieuze redenen niet doneren, of omdat ze in reïncarnatie geloven.
Als er een barmhartige God is dan flikkert hij ze direct het paradijs weer uit voor dat staaltje egoïsme.
Dus omdat er een of andere discriminerende bureaucratische kutregel is over bloed, vind jij het wel stoer om "principieel" te weigeren andermans leven te redden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[principiele hardheid] Jammer dan. [/principiele hardheid]
Maar zoals ik al zei: Mijn persoonlijke principe zal echt niet de dood worden van een ander. En als er meer zoals mij denken en die principes er op nahouden wordt er misschien eindelijk eens iets aan gedaan.
Het slaat nl totaal nergens op dat mijn bloed geweigerd wordt op grond van mijn voorkeur, terwijl AL het bloed getest wordt en er in de hele wereld meer hetero's zijn met HIV dan homo's.
En het slaat OOK nergens op dat ze mijn bloed niet zouden willen hebben (want risisco) maar mijn organen wel.
LA Noire lijkt me vetquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stomme vraag; gewoon geïnteresseerd. Wat doe jij, qua werk, studie whatever? Want ik heb idee dat jij de hele dag met de trein reist en bier drinkt..quote:
Diezelfde mensen denken ook niet na over politiek maar staan ook vrolijk vakjes in te kleuren in het stemhok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik minder erg dan mensen die niet doneren omdat ze geen zin hebben erover na te denken.
Ja da's ook zoiets. Kun je uit een baby eigenlijk ook nuttige donororganen trekken?quote:
Is 'ie ookquote:
Contradictie in terminusquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook de mensen die om religieuze redenen niet doneren, of omdat ze in reïncarnatie geloven.
Als er een barmhartige God is dan flikkert hij ze direct het paradijs weer uit voor dat staaltje egoïsme.
Gister ben ik van Amersfoort tot aan Amsterdam met de bus gegaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stomme vraag; gewoon geïnteresseerd. Wat doe jij, qua werk, studie whatever? Want ik heb idee dat jij de hele dag met de trein reist en bier drinkt..
Allemaal leuk en aardig, maar niemand heeft automatisch recht op het lichaam van een ander.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen die weigert te doneren mag onderaan de wachtlijst.
En ook bier gedronken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
Gister ben ik van Amersfoort tot aan Amsterdam met de bus gegaan.
Hmmm, bier drinken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stomme vraag; gewoon geïnteresseerd. Wat doe jij, qua werk, studie whatever? Want ik heb idee dat jij de hele dag met de trein reist en bier drinkt..
Mag niet hè, in de bus drinken.quote:
Het is zooo een lastig onderwerp, zo emotioneel omdat mensen gedwongen worden na te denken over hun eigen sterfelijkheid, die confrontatie wil/kan niet iedereen aan. Ik denk altijd maar: het zal jouw moeder/vader/broer/zus/grote liefde/kind/whatever maar zijn die bijna sterft en een donororgaan nodig heeft, dan zou je álles willen doen om dat voor elkaar te krijgen. Iemand verliezen is een hel, als ik een ander die hel kan besparen doe ik dat met de grootst mogelijke liefde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Diezelfde mensen denken ook niet na over politiek maar staan ook vrolijk vakjes in te kleuren in het stemhok.
Maar ben het eens met jou.
Nu ik hem teruglees inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Contradictie in terminusIk denk dat als er daadwerkelijk een God bestaat, hij/zij/het alles behalve barmhartig is btw. En dat het hem/haar/het geen ene donder interesseert of jij wel of niet je organen afstaat.
Net zoals je domme mensen het stemrecht niet kunt ontnemen kan je ook iemand niet dood laten gaan omdat het een egoïst is. Maar dan mag je het nog wel vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar niemand heeft automatisch recht op het lichaam van een ander.
Het is net zo goed egoïstisch om van anderen te verlangen dat zij hun lichaam ter beschikking stellen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Net zoals je domme mensen het stemrecht niet kunt ontnemen kan je ook iemand niet dood laten gaan omdat het een egoïst is. Maar dan mag je het nog wel vinden.
Mooie dagbesteding.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar opzich goede tip om vandaag weer eens een biertje mee te nemen in de trein!
Krijg je daar voor betaald?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister ben ik van Amersfoort tot aan Amsterdam met de bus gegaan.
Cool, ik wil hebben!quote:
Cool, ik ga hem binnenkort maar eens halen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is 'ie ookGame alleen lang niet zoveel meer als vroeger, heb hem sinds de release en ben nog lang niet klaar.
Been there, done that. Er was geen orgaan voor dat familielidquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is zooo een lastig onderwerp, zo emotioneel omdat mensen gedwongen worden na te denken over hun eigen sterfelijkheid, die confrontatie wil/kan niet iedereen aan. Ik denk altijd maar: het zal jouw moeder/vader/broer/zus/grote liefde/kind/whatever maar zijn die bijna sterft en een donororgaan nodig heeft, dan zou je álles willen doen om dat voor elkaar te krijgen. Iemand verliezen is een hel, als ik een ander die hel kan besparen doe ik dat met de grootst mogelijke liefde.
Nee, erg hè!quote:
Ben ik niet met je eens. Het is altruïstisch eigenbelang, net als de zorgverzekering. Of is het ook egoïstisch dat jij elke maand premie betaalt zodat ik in de tandartsstoel kan liggen voor niks?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is net zo goed egoïstisch om van anderen te verlangen dat zij hun lichaam ter beschikking stellen.
Ik zie het niet zozeer als frustratie botvieren, ik denk dat je heel terecht een poging mag doen mensen te overtuigen van het belang van orgaandonatie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Been there, done that. Er was geen orgaan voor dat familielidHet is natuurlijk niet eerlijk om die frustratie te botvieren op mensen die nu geen donor zijn, maar ik herken de sentimenten van machteloze mensen die dierbaren dreigen te verliezen omdat teveel mensen niet geïnteresseerd zijn of weigeren op gronden die ik niet reëel vind.
Altruïstisme bestaat niet, de mens handelt per definitie uit eigenbelang.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ben ik niet met je eens. Het is altruïstisch eigenbelang, net als de zorgverzekering. Of is het ook egoïstisch dat jij elke maand premie betaalt zodat ik in de tandartsstoel kan liggen voor niks?
Dan reis je met WT mee, die heeft altijd genoeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan kan ik geen bier meer betalen om in de trein op te drinken..
Dat wil nooit iemand omdat ik een naar persoon ben!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan reis je met WT mee, die heeft altijd genoeg.
Nou ja, ik vind dat ik misschien iets teveel gedreven word door frustraties over het onderwerp. Neemt niet weg dat ik wel vind dat het gelijk aan mijn kant staatquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie het niet zozeer als frustratie botvieren, ik denk dat je heel terecht een poging mag doen mensen te overtuigen van het belang van orgaandonatie.
Daarom worden die termen ook samen gebruikt in de uitdrukking. Je wil het zelf (eigenbelang), daarom doe je er aan mee (altruïsme).quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Altruïstisme bestaat niet, de mens handelt per definitie uit eigenbelang.
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wil nooit iemand omdat ik een naar persoon ben!
Hij kan het ook:quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wil nooit iemand omdat ik een naar persoon ben!
Ja ho ho, ondanks dat ik helemaal geen voorstander ben van donor en zulks heb ik wel mijn halve lichaam als een hoer te koop gezet.quote:
Maar ik ben niet zo groot hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef El_Matador het volgende:
WT of Q, wie wint de Singlesverkiezing voor grootste bierdrinker?
Gewoon laten doodgaan dus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ho ho, ondanks dat ik helemaal geen voorstander ben van donor en zulks heb ik wel mijn halve lichaam als een hoer te koop gezet.
Ik ook. Thee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo groot hoor.
Ik weet wel al wat ik vandaag ga drinken.
Geen voorstander van donor? Dat klinkt haast alsof je er tégen bent..?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ho ho, ondanks dat ik helemaal geen voorstander ben van donor en zulks heb ik wel mijn halve lichaam als een hoer te koop gezet.
Ik ben 1,78 dus ook niet zo grootquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ice teaquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik stem op Q. Hoe dan ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef El_Matador het volgende:
WT of Q, wie wint de Singlesverkiezing voor grootste bierdrinker?
Mwah. Ik heb niet echt een mening erover. Ik vind het zo raar dat iedereen maar moet blijven leven en alles. Maar omdat ik er niet faliekant op tegen heb ik maar een paar dingen aangekruist. Of lichaam voor de wetenschap ter beschikking stellen ofzo. Ik weet het niet meer eigenlijk. Volgens mij scheelt dat laatste wel goed in de kosten voor begrafenis, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen voorstander van donor? Dat klinkt haast alsof je er tégen bent..?
Ik ging al bijna tegen de vlakte toen ik met een vriendin meeging om te kijken, dat ik het misschien zelf ook ging doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
Als ik dood ben mogen ze alles van me hebben, dan heb ik er toch zelf niets meer aan. Als ik niet zo bang was voor naalden zou ik zelfs wel bloed gaan geven. Alhoewel ze dat vast niet willen hebben..
Ik normaal ook niet, maar vind het fijn 1 van dat soort spellen te hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet mijn soort games, wel cool hoor, maar de gameplay is niets voor mij.
Ik val sowieso best snel flauw dus laten we dat maar niet gaan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging al bijna tegen de vlakte toen ik met een vriendin meeging om te kijken, dat ik het misschien zelf ook ging doen.
En ik ben niet iemand die snel flauwvalt, ben nog nooit flauwgevallen maar dat kwam behoorlijk in de buurt.
/mietje
Nou ja, er komt vaak gewoon geen begrafenis, simpelquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb niet echt een mening erover. Ik vind het zo raar dat iedereen maar moet blijven leven en alles. Maar omdat ik er niet faliekant op tegen heb ik maar een paar dingen aangekruist. Of lichaam voor de wetenschap ter beschikking stellen ofzo. Ik weet het niet meer eigenlijk. Volgens mij scheelt dat laatste wel goed in de kosten voor begrafenis, dus dat is mooi meegenomen.
Ik kreeg wel een roze koekquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik val sowieso best snel flauw dus laten we dat maar niet gaan doen.
Serieus, wát?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb niet echt een mening erover. Ik vind het zo raar dat iedereen maar moet blijven leven en alles. Maar omdat ik er niet faliekant op tegen heb ik maar een paar dingen aangekruist. Of lichaam voor de wetenschap ter beschikking stellen ofzo. Ik weet het niet meer eigenlijk. Volgens mij scheelt dat laatste wel goed in de kosten voor begrafenis, dus dat is mooi meegenomen.
Da's wel mooi meegenomen. Ik vind begrafenis echt een loze kostenpost. Kun je beter uitgeven aan iets waar je wel profijt van hebt, of delen met anderen voor een veel vrolijkere gebeurtenis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er komt vaak gewoon geen begrafenis, simpel
Laten we ziekenhuizen dan maar afschaffen, als iedereen toch beter dood kan gaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is wat anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we ziekenhuizen dan maar afschaffen, als iedereen toch beter dood kan gaan
Dat heb ik dan gelukkig weer niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik val sowieso best snel flauw dus laten we dat maar niet gaan doen.
Maar hoe bedoel je het dan? Als ik met leverfalen in het ziekenhuis kom dan is het raar dat ze mij in leven proberen te houden? Hoe is dat anders dan wat je zegt?quote:
Anderen zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je word niet per kilo afgerekend hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kost nogal veel geld, in verhouding tot het 'geluk' dat je eruit haalt ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's wel mooi meegenomen. Ik vind begrafenis echt een loze kostenpost. Kun je beter uitgeven aan iets waar je wel profijt van hebt, of delen met anderen voor een veel vrolijkere gebeurtenis.
Nee, ik vind het niet stoer. Ja, ik doe het prrinicpieel wel zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus omdat er een of andere discriminerende bureaucratische kutregel is over bloed, vind jij het wel stoer om "principieel" te weigeren andermans leven te redden?
Niks mis mee. Magquote:Die decadentie bedoel ik dus.
En al helemaal als je zelf wel donororganen aanneemt maar niets wil doneren.
Iedereen die weigert te doneren mag onderaan de wachtlijst.
Nou, een extra grote kist is wel duurder hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je word niet per kilo afgerekend hoor
Jij bent wel goed in andere mensen jouw woorden in de mond leggen he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anderen zeker?
De 'grote' WT mag blijven leven.
Dat er tegenwoordig geen ruimte meer is voor "jammer dan". Het is gewoon een kwestie van een grens trekken die voor iedereen anders ligt. Voor strenggelovigen ligt die al heel "vroeg", maar ik vind het transplanteren van donoren wel behoorlijk ver gaan. En iedereen vind het leven van een nabij persoon (of zichzelf) natuurlijk reuze belangrijk. Als er mensen zijn die hun organen willen afstaan is dat mooi en als dat overgezet kan worden, maar dat pusherige gedrag van als je dat nou gewoon niet wil dat je dan gelijk een onmens bent, daar houd ik niet zo van.quote:
Ik vind het beide niet echt geslaagd. Ik vind ook niet dat mensen die geen donor zijn niets mogen krijgen, dat gaat me echt te ver.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Als jij niks geeft mag je ook niks hebben!
vs
Als ze dit niet willen hebben, krijg je de rest ook niet!
Dat laatste heeft Rip allang weerlegt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet stoer. Ja, ik doe het prrinicpieel wel zo.
[..]
Niks mis mee. Mag
Als jij niks geeft mag je ook niks hebben!
vs
Als ze dit niet willen hebben, krijg je de rest ook niet!
`Mag het een onsje meer zijn mevrouw?´quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, een extra grote kist is wel duurder hoor.
Ik zal de laatste zijn die om een donororgaan zal vragen hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anderen zeker?
De 'grote' WT mag blijven leven.
"Daar houd ik niet zo van" vs je kleine nichtje die doodgaat omdat jij als enige mogelijke donor het "niet nodig vindt", vind je wel acceptabel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat er tegenwoordig geen ruimte meer is voor "jammer dan". Het is gewoon een kwestie van een grens trekken die voor iedereen anders ligt. Voor strenggelovigen ligt die al heel "vroeg", maar ik vind het transplanteren van donoren wel behoorlijk ver gaan. En iedereen vind het leven van een nabij persoon (of zichzelf) natuurlijk reuze belangrijk. Als er mensen zijn die hun organen willen afstaan is dat mooi en als dat overgezet kan worden, maar dat pusherige gedrag van als je dat nou gewoon niet wil dat je dan gelijk een onmens bent, daar houd ik niet zo van.
De opa ven een vriendin van me had z'n lichaam afgestaan aan de wetenschap. Hij werd gelijk opgehaald, kwam niets van terug, geen afscheid, niks. Daar word je als nabestaande ook echt niet vrolijk van hoor. Ik moet er zelf niet aan denken dat mijn vader zo hup werd meegenomen vlak na z'n dood, zonder dat ik er fatsoenlijk afscheid van heb kunnen nemen. Niet dat ik met veel plezier terugdenk aan de crematie/begrafenis van m'n grootouders, maar dat was wel een afsluiting. En m'n moeder gaat nog regelmatig naar het graf van haar ouders. Ik zou gek worden als m'n ouders zo werden afgevoerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's wel mooi meegenomen. Ik vind begrafenis echt een loze kostenpost. Kun je beter uitgeven aan iets waar je wel profijt van hebt, of delen met anderen voor een veel vrolijkere gebeurtenis.
Denk je ook zo als je op de IC ligt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die om een donororgaan zal vragen hoor.
Dat je daar niet zo van houdt, dat snap ik wel. Maar het idee dat er ruimte moet zijn voor 'jammer dan' kan ik onmogelijk ondersteunen. Het gaat om mensenlevens, en dat die eindig zijn weten we allemaal, maar je wil toch verdomme niet je kind van 6 wegbrengen omdat er geen nieuw hart beschikbaar is? Dat heeft toch echt níets meer met jammer dan te maken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat er tegenwoordig geen ruimte meer is voor "jammer dan". Het is gewoon een kwestie van een grens trekken die voor iedereen anders ligt. Voor strenggelovigen ligt die al heel "vroeg", maar ik vind het transplanteren van donoren wel behoorlijk ver gaan. En iedereen vind het leven van een nabij persoon (of zichzelf) natuurlijk reuze belangrijk. Als er mensen zijn die hun organen willen afstaan is dat mooi en als dat overgezet kan worden, maar dat pusherige gedrag van als je dat nou gewoon niet wil dat je dan gelijk een onmens bent, daar houd ik niet zo van.
Ik denk dat het rationele deel van mijn brein dan een flinke opbeuker heeft gekregen, dus deze vraag kan ik niet fatsoenlijk beantwoorden, maar ik hoop dat het antwoord "ja" is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je ook zo als je op de IC ligt?
Eens. Het is en blijft een persoonlijke keuze waar niemand geen ene zak over te zeggen heeft behalve jezelf. Toen ik heb had ingevuld wilde ik niet dat mensen mijn ogen of hart zouden krijgen. Puur een irrationele keuze omdat ik geloof dat mijn ogen mijn wereld hebben gezien en mijn hart mijn wereld heeft gevoeld. Die wil ik niet afstaan, die wil ik bij me dragen... waar ik ook heenga of wat er ook vergaat, verrot, verbrand of gebeurd of wat dan ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand ligt dood te gaan en een ander denkt 'jammer dan' voor hij op z'n motor stapt en lekker op z'n plaat gaat. 'Ik trek een grens.'quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn nee, lijkt me heel zwaar voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De opa ven een vriendin van me had z'n lichaam afgestaan aan de wetenschap. Hij werd gelijk opgehaald, kwam niets van terug, geen afscheid, niks. Daar word je als nabestaande ook echt niet vrolijk van hoor. Ik moet er zelf niet aan denken dat mijn vader zo hup werd meegenomen vlak na z'n dood, zonder dat ik er fatsoenlijk afscheid van heb kunnen nemen. Niet dat ik met veel plezier terugdenk aan de crematie/begrafenis van m'n grootouders, maar dat was wel een afsluiting. En m'n moeder gaat nog regelmatig naar het graf van haar ouders. Ik zou gek worden als m'n ouders zo werden afgevoerd.
Mata.... I really don't give a fuck.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste heeft Rip allang weerlegt.
Hoe vaak denk jij aan specifieke arme kindjes in Afrika die doodgaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand ligt dood te gaan en een ander denkt 'jammer dan' voor hij op z'n motor stapt en lekker op z'n plaat gaat. 'Ik trek een grens.'
Da's leuk voor die jongen van 26 die aan de dialyse ligt, voor de 30-jarige moeder van twee kleine kinderen die niet meer zelfstandig kan ademen of voor een 40-jarige man met een leverziekte.
'Jammer dan, ik trek hier een grens.'
Ben het heel erg oneens met je. Juist omdat elk mensenleven gelijk is mag je geen grenzen trekken. Zelfs de weigeraars 'verdienen' een transplantatie, hoe zuur dat ook is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best vaak eigenlijk. Ik trek me dat soort dingen veel te veel aan. En dat is nog eigenlijk een ver-van-m'n-bed-show. Dat meisje op m'n middelbare school dat drie keer per week aan de dialyse hing niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe vaak denk jij aan specifieke arme kindjes in Afrika die doodgaan?
Elke keer dat er een vlieg op mijn gezicht zit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben daar bewust mee bezig ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke keer dat er een vlieg op mijn gezicht zit!
En dan heb je nog de complottheorieen dat je zelf een ongeluk hebt gehad en ze kunnen je redden... en op de andere afdeling ligt Balkenende die een donorhart nodig heeft en die jouw bloedgroep heeft en dat van jou zou kunnen gebruiken. Doen ze dna nog net zo hard hun best je te reanimeren of is het "Klaaaaar.... hier dat hart"?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De opa ven een vriendin van me had z'n lichaam afgestaan aan de wetenschap. Hij werd gelijk opgehaald, kwam niets van terug, geen afscheid, niks. Daar word je als nabestaande ook echt niet vrolijk van hoor. Ik moet er zelf niet aan denken dat mijn vader zo hup werd meegenomen vlak na z'n dood, zonder dat ik er fatsoenlijk afscheid van heb kunnen nemen. Niet dat ik met veel plezier terugdenk aan de crematie/begrafenis van m'n grootouders, maar dat was wel een afsluiting. En m'n moeder gaat nog regelmatig naar het graf van haar ouders. Ik zou gek worden als m'n ouders zo werden afgevoerd.
ZOu wel toevallig zijn als Balkenende ook boven aan de lijst stondquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heb je nog de complottheorieen dat je zelf een ongeluk hebt gehad en ze kunnen je redden... en op de andere afdeling ligt Balkenende die een donorhart nodig heeft en die jouw bloedgroep heeft en dat van jou zou kunnen gebruiken. Doen ze dna nog net zo hard hun best je te reanimeren of is het "Klaaaaar.... hier dat hart"?
Nou, ik niet. Is allemaal nieuws waar je een keer naar kijkt en dan denkt: "jammer dan" of in een andere zin gegoten.quote:
Ik vind het niet raar dat je niet bezig bent met hongernegertjes in Afrika. Ik vind het wel raar dat jij de situatie van het niet beschikbaar zijn van een donororgaan niet kan projecteren op jouw eigen leven en dat je daarom ook niet het belang van donororganen in kan zien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Is allemaal nieuws waar je een keer naar kijkt en dan denkt: "jammer dan" of in een andere zin gegoten.
Het komt pas écht dichtbij als jij je emotioneel verbonden voelt met de desbetreffende persoon.
Ik zou niet op die manier mijn leven willen invullen. Alsof een mensenleven niet veel waard is, alsof het er niet toe doet dat mensen hun geliefden verliezen. Maar goed, 'verlies' is een groot thema in mijn leven, wellicht ben ik daar anders mee bezig dan een ander.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Is allemaal nieuws waar je een keer naar kijkt en dan denkt: "jammer dan" of in een andere zin gegoten.
Het komt pas écht dichtbij als jij je emotioneel verbonden voelt met de desbetreffende persoon.
En tóch ben ik zelf donor, goed hè!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat je niet bezig bent met hongernegertjes in Afrika. Ik vind het wel raar dat jij de situatie van het niet beschikbaar zijn van een donororgaan niet kan projecteren op jouw eigen leven en dat je daarom ook niet het belang van donororganen in kan zien.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tóch ben ik zelf donor, goed hè!
Dat heb je gezegd, dat vind ik ook goed. Maar waarom wel donor als je eigenlijk van mening bent dat niet iedereen altijd maar in leven gehouden moet worden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tóch ben ik zelf donor, goed hè!
Mensenlevens in keiharde euro's uitdrukken levert altijd heftige gesprekken op ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou niet op die manier mijn leven willen invullen. Alsof een mensenleven niet veel waard is, alsof het er niet toe doet dat mensen hun geliefden verliezen. Maar goed, 'verlies' is een groot thema in mijn leven, wellicht ben ik daar anders mee bezig dan een ander.
Omdat het me gewoonweg niet zoveel interesseert, en ik denk dat dit goedkoper is als ik overlijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb je gezegd, dat vind ik ook goed. Maar waarom wel donor als je eigenlijk van mening bent dat niet iedereen altijd maar in leven gehouden moet worden?
Fair enough. Jammer dat je door economische motieven en desinteresse gedreven wordt, maar in elk geval kan er iemand gered wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat het me gewoonweg niet zoveel interesseert, en ik denk dat dit goedkoper is als ik overlijd.
'Mijn donornier toont geen interesse'quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fair enough. Jammer dat je door economische motieven en desinteresse gedreven wordt, maar in elk geval kan er iemand gered worden
Hoe weten ze dat trouwens of dat mag? Want ik heb zelf dus geen idee meer wat ik heb afgekruist en ingevuld destijds en ik heb er ook geen bewijs meer van. Ik weet nog wel dat ik niet wilde dat ze in mijn ogen gingen poeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fair enough. Jammer dat je door economische motieven en desinteresse gedreven wordt, maar in elk geval kan er iemand gered worden
Zelfs dán wil niemand me hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Mijn donornier toont geen interesse'
Staat in het donorregister.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat trouwens of dat mag? Want ik heb zelf dus geen idee meer wat ik heb afgekruist en ingevuld destijds en ik heb er ook geen bewijs meer van. Ik weet nog wel dat ik niet wilde dat ze in mijn ogen gingen poeren.
Wat is eigenlijk de beste manier van overlijden zodat ze nog 't meest aan je lichaam hebben?quote:
Gewoon inslapen denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de beste manier van overlijden zodat ze nog 't meest aan je lichaam hebben?
Klinkt wel mooi eigenlijk, een leven voor een leven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon inslapen denk ik.
Treinkoppers komen niet in aanmerking in elk geval
Geld krijgt je hoog op lijsten hoor, zelfs dit soort lijstenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZOu wel toevallig zijn als Balkenende ook boven aan de lijst stond
Ik ben naïefquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geld krijgt je hoog op lijsten hoor, zelfs dit soort lijsten
Jij denkt dat dit allemaal zuivere koffie is, gaat worden, blijft?
Met de vette lever of de zwarte long?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is ook alweer een paar maanden gestopt
Met het doneren van organen. Na twee nieren en een halve lever werd het leven toch iets te lastig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de vette lever of de zwarte long?
De zwarte long....quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de vette lever of de zwarte long?
Mja, ervaring leert mij dat vrouwen dat al snel van zichzelf vinden.....quote:
Er zitten hier inderdaad wel een paar van die zelfhaters jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ervaring leert mij dat vrouwen dat al snel van zichzelf vinden.....
hoiquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zitten hier inderdaad wel een paar van die zelfhaters ja
blablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeetje wat is het stil hier zeg![]()
Ik verveel me mensen, ga eens praten
Samzzquote:
goedemorgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeetje wat is het stil hier zeg![]()
Ik verveel me mensen, ga eens praten
Ik zei niet dat ik een gesprek wenste, ik wilde gewoon dat mensen gingen praten en dat doe jij nu dus doel bereiktquote:
Hoest met je huis? En je auto? En je bank? Heb je al een kind ook ondertussen? Of een hond? (klein verschil)quote:
Waajooo, was jij vandaag ook reislustig want morgen gaat 'm niet wordne.quote:
Nee, ik zit thuis ivm m'n ogen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waajooo, was jij vandaag ook reislustig want morgen gaat 'm niet wordne.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een gesprek wenste, ik wilde gewoon dat mensen gingen praten en dat doe jij nu dus doel bereikt
[..]
Hoest met je huis? En je auto? En je bank? Heb je al een kind ook ondertussen? Of een hond? (klein verschil)
Laat me nou zeg...quote:
Een hond is inderdaad sneller zindelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een gesprek wenste, ik wilde gewoon dat mensen gingen praten en dat doe jij nu dus doel bereikt
[..]
Hoest met je huis? En je auto? En je bank? Heb je al een kind ook ondertussen? Of een hond? (klein verschil)
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben werkontduikend gedrag aant vertonenDat dient gestimuleerd te worden..
Morgen weer naar kantoor hoor, want ik voel me toch een partij schuldigquote:
Ik ben een keer bij het thuiswerken even op de bank een ontbijtje gaan eten en het journaal gaan kijken en ben toen keihard in slaap geflikkerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor hoor, want ik voel me toch een partij schuldig![]()
(nou kan ik natuurlijk ook gewoon gaan werken, dat snap ik, maar het...lukt... niet!!! AAAHH!!!)
Fail.
Goed met huis, de stucadoor gaat straks beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
Doorwerken jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat me nou zeg...
Ik ben werkontduikend gedrag aant vertonenDat dient gestimuleerd te worden..
Dat heb ik een keer gehad tijdens een instructor lead training...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij het thuiswerken even op de bank een ontbijtje gaan eten en het journaal gaan kijken en ben toen keihard in slaap geflikkerd
Werd twee uur later weer wakker.
Jeeeuuuhhh!! Enneh: prutser!! Enneh: waarom nog geen bank dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed met huis, de stucadoor gaat straks beginnen
en minder goed met de auto. de 'nieuwe' auto heb ik nog niet, toen we daar aankwamen bleek de auto breder dan de aanhanger die we mee hadden
nog geen bank gevonden![]()
en hell no!
Ik zie mezelf meer als die ene die staat te wijzenquote:
Toch weer dat verknipte zelfbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als die ene die staat te wijzen
Dát moet worden gedaan! ....
Yes, bwanaquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad tijdens een instructor lead training...Werd wakker, was ik uit de netmeeting en teleconference geflikkerd
Nou, nee eigenlijk juist niet. Want ik weet precies wat ik nu moet doen... ik doe het alleen niet. Dus dat.quote:
'Je hebt een stukje overgeslagen'!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, nee eigenlijk juist niet. Want ik weet precies wat ik nu moet doen... ik doe het alleen niet. Dus dat.
Time for some disciplinary spanking!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....
ach ik val in slaap tijdens een echte vergaderingquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad tijdens een instructor lead training...Werd wakker, was ik uit de netmeeting en teleconference geflikkerd
[..]
Jeeeuuuhhh!! Enneh: prutser!! Enneh: waarom nog geen bank dan?
sweep?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....
Ik heb er anders nik aanquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:17 schreef rival het volgende:
ik spring maar eens onder de douche, doe ik nog wat nuttigs vandaag
Kom maar langsquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Time for some disciplinary spanking!
De juiste vergadering?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
ach ik val in slaap tijdens een echte vergadering
omdat ik die juiste nog niet heb gevonden
Te ver wegquote:
Had je maar donor moeten wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ontlasting problemen en schaamlipcorrecties...
What have I done to deserve these ads?!!
Ach, weer eens wat anders dan al die enge thema datingsites die ik altijd krijgquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
En waarom val je ons er mee lastigquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat lijkt me duidelijk, hier verder Angel: Genderdysforie - deel 24quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Jamaaaaaaar, ik ben blij met mijn schaamlippen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me duidelijk, hier verder Angel: Genderdysforie - deel 24
Je hebt niets voor me overquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allesbehalve. Gewoon simpelweg geen zin om naar nederland te komen. Spanking or no spanking.
Zijn antwoord:quote:Straks denk je: O neee, ik val toch op vrouwen.
Of: Nou, getest, mannen zijn mijn ding. Next!
quote:Ik ga je nu vertellen wat ik nooit gedacht had: Mijn gevoel voor mannen overtreft die voor vrouwen. Dus: getest en next steps, maar wel met jou grapjas!
Wat ben je toch ook een onzeker poppetje hequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Whatsappen met de hetero. Heb hem maar ff gezegd waat ik me druk om maak... of nou jsa, druk.... waar ik "bang" voor ben:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
Stiekem wil ik jou ook helemaal niet slaanquote:
Ja nou ja, is op zich toch wel logisch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker poppetje he
quote:En zijn antwoord KAN gewoon niet beter
Zo hetero is hij dus nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Whatsappen met de hetero. Heb hem maar ff gezegd waat ik me druk om maak... of nou jsa, druk.... waar ik "bang" voor ben:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
Nee niet meer blijkbaarquote:
Oh, das dan weer jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stiekem wil ik jou ook helemaal niet slaan
Ik denk dat werkelijk iedereen daar wel last van heeft... Ik in elk geval wel. Ik bedoel, iedereen is inwisselbaar, toch? Ligt niet aan het feit dat je homo bent ofzo... Risico van verliefd worden en niet gekwetst willen worden. Het blijft een risicoquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, is op zich toch wel logisch?
Misschien is het voor hem allemaal maar een test om te zien of ie echt wel iets voor mannen kan voelen. Die zijn er genoeg hoor, en ik heb er ervaring meeRisico van op "hetero's" vallen.
Of misschien vindt ie het hele idee hartstikke leuk en spannend.... maar dan wel het idee met een man en niet zozeer met mij. ook DAT gevoel ken ik uit eigen ervaring maar al te goed. Verliefd worden op het idee ipv op de persoon.
[..]Mja.....
Ja, daarom ben ik ook voor het eerst in 3 maanden overdag online.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, nu zie je meteen waarom vrouwen zich omhoog moeten neuken..... Allemaal lui met werkontwijkendgedrag.....
Omg, het is besmettelijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet meer blijkbaar
Maar ik blijf hem lekker toch zo noemen!
Ben jij zo´n masochistje dat graag gebeukt wilt worden?quote:
Volgens mij zit je nu wel op een oke plekje ofnie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook voor het eerst in 3 maanden overdag online.
Inderdaad! SUPERdruk, maar het is echt iets voor mij en bevalt me heel goed. Nu voor het eerst deze week even wat rustiger, is wel even lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu wel op een oke plekje ofnie?
Ik vermoed eerder dat ze het geen straf vindt als je haar af en toe een flinke tik op haar billen geeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij zo´n masochistje dat graag gebeukt wilt worden?
Klopt, maar daarbij komt dat dit natuurlijk iets heel nieuws is voor hem. Of iets waar hij misschien in z'n hoofd wel langer mee heeft rondgelopen maar wat nu pas echt fysiek iets wordt. En da's spannend en eng en leuk.... maar is dta omdat het EEN jongen is of is dat ook om MIJ persoonlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat werkelijk iedereen daar wel last van heeft... Ik in elk geval wel. Ik bedoel, iedereen is inwisselbaar, toch? Ligt niet aan het feit dat je homo bent ofzo... Risico van verliefd worden en niet gekwetst willen worden. Het blijft een risico
Topquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
maar het is echt iets voor mij en bevalt me heel goed.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat ze het geen straf vindt als je haar af en toe een flinke tik op haar billen geeft.
Ja, maar jij was toen wel een stukje jonger en onervarener dan hij nu is in relatiesquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij komt dat dit natuurlijk iets heel nieuws is voor hem. Of iets waar hij misschien in z'n hoofd wel langer mee heeft rondgelopen maar wat nu pas echt fysiek iets wordt. En da's spannend en eng en leuk.... maar is dta omdat het EEN jongen is of is dat ook om MIJ persoonlijk?
Ik weet nog mijn eerste date/relatie/scharrel met een jongen. Achteraf gezien vond ik gewoon het feit dat het een jongen was heel fijn en dat dat zoveel beter voelde dan een meisje ... niet zozeer hem.
Je hebt wel gelijk hoor. Er is altijd een kans dat hij later wil weten wat er nog meer te koop is omdat jij zijn enige ervaring bent. Maar daar zou ik nu nog maar niet over in zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij komt dat dit natuurlijk iets heel nieuws is voor hem. Of iets waar hij misschien in z'n hoofd wel langer mee heeft rondgelopen maar wat nu pas echt fysiek iets wordt. En da's spannend en eng en leuk.... maar is dta omdat het EEN jongen is of is dat ook om MIJ persoonlijk?
Ik weet nog mijn eerste date/relatie/scharrel met een jongen. Achteraf gezien vond ik gewoon het feit dat het een jongen was heel fijn en dat dat zoveel beter voelde dan een meisje ... niet zozeer hem.
In relaties met mannen heeft hij nog geen ervaring.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar jij was toen wel een stukje jonger en onervarener dan hij nu is in relatiesALthans, dat hoop ik
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat ze het geen straf vindt als je haar af en toe een flinke tik op haar billen geeft.
Vooral doen, je eigen ervaringen op een ander projecteren! Succes verzekerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij het onderscheid tussen lust en meer ondertussen wel kan maken. Dat zou je althans denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In relaties met mannen heeft hij nog geen ervaring.
Hoe bevalt je nieuwe stulpje Joe?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef JoeBravo het volgende:
M'n nieuwe bed en bank worden vrijdag gebracht
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral doen, je eigen ervaringen op een ander projecteren! Succes verzekerd.
Tsja, ik heb maar in beperkte mate van beide walletjes gegeten, weet dus niet hoe dat voelt. Maar met een man is wel heel anders als met een vrouw. Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij het onderscheid tussen lust en meer ondertussen wel kan maken. Dat zou je althans denken.
heel erg goedquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, ik heb maar in beperkte mate van beide walletjes gegeten, weet dus niet hoe dat voelt. Maar met een man is wel heel anders als met een vrouw. Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.
Hoelang zit je er nu dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heel erg goed
Ondanks het gebrek aan een eigen bed en bank
Nee hoor, ik vind dat helemaal niet raar. Maar het andere uiterste komt ook voor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
Ben ik zo raar dat ik het geen enkel probeem vond dat mijn ex mijn eerste en enige was en dat ook zo wilde houden? Krijg wel de indruk hier iig.
Ah, whatever, ik ben sowieso raar
Dat is niet raar, maar een vestaalse maagd hoef je nu ook niet direct te worden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
Ben ik zo raar dat ik het geen enkel probeem vond dat mijn ex mijn eerste en enige was en dat ook zo wilde houden? Krijg wel de indruk hier iig.
vanaf half meiquote:
Nee hoor. Dat het tegenwoordig hip is om je door beide geslachten een keer te laten neuken zodat je ook mee kan praten op een verjaardag heeft mij ook overgeslagen hoor. Net als dat ik het onzin vind wat Mystic zegt, als je om die reden al twijfels bij je relatie hebt is je relatie gewoon niet goed. Dat zijn allemaal dingen die je je al eerder had kunnen bedenken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
Tof voor je joh, dat je je eigen plekje hebt nu. En hoe bevalt je werk?quote:
Het is niet mijn persoonlijke mening hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net als dat ik het onzin vind wat Mystic zegt, als je om die reden al twijfels bij je relatie hebt is je relatie gewoon niet goed. Dat zijn allemaal dingen die je je al eerder had kunnen bedenken.
*raakt barbusse met vinger aan op voorhoofd*quote:
Dat doe je toch altijd wel? Je eigen ervaringen zijn je referentiekaderquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral doen, je eigen ervaringen op een ander projecteren! Succes verzekerd.
Maar das in mijn ogen niet meer dan je eigen onzekerheden botvieren in bed. Mensen die zo bang zijn dat ze wat missen zullen volgens mij doorlopend moeite hebben om ergens tevreden mee te zijn. Ook al zijn ze de perfecte man/vrouw/cavia tegen gekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet mijn persoonlijke mening hoor
Op Fok is er wel bijna elke dag zo'n topic.
thnxquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof voor je joh, dat je je eigen plekje hebt nu. En hoe bevalt je werk?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*raakt barbusse met vinger aan op voorhoofd*
TAINTED!!!!!!!!!!!!!
Je mag van mij honger krijgen op een ander, als je maar thuis komt etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, ik heb maar in beperkte mate van beide walletjes gegeten, weet dus niet hoe dat voelt. Maar met een man is wel heel anders als met een vrouw. Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.
Ik ben blij voor je kerel, het is welverdiend en hard bevochten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
thnx
Goed genoeg om hier de meeste tijd weg te blijven
Sfeer is goed, projecten afwisselend en de vooruitzichten zijn ook goed. Mag sowieso het jaar vol maken en voor daarna kijken we in nov/dec.
Ja maar ik vond het gelijk zo plastisch om te typen dat ik m'n kleffe dop tegen je neus aan zou tikkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult toch echt wel met wat beters dan dat aan moeten komen kerel
Er is een verschil tussen referentiekader en denken dat anderen op dezelfde manier denken als jij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe je toch altijd wel? Je eigen ervaringen zijn je referentiekader
Waarom post je het dan? Als je het er niet mee eens bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet mijn persoonlijke mening hoor
Op Fok is er wel bijna elke dag zo'n topic.
Daar gaat mijn pielemuis niet van in beroering komen vrees ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het gelijk zo plastisch om te typen dat ik m'n kleffe dop tegen je neus aan zou tikken
Absoluut mee eens. Het is ook vaak zo dat die mensen echt nog wel van hun vriend(in) houden. Volgens mij is het wel zoals Kluts zegt, je bent niet 'stoer' genoeg als je 'onervaren' bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar das in mijn ogen niet meer dan je eigen onzekerheden botvieren in bed. Mensen die zo bang zijn dat ze wat missen zullen volgens mij doorlopend moeite hebben om ergens tevreden mee te zijn. Ook al zijn ze de perfecte man/vrouw/cavia tegen gekomen.
Super man! Alles voor de wind nu dus!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
thnx
Goed genoeg om hier de meeste tijd weg te blijven
Sfeer is goed, projecten afwisselend en de vooruitzichten zijn ook goed. Mag sowieso het jaar vol maken en voor daarna kijken we in nov/dec.
Ik ben het niet eens met dat die mensen er zo over denken, ik zeg dat het geen onzin is dat het gebeurt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom post je het dan? Als je het er niet mee eens bent.
'Je ziet vaak' houdt toch in dat het niet mijn mening/ervaring is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.
Nee, je hebt het niet specifiek zo gezegd nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met dat die mensen er zo over denken, ik zeg niet dat het onzin is dat het gebeurt.
[..]
'Je ziet vaak' houdt toch in dat het niet mijn mening/ervaring is?
Denk wat je wil. Mijn persoonlijke mening is dat het niet normaal is om je relatie op het spel te zetten omdat je eens iets anders wilt ervaren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet specifiek zo gezegd nee.
Je hoeft het neit zo zwaar op te vatten hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denk wat je wil. Mijn persoonlijke mening is dat het niet normaal is om je relatie op het spel te zetten omdat je eens iets anders wilt ervaren.
Helaas gebeurt het wel.
Facebook.... Wasting people's lives since 2004quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Mensen houden zich sowieso teveel bezig met wat "normaal" is en wat de buitenwereld vindt.
Was laatst op een feestje, en daar stond iedereen alleen maar foto's te maken van elkaar, zodat je kan posten op FB wat voor geweldig leven je wel niet hebt.Feest krijgen die mensen daardoor amper mee, maar ach.
Pssst, je wordt oudquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Mensen houden zich sowieso teveel bezig met wat "normaal" is en wat de buitenwereld vindt.
Was laatst op een feestje, en daar stond iedereen alleen maar foto's te maken van elkaar, zodat je kan posten op FB wat voor geweldig leven je wel niet hebt.Feest krijgen die mensen daardoor amper mee, maar ach.
Dat was wat ik daarna dacht idd. Ik heb de conclusie dat ik gewoon een te oude trut voor die dingen wordt gelijk getrokken op dat moment ja.quote:
Meisje dat ik op vakantie leerde kennen, was dus zo'n feestbeest met veel partyfoto's op d'r FB. Nou ben ik sowieso geen party-iemand, maar ze vond het heel raar dat ik daar geen foto's van had, ook niet als ik gewoon uitging. Ik neem dan echt geen camera mee en de foto's van telefoons in een donker hol die zien er niet uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Ik neem je ook niets kwalijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft het neit zo zwaar op te vatten hoor.
Ja, het is tenslotte ook heel vreemd dat ik ervan uit ga dat je JOUW mening op een forum post.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem je ook niets kwalijkAls je het oneens bent met mijn mening interesseert me dat niks, maar ik voel me wel geroepen misverstanden recht te zetten als ik denk dat iemand mij niet begrepen heeft
Ik deel je mening wel hoor, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het gaat in 2011, je doet er niets tegen en het proberen maakt je dus een oude lul/doos.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was wat ik daarna dacht idd. Ik heb de conclusie dat ik gewoon een te oude trut voor die dingen wordt gelijk getrokken op dat moment ja.
Ik vergeet dat altijd, want ik feest wel. Mijn FB is saaiquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik vind het gewoon stom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik deel je mening wel hoor, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het gaat in 2011, je doet er niets tegen en het proberen maakt je dus een oude lul/doos.
Ik probeer ook weer niet krampachtig jong te doen hoor, maar ik probeer wel een beetje te voorkomen dat ik zo'n ouwe sikkepit word die op al het "nieuwerwetse" af geeft.
Had ik op mn laatste vakantie ook, paar reisgenoten hadden echt altijd een camera voor hun hoofd, kom op, dan ervaar je het toch niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Mensen kijken tegenwoordig te vaak via hun mobieltje naar zaken die recht voor hun gebeurd. Om er maar 'bewijs' van te hebben![]()
Zelf ook een keer gedaan bij een concert. Na een paar minuten besefte ik dat ik ineens een stuk minder meekreeg ervan en minder genoot. Mobiel weg en verder genoten
Nee hoor, ik geef al sinds mijn eigen jeugd af op densmeukquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon stom.
Jij geeft af op nieuwerwetse muziek, ik geef af op nieuwerwetse gadgets en zulks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |