Je hebt wel gelijk hoor. Er is altijd een kans dat hij later wil weten wat er nog meer te koop is omdat jij zijn enige ervaring bent. Maar daar zou ik nu nog maar niet over in zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij komt dat dit natuurlijk iets heel nieuws is voor hem. Of iets waar hij misschien in z'n hoofd wel langer mee heeft rondgelopen maar wat nu pas echt fysiek iets wordt. En da's spannend en eng en leuk.... maar is dta omdat het EEN jongen is of is dat ook om MIJ persoonlijk?
Ik weet nog mijn eerste date/relatie/scharrel met een jongen. Achteraf gezien vond ik gewoon het feit dat het een jongen was heel fijn en dat dat zoveel beter voelde dan een meisje ... niet zozeer hem.
In relaties met mannen heeft hij nog geen ervaring.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar jij was toen wel een stukje jonger en onervarener dan hij nu is in relatiesALthans, dat hoop ik
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat ze het geen straf vindt als je haar af en toe een flinke tik op haar billen geeft.
Vooral doen, je eigen ervaringen op een ander projecteren! Succes verzekerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij komt dat dit natuurlijk iets heel nieuws is voor hem. Of iets waar hij misschien in z'n hoofd wel langer mee heeft rondgelopen maar wat nu pas echt fysiek iets wordt. En da's spannend en eng en leuk.... maar is dta omdat het EEN jongen is of is dat ook om MIJ persoonlijk?
Ik weet nog mijn eerste date/relatie/scharrel met een jongen. Achteraf gezien vond ik gewoon het feit dat het een jongen was heel fijn en dat dat zoveel beter voelde dan een meisje ... niet zozeer hem.
Ik bedoel meer dat hij het onderscheid tussen lust en meer ondertussen wel kan maken. Dat zou je althans denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In relaties met mannen heeft hij nog geen ervaring.
Hoe bevalt je nieuwe stulpje Joe?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef JoeBravo het volgende:
M'n nieuwe bed en bank worden vrijdag gebracht
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral doen, je eigen ervaringen op een ander projecteren! Succes verzekerd.
Tsja, ik heb maar in beperkte mate van beide walletjes gegeten, weet dus niet hoe dat voelt. Maar met een man is wel heel anders als met een vrouw. Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij het onderscheid tussen lust en meer ondertussen wel kan maken. Dat zou je althans denken.
heel erg goedquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, ik heb maar in beperkte mate van beide walletjes gegeten, weet dus niet hoe dat voelt. Maar met een man is wel heel anders als met een vrouw. Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.
Hoelang zit je er nu dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heel erg goed
Ondanks het gebrek aan een eigen bed en bank
Nee hoor, ik vind dat helemaal niet raar. Maar het andere uiterste komt ook voor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
Ben ik zo raar dat ik het geen enkel probeem vond dat mijn ex mijn eerste en enige was en dat ook zo wilde houden? Krijg wel de indruk hier iig.
Ah, whatever, ik ben sowieso raar
Dat is niet raar, maar een vestaalse maagd hoef je nu ook niet direct te worden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
Ben ik zo raar dat ik het geen enkel probeem vond dat mijn ex mijn eerste en enige was en dat ook zo wilde houden? Krijg wel de indruk hier iig.
vanaf half meiquote:
Nee hoor. Dat het tegenwoordig hip is om je door beide geslachten een keer te laten neuken zodat je ook mee kan praten op een verjaardag heeft mij ook overgeslagen hoor. Net als dat ik het onzin vind wat Mystic zegt, als je om die reden al twijfels bij je relatie hebt is je relatie gewoon niet goed. Dat zijn allemaal dingen die je je al eerder had kunnen bedenken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
Tof voor je joh, dat je je eigen plekje hebt nu. En hoe bevalt je werk?quote:
Het is niet mijn persoonlijke mening hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net als dat ik het onzin vind wat Mystic zegt, als je om die reden al twijfels bij je relatie hebt is je relatie gewoon niet goed. Dat zijn allemaal dingen die je je al eerder had kunnen bedenken.
*raakt barbusse met vinger aan op voorhoofd*quote:
Dat doe je toch altijd wel? Je eigen ervaringen zijn je referentiekaderquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral doen, je eigen ervaringen op een ander projecteren! Succes verzekerd.
Maar das in mijn ogen niet meer dan je eigen onzekerheden botvieren in bed. Mensen die zo bang zijn dat ze wat missen zullen volgens mij doorlopend moeite hebben om ergens tevreden mee te zijn. Ook al zijn ze de perfecte man/vrouw/cavia tegen gekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet mijn persoonlijke mening hoor
Op Fok is er wel bijna elke dag zo'n topic.
thnxquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof voor je joh, dat je je eigen plekje hebt nu. En hoe bevalt je werk?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*raakt barbusse met vinger aan op voorhoofd*
TAINTED!!!!!!!!!!!!!
Je mag van mij honger krijgen op een ander, als je maar thuis komt etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, ik heb maar in beperkte mate van beide walletjes gegeten, weet dus niet hoe dat voelt. Maar met een man is wel heel anders als met een vrouw. Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.
Ik ben blij voor je kerel, het is welverdiend en hard bevochten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
thnx
Goed genoeg om hier de meeste tijd weg te blijven
Sfeer is goed, projecten afwisselend en de vooruitzichten zijn ook goed. Mag sowieso het jaar vol maken en voor daarna kijken we in nov/dec.
Ja maar ik vond het gelijk zo plastisch om te typen dat ik m'n kleffe dop tegen je neus aan zou tikkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult toch echt wel met wat beters dan dat aan moeten komen kerel
Er is een verschil tussen referentiekader en denken dat anderen op dezelfde manier denken als jij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe je toch altijd wel? Je eigen ervaringen zijn je referentiekader
Waarom post je het dan? Als je het er niet mee eens bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet mijn persoonlijke mening hoor
Op Fok is er wel bijna elke dag zo'n topic.
Daar gaat mijn pielemuis niet van in beroering komen vrees ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het gelijk zo plastisch om te typen dat ik m'n kleffe dop tegen je neus aan zou tikken
Absoluut mee eens. Het is ook vaak zo dat die mensen echt nog wel van hun vriend(in) houden. Volgens mij is het wel zoals Kluts zegt, je bent niet 'stoer' genoeg als je 'onervaren' bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar das in mijn ogen niet meer dan je eigen onzekerheden botvieren in bed. Mensen die zo bang zijn dat ze wat missen zullen volgens mij doorlopend moeite hebben om ergens tevreden mee te zijn. Ook al zijn ze de perfecte man/vrouw/cavia tegen gekomen.
Super man! Alles voor de wind nu dus!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
thnx
Goed genoeg om hier de meeste tijd weg te blijven
Sfeer is goed, projecten afwisselend en de vooruitzichten zijn ook goed. Mag sowieso het jaar vol maken en voor daarna kijken we in nov/dec.
Ik ben het niet eens met dat die mensen er zo over denken, ik zeg dat het geen onzin is dat het gebeurt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom post je het dan? Als je het er niet mee eens bent.
'Je ziet vaak' houdt toch in dat het niet mijn mening/ervaring is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je ziet bij heteroseksuele relaties ook vaak dat het jaren heel goed gaat, tot bij de minst ervaren de gedachte gaat spelen dat er nog veel meer mensen zijn. Die willen ook wel eens buiten de deur eten.
Nee, je hebt het niet specifiek zo gezegd nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met dat die mensen er zo over denken, ik zeg niet dat het onzin is dat het gebeurt.
[..]
'Je ziet vaak' houdt toch in dat het niet mijn mening/ervaring is?
Denk wat je wil. Mijn persoonlijke mening is dat het niet normaal is om je relatie op het spel te zetten omdat je eens iets anders wilt ervaren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet specifiek zo gezegd nee.
Je hoeft het neit zo zwaar op te vatten hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denk wat je wil. Mijn persoonlijke mening is dat het niet normaal is om je relatie op het spel te zetten omdat je eens iets anders wilt ervaren.
Helaas gebeurt het wel.
Facebook.... Wasting people's lives since 2004quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Mensen houden zich sowieso teveel bezig met wat "normaal" is en wat de buitenwereld vindt.
Was laatst op een feestje, en daar stond iedereen alleen maar foto's te maken van elkaar, zodat je kan posten op FB wat voor geweldig leven je wel niet hebt.Feest krijgen die mensen daardoor amper mee, maar ach.
Pssst, je wordt oudquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Mensen houden zich sowieso teveel bezig met wat "normaal" is en wat de buitenwereld vindt.
Was laatst op een feestje, en daar stond iedereen alleen maar foto's te maken van elkaar, zodat je kan posten op FB wat voor geweldig leven je wel niet hebt.Feest krijgen die mensen daardoor amper mee, maar ach.
Dat was wat ik daarna dacht idd. Ik heb de conclusie dat ik gewoon een te oude trut voor die dingen wordt gelijk getrokken op dat moment ja.quote:
Meisje dat ik op vakantie leerde kennen, was dus zo'n feestbeest met veel partyfoto's op d'r FB. Nou ben ik sowieso geen party-iemand, maar ze vond het heel raar dat ik daar geen foto's van had, ook niet als ik gewoon uitging. Ik neem dan echt geen camera mee en de foto's van telefoons in een donker hol die zien er niet uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Ik neem je ook niets kwalijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft het neit zo zwaar op te vatten hoor.
Ja, het is tenslotte ook heel vreemd dat ik ervan uit ga dat je JOUW mening op een forum post.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem je ook niets kwalijkAls je het oneens bent met mijn mening interesseert me dat niks, maar ik voel me wel geroepen misverstanden recht te zetten als ik denk dat iemand mij niet begrepen heeft
Ik deel je mening wel hoor, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het gaat in 2011, je doet er niets tegen en het proberen maakt je dus een oude lul/doos.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was wat ik daarna dacht idd. Ik heb de conclusie dat ik gewoon een te oude trut voor die dingen wordt gelijk getrokken op dat moment ja.
Ik vergeet dat altijd, want ik feest wel. Mijn FB is saaiquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik vind het gewoon stom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik deel je mening wel hoor, maar ja, dat is nou eenmaal hoe het gaat in 2011, je doet er niets tegen en het proberen maakt je dus een oude lul/doos.
Ik probeer ook weer niet krampachtig jong te doen hoor, maar ik probeer wel een beetje te voorkomen dat ik zo'n ouwe sikkepit word die op al het "nieuwerwetse" af geeft.
Had ik op mn laatste vakantie ook, paar reisgenoten hadden echt altijd een camera voor hun hoofd, kom op, dan ervaar je het toch niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Mensen kijken tegenwoordig te vaak via hun mobieltje naar zaken die recht voor hun gebeurd. Om er maar 'bewijs' van te hebben![]()
Zelf ook een keer gedaan bij een concert. Na een paar minuten besefte ik dat ik ineens een stuk minder meekreeg ervan en minder genoot. Mobiel weg en verder genoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |