Omdat het me gewoonweg niet zoveel interesseert, en ik denk dat dit goedkoper is als ik overlijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb je gezegd, dat vind ik ook goed. Maar waarom wel donor als je eigenlijk van mening bent dat niet iedereen altijd maar in leven gehouden moet worden?
Fair enough. Jammer dat je door economische motieven en desinteresse gedreven wordt, maar in elk geval kan er iemand gered wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat het me gewoonweg niet zoveel interesseert, en ik denk dat dit goedkoper is als ik overlijd.
'Mijn donornier toont geen interesse'quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fair enough. Jammer dat je door economische motieven en desinteresse gedreven wordt, maar in elk geval kan er iemand gered worden
Hoe weten ze dat trouwens of dat mag? Want ik heb zelf dus geen idee meer wat ik heb afgekruist en ingevuld destijds en ik heb er ook geen bewijs meer van. Ik weet nog wel dat ik niet wilde dat ze in mijn ogen gingen poeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fair enough. Jammer dat je door economische motieven en desinteresse gedreven wordt, maar in elk geval kan er iemand gered worden
Zelfs dán wil niemand me hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Mijn donornier toont geen interesse'
Staat in het donorregister.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat trouwens of dat mag? Want ik heb zelf dus geen idee meer wat ik heb afgekruist en ingevuld destijds en ik heb er ook geen bewijs meer van. Ik weet nog wel dat ik niet wilde dat ze in mijn ogen gingen poeren.
Wat is eigenlijk de beste manier van overlijden zodat ze nog 't meest aan je lichaam hebben?quote:
Gewoon inslapen denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de beste manier van overlijden zodat ze nog 't meest aan je lichaam hebben?
Klinkt wel mooi eigenlijk, een leven voor een leven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon inslapen denk ik.
Treinkoppers komen niet in aanmerking in elk geval
Geld krijgt je hoog op lijsten hoor, zelfs dit soort lijstenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZOu wel toevallig zijn als Balkenende ook boven aan de lijst stond
Ik ben naïefquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geld krijgt je hoog op lijsten hoor, zelfs dit soort lijsten
Jij denkt dat dit allemaal zuivere koffie is, gaat worden, blijft?
Met de vette lever of de zwarte long?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is ook alweer een paar maanden gestopt
Met het doneren van organen. Na twee nieren en een halve lever werd het leven toch iets te lastig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de vette lever of de zwarte long?
De zwarte long....quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de vette lever of de zwarte long?
Mja, ervaring leert mij dat vrouwen dat al snel van zichzelf vinden.....quote:
Er zitten hier inderdaad wel een paar van die zelfhaters jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ervaring leert mij dat vrouwen dat al snel van zichzelf vinden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |