Jamaaaaaaar, ik ben blij met mijn schaamlippen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me duidelijk, hier verder Angel: Genderdysforie - deel 24
Je hebt niets voor me overquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allesbehalve. Gewoon simpelweg geen zin om naar nederland te komen. Spanking or no spanking.
Zijn antwoord:quote:Straks denk je: O neee, ik val toch op vrouwen.
Of: Nou, getest, mannen zijn mijn ding. Next!
quote:Ik ga je nu vertellen wat ik nooit gedacht had: Mijn gevoel voor mannen overtreft die voor vrouwen. Dus: getest en next steps, maar wel met jou grapjas!
Wat ben je toch ook een onzeker poppetje hequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Whatsappen met de hetero. Heb hem maar ff gezegd waat ik me druk om maak... of nou jsa, druk.... waar ik "bang" voor ben:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
Stiekem wil ik jou ook helemaal niet slaanquote:
Ja nou ja, is op zich toch wel logisch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een onzeker poppetje he
quote:En zijn antwoord KAN gewoon niet beter
Zo hetero is hij dus nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Whatsappen met de hetero. Heb hem maar ff gezegd waat ik me druk om maak... of nou jsa, druk.... waar ik "bang" voor ben:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
Nee niet meer blijkbaarquote:
Oh, das dan weer jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stiekem wil ik jou ook helemaal niet slaan
Ik denk dat werkelijk iedereen daar wel last van heeft... Ik in elk geval wel. Ik bedoel, iedereen is inwisselbaar, toch? Ligt niet aan het feit dat je homo bent ofzo... Risico van verliefd worden en niet gekwetst willen worden. Het blijft een risicoquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, is op zich toch wel logisch?
Misschien is het voor hem allemaal maar een test om te zien of ie echt wel iets voor mannen kan voelen. Die zijn er genoeg hoor, en ik heb er ervaring meeRisico van op "hetero's" vallen.
Of misschien vindt ie het hele idee hartstikke leuk en spannend.... maar dan wel het idee met een man en niet zozeer met mij. ook DAT gevoel ken ik uit eigen ervaring maar al te goed. Verliefd worden op het idee ipv op de persoon.
[..]Mja.....
Ja, daarom ben ik ook voor het eerst in 3 maanden overdag online.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, nu zie je meteen waarom vrouwen zich omhoog moeten neuken..... Allemaal lui met werkontwijkendgedrag.....
Omg, het is besmettelijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet meer blijkbaar
Maar ik blijf hem lekker toch zo noemen!
Ben jij zo´n masochistje dat graag gebeukt wilt worden?quote:
Volgens mij zit je nu wel op een oke plekje ofnie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook voor het eerst in 3 maanden overdag online.
Inderdaad! SUPERdruk, maar het is echt iets voor mij en bevalt me heel goed. Nu voor het eerst deze week even wat rustiger, is wel even lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu wel op een oke plekje ofnie?
Ik vermoed eerder dat ze het geen straf vindt als je haar af en toe een flinke tik op haar billen geeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij zo´n masochistje dat graag gebeukt wilt worden?
Klopt, maar daarbij komt dat dit natuurlijk iets heel nieuws is voor hem. Of iets waar hij misschien in z'n hoofd wel langer mee heeft rondgelopen maar wat nu pas echt fysiek iets wordt. En da's spannend en eng en leuk.... maar is dta omdat het EEN jongen is of is dat ook om MIJ persoonlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat werkelijk iedereen daar wel last van heeft... Ik in elk geval wel. Ik bedoel, iedereen is inwisselbaar, toch? Ligt niet aan het feit dat je homo bent ofzo... Risico van verliefd worden en niet gekwetst willen worden. Het blijft een risico
Topquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
maar het is echt iets voor mij en bevalt me heel goed.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat ze het geen straf vindt als je haar af en toe een flinke tik op haar billen geeft.
Ja, maar jij was toen wel een stukje jonger en onervarener dan hij nu is in relatiesquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij komt dat dit natuurlijk iets heel nieuws is voor hem. Of iets waar hij misschien in z'n hoofd wel langer mee heeft rondgelopen maar wat nu pas echt fysiek iets wordt. En da's spannend en eng en leuk.... maar is dta omdat het EEN jongen is of is dat ook om MIJ persoonlijk?
Ik weet nog mijn eerste date/relatie/scharrel met een jongen. Achteraf gezien vond ik gewoon het feit dat het een jongen was heel fijn en dat dat zoveel beter voelde dan een meisje ... niet zozeer hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |