Ik zie mezelf meer als die ene die staat te wijzenquote:
Toch weer dat verknipte zelfbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als die ene die staat te wijzen
Dát moet worden gedaan! ....
Yes, bwanaquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad tijdens een instructor lead training...Werd wakker, was ik uit de netmeeting en teleconference geflikkerd
Nou, nee eigenlijk juist niet. Want ik weet precies wat ik nu moet doen... ik doe het alleen niet. Dus dat.quote:
'Je hebt een stukje overgeslagen'!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, nee eigenlijk juist niet. Want ik weet precies wat ik nu moet doen... ik doe het alleen niet. Dus dat.
Time for some disciplinary spanking!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....
ach ik val in slaap tijdens een echte vergaderingquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad tijdens een instructor lead training...Werd wakker, was ik uit de netmeeting en teleconference geflikkerd
[..]
Jeeeuuuhhh!! Enneh: prutser!! Enneh: waarom nog geen bank dan?
sweep?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....
Ik heb er anders nik aanquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:17 schreef rival het volgende:
ik spring maar eens onder de douche, doe ik nog wat nuttigs vandaag
Kom maar langsquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Time for some disciplinary spanking!
De juiste vergadering?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
ach ik val in slaap tijdens een echte vergadering
omdat ik die juiste nog niet heb gevonden
Te ver wegquote:
Had je maar donor moeten wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ontlasting problemen en schaamlipcorrecties...
What have I done to deserve these ads?!!
Ach, weer eens wat anders dan al die enge thema datingsites die ik altijd krijgquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
En waarom val je ons er mee lastigquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat lijkt me duidelijk, hier verder Angel: Genderdysforie - deel 24quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |