Wat is eigenlijk de beste manier van overlijden zodat ze nog 't meest aan je lichaam hebben?quote:
Gewoon inslapen denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de beste manier van overlijden zodat ze nog 't meest aan je lichaam hebben?
Klinkt wel mooi eigenlijk, een leven voor een leven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon inslapen denk ik.
Treinkoppers komen niet in aanmerking in elk geval
Geld krijgt je hoog op lijsten hoor, zelfs dit soort lijstenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZOu wel toevallig zijn als Balkenende ook boven aan de lijst stond
Ik ben naïefquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geld krijgt je hoog op lijsten hoor, zelfs dit soort lijsten
Jij denkt dat dit allemaal zuivere koffie is, gaat worden, blijft?
Met de vette lever of de zwarte long?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is ook alweer een paar maanden gestopt
Met het doneren van organen. Na twee nieren en een halve lever werd het leven toch iets te lastig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de vette lever of de zwarte long?
De zwarte long....quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met de vette lever of de zwarte long?
Mja, ervaring leert mij dat vrouwen dat al snel van zichzelf vinden.....quote:
Er zitten hier inderdaad wel een paar van die zelfhaters jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ervaring leert mij dat vrouwen dat al snel van zichzelf vinden.....
hoiquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zitten hier inderdaad wel een paar van die zelfhaters ja
blablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerblablablablablazwamzwamzamblablablablablablablaouwehoerouwehoerouwehoerquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeetje wat is het stil hier zeg![]()
Ik verveel me mensen, ga eens praten
Samzzquote:
goedemorgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeetje wat is het stil hier zeg![]()
Ik verveel me mensen, ga eens praten
Ik zei niet dat ik een gesprek wenste, ik wilde gewoon dat mensen gingen praten en dat doe jij nu dus doel bereiktquote:
Hoest met je huis? En je auto? En je bank? Heb je al een kind ook ondertussen? Of een hond? (klein verschil)quote:
Waajooo, was jij vandaag ook reislustig want morgen gaat 'm niet wordne.quote:
Nee, ik zit thuis ivm m'n ogen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waajooo, was jij vandaag ook reislustig want morgen gaat 'm niet wordne.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een gesprek wenste, ik wilde gewoon dat mensen gingen praten en dat doe jij nu dus doel bereikt
[..]
Hoest met je huis? En je auto? En je bank? Heb je al een kind ook ondertussen? Of een hond? (klein verschil)
Laat me nou zeg...quote:
Een hond is inderdaad sneller zindelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een gesprek wenste, ik wilde gewoon dat mensen gingen praten en dat doe jij nu dus doel bereikt
[..]
Hoest met je huis? En je auto? En je bank? Heb je al een kind ook ondertussen? Of een hond? (klein verschil)
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben werkontduikend gedrag aant vertonenDat dient gestimuleerd te worden..
Morgen weer naar kantoor hoor, want ik voel me toch een partij schuldigquote:
Ik ben een keer bij het thuiswerken even op de bank een ontbijtje gaan eten en het journaal gaan kijken en ben toen keihard in slaap geflikkerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor hoor, want ik voel me toch een partij schuldig![]()
(nou kan ik natuurlijk ook gewoon gaan werken, dat snap ik, maar het...lukt... niet!!! AAAHH!!!)
Fail.
Goed met huis, de stucadoor gaat straks beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
Doorwerken jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat me nou zeg...
Ik ben werkontduikend gedrag aant vertonenDat dient gestimuleerd te worden..
Dat heb ik een keer gehad tijdens een instructor lead training...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij het thuiswerken even op de bank een ontbijtje gaan eten en het journaal gaan kijken en ben toen keihard in slaap geflikkerd
Werd twee uur later weer wakker.
Jeeeuuuhhh!! Enneh: prutser!! Enneh: waarom nog geen bank dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Goed met huis, de stucadoor gaat straks beginnen
en minder goed met de auto. de 'nieuwe' auto heb ik nog niet, toen we daar aankwamen bleek de auto breder dan de aanhanger die we mee hadden
nog geen bank gevonden![]()
en hell no!
Ik zie mezelf meer als die ene die staat te wijzenquote:
Toch weer dat verknipte zelfbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als die ene die staat te wijzen
Dát moet worden gedaan! ....
Yes, bwanaquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad tijdens een instructor lead training...Werd wakker, was ik uit de netmeeting en teleconference geflikkerd
Nou, nee eigenlijk juist niet. Want ik weet precies wat ik nu moet doen... ik doe het alleen niet. Dus dat.quote:
'Je hebt een stukje overgeslagen'!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, nee eigenlijk juist niet. Want ik weet precies wat ik nu moet doen... ik doe het alleen niet. Dus dat.
Time for some disciplinary spanking!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dus moet je met de sweep geslagen worden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |