abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97879023
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef El_Matador het volgende:

Walgelijke decadentie. :r
Ook de mensen die om religieuze redenen niet doneren, of omdat ze in reïncarnatie geloven.

Als er een barmhartige God is dan flikkert hij ze direct het paradijs weer uit voor dat staaltje egoïsme.
pi_97879055
Van mij mogen ze ook hebben wat ze kunnen gebruiken :P
Tap tap tap
pi_97879059
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ook de mensen die om religieuze redenen niet doneren, of omdat ze in reïncarnatie geloven.

Als er een barmhartige God is dan flikkert hij ze direct het paradijs weer uit voor dat staaltje egoïsme.
Dat vind ik minder erg dan mensen die niet doneren omdat ze geen zin hebben erover na te denken. :(
pi_97879067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[principiele hardheid] Jammer dan. [/principiele hardheid]

Maar zoals ik al zei: Mijn persoonlijke principe zal echt niet de dood worden van een ander. En als er meer zoals mij denken en die principes er op nahouden wordt er misschien eindelijk eens iets aan gedaan.

Het slaat nl totaal nergens op dat mijn bloed geweigerd wordt op grond van mijn voorkeur, terwijl AL het bloed getest wordt en er in de hele wereld meer hetero's zijn met HIV dan homo's.

En het slaat OOK nergens op dat ze mijn bloed niet zouden willen hebben (want risisco) maar mijn organen wel.
Dus omdat er een of andere discriminerende bureaucratische kutregel is over bloed, vind jij het wel stoer om "principieel" te weigeren andermans leven te redden? :o

Die decadentie bedoel ik dus.

En al helemaal als je zelf wel donororganen aanneemt maar niets wil doneren.

Iedereen die weigert te doneren mag onderaan de wachtlijst. :W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_97879074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb de nieuwe Mortal Kombat besteld voor de PS3 op marktplaats.... maar hij is er nog niet -O-
IK WIL BLOED ZIEN! Hetero bloed dan he. Dat van mij is smerig en besmet ;)
LA Noire lijkt me vet :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:06:42 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97879093
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:07:15 #57
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_97879111
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
Stomme vraag; gewoon geïnteresseerd. Wat doe jij, qua werk, studie whatever? Want ik heb idee dat jij de hele dag met de trein reist en bier drinkt..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_97879114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat vind ik minder erg dan mensen die niet doneren omdat ze geen zin hebben erover na te denken. :(
Diezelfde mensen denken ook niet na over politiek maar staan ook vrolijk vakjes in te kleuren in het stemhok.

Maar ben het eens met jou.
pi_97879120
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja da's ook zoiets. Kun je uit een baby eigenlijk ook nuttige donororganen trekken?
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_97879159
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

LA Noire lijkt me vet :7
Is 'ie ook 8-) Game alleen lang niet zoveel meer als vroeger, heb hem sinds de release en ben nog lang niet klaar.
pi_97879160
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Contradictie in terminus :') Ik denk dat als er daadwerkelijk een God bestaat, hij/zij/het alles behalve barmhartig is btw. En dat het hem/haar/het geen ene donder interesseert of jij wel of niet je organen afstaat.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_97879162
quote:
5s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Stomme vraag; gewoon geïnteresseerd. Wat doe jij, qua werk, studie whatever? Want ik heb idee dat jij de hele dag met de trein reist en bier drinkt..
Gister ben ik van Amersfoort tot aan Amsterdam met de bus gegaan. :Y)
pi_97879176
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen die weigert te doneren mag onderaan de wachtlijst. :W
Allemaal leuk en aardig, maar niemand heeft automatisch recht op het lichaam van een ander.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:09:44 #64
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_97879204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
En ook bier gedronken?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:10:16 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_97879222
quote:
5s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hmmm, bier drinken. O+
For great justice!
pi_97879241
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

En ook bier gedronken?
Mag niet hè, in de bus drinken. :P

Daarbij heb ik altijd een glas nodig en dat gaat 'm niet worden.

Maar opzich goede tip om vandaag weer eens een biertje mee te nemen in de trein!
pi_97879246
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Diezelfde mensen denken ook niet na over politiek maar staan ook vrolijk vakjes in te kleuren in het stemhok.

Maar ben het eens met jou.
Het is zooo een lastig onderwerp, zo emotioneel omdat mensen gedwongen worden na te denken over hun eigen sterfelijkheid, die confrontatie wil/kan niet iedereen aan. Ik denk altijd maar: het zal jouw moeder/vader/broer/zus/grote liefde/kind/whatever maar zijn die bijna sterft en een donororgaan nodig heeft, dan zou je álles willen doen om dat voor elkaar te krijgen. Iemand verliezen is een hel, als ik een ander die hel kan besparen doe ik dat met de grootst mogelijke liefde.
pi_97879250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Contradictie in terminus :') Ik denk dat als er daadwerkelijk een God bestaat, hij/zij/het alles behalve barmhartig is btw. En dat het hem/haar/het geen ene donder interesseert of jij wel of niet je organen afstaat.
Nu ik hem teruglees inderdaad :')

quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar niemand heeft automatisch recht op het lichaam van een ander.
Net zoals je domme mensen het stemrecht niet kunt ontnemen kan je ook iemand niet dood laten gaan omdat het een egoïst is. Maar dan mag je het nog wel vinden.
pi_97879311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Net zoals je domme mensen het stemrecht niet kunt ontnemen kan je ook iemand niet dood laten gaan omdat het een egoïst is. Maar dan mag je het nog wel vinden.
Het is net zo goed egoïstisch om van anderen te verlangen dat zij hun lichaam ter beschikking stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 11:13:32 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:12:15 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_97879315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Maar opzich goede tip om vandaag weer eens een biertje mee te nemen in de trein!
Mooie dagbesteding. 8-)
For great justice!
pi_97879318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Krijg je daar voor betaald? :')
pi_97879333
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Cool, ik wil hebben! :D
pi_97879334
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Mooie dagbesteding. 8-)
Zeg je baan op Q!
pi_97879353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Is 'ie ook 8-) Game alleen lang niet zoveel meer als vroeger, heb hem sinds de release en ben nog lang niet klaar.
Cool, ik ga hem binnenkort maar eens halen denk ik :7
pi_97879367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is zooo een lastig onderwerp, zo emotioneel omdat mensen gedwongen worden na te denken over hun eigen sterfelijkheid, die confrontatie wil/kan niet iedereen aan. Ik denk altijd maar: het zal jouw moeder/vader/broer/zus/grote liefde/kind/whatever maar zijn die bijna sterft en een donororgaan nodig heeft, dan zou je álles willen doen om dat voor elkaar te krijgen. Iemand verliezen is een hel, als ik een ander die hel kan besparen doe ik dat met de grootst mogelijke liefde.
Been there, done that. Er was geen orgaan voor dat familielid ;( Het is natuurlijk niet eerlijk om die frustratie te botvieren op mensen die nu geen donor zijn, maar ik herken de sentimenten van machteloze mensen die dierbaren dreigen te verliezen omdat teveel mensen niet geïnteresseerd zijn of weigeren op gronden die ik niet reëel vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')