quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Een tikje? 600 was beter geweest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
. 700+ mensen uitgenodigd voor de Gamedag, das ook weer een tikje overdreven
.
Niet dat er zoveel mensen komen (niet eens in de buurt) maar met 400 man is de tent toch echt tot aan de nok volquote:
Bij elkaar op schoot met het laptopje?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dat er zoveel mensen komen (niet eens in de buurt) maar met 400 man is de tent toch echt tot aan de nok vol.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dan jouw hart zou krijgen, verander ik dan opeens in een heel lief meisje?
Neuh, dat gaat het sowieso niet worden, geen hard core games. Vooral Wii party games, Kinect sports en Rock band/guitar hero etcquote:
De 'regel' is geloof ik dat 25/30% sowieso afhaakt, dus dan is het hopen dat het mooi weer isquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Niet dat er zoveel mensen komen (niet eens in de buurt) maar met 400 man is de tent toch echt tot aan de nok vol.
Ik vind het ook belachelijk dat homo's geen bloed mogen doneren. Wat mij betreft pompen ze mij helemaal vol met homobloed als ik het nodig heb. Maar ik vind dat je niet principieel moet zijn over de ruggen van anderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
@Mystikvm; ja dat vind ik nogal logisch. Het is namelijk behoorlijk achterhaald dat een homo geen bloed mag doneren, dus ik begrijp heel goed dat iemand dan denkt; 'waarom mijn organen dan wel?!' daar heeft dat bloed toch ook doorheen gestroomd?!
Dat dus. Puur een principe kwestie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
@Mystikvm; ja dat vind ik nogal logisch. Het is namelijk behoorlijk achterhaald dat een homo geen bloed mag doneren, dus ik begrijp heel goed dat iemand dan denkt; 'waarom mijn organen dan wel?!' daar heeft dat bloed toch ook doorheen gestroomd?!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat het sowieso niet worden, geen hard core games. Vooral Wii party games, Kinect sports en Rock band/guitar hero etc.
Als er 30 man komen is het al veel denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De 'regel' is geloof ik dat 25/30% sowieso afhaakt, dus dan is het hopen dat het mooi weer is
Is dat niet het hele idee van 'principieel' zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat homo's geen bloed mogen doneren. Wat mij betreft pompen ze mij helemaal vol met homobloed als ik het nodig heb. Maar ik vind dat je niet principieel moet zijn over de ruggen van anderen.
Nee toch? Als je er zoveel uitnodigt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Als er 30 man komen is het al veel denk ikHet is echt een experiment om eens te kijken of het uberhaupt wel leuk is, of er interesse voor is etc
.
Het is nu ook nog kleinschalig, 3 HD tv's en 2 beamers, evt wat kleine schermpjes nog.
Tof idee hoor! Hoop dat het slaagt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er 30 man komen is het al veel denk ikHet is echt een experiment om eens te kijken of het uberhaupt wel leuk is, of er interesse voor is etc
.
Het is nu ook nog kleinschalig, 3 HD tv's en 2 beamers, evt wat kleine schermpjes nog.
Nee. Als ik uit principe niet rook of drink benadeel ik daar geen anderen mee. Als ik uit principe geen auto heb ook niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee van 'principieel' zijn?
Het is mijn event jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee toch? Als je er zoveel uitnodigt?
Klinkt wel leuk in ieder geval! Zelf georganiseerd?
Dat zijn voorbeelden maar principieel betekent nog altijd dit:quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nee. Als ik uit principe niet rook of drink benadeel ik daar geen anderen mee. Als ik uit principe geen auto heb ook niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar kenmerk van een principe is níet dat je dat over de rug van een ander doet, het leek even alsof je dat bedoelde. Tenminste, zo las ik het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zijn voorbeelden maar principieel betekent nog altijd dit:
prin·ci·pi·eel bn, bw; -piëler, -st 1 krachtens een beginsel 2 niet van zijn beginselen afwijkend
Aaah oké, daarvan zullen er inderdaad een hoop afhakenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is mijn event ja. Maar de FB pagina is opgezet door een medewerker van de kroeg. Hij heeft gewoon iedereen die lid is uitgenodigd, groot deel van de leden is er 1 keer geweest ofzo
.
Ik denk dat het de eerste keer klein zal zijn. Maar dat geeft niet, het is een proef.
Als ik de enige ben die dat uit principe niet meer doet dan zal er echt op dat moment wel een andere long beschilbaar zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Als ik uit principe niet rook of drink benadeel ik daar geen anderen mee. Als ik uit principe geen auto heb ook niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat bedoelde ik inderdaad niet. Ik bedoel dat je niet van je principes afwijkt, of dat nou over de rug van anderen is of niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
Maar kenmerk van een principe is níet dat je dat over de rug van een ander doet, het leek even alsof je dat bedoelde. Tenminste, zo las ik het.
Dat sluit niet uit dat het niet ten koste van anderen hoeft te zijn. Maar nu hebben wij het over de woordbetekenis. Als je er op zich geen probleem mee hebt maar principieel weigert omdat ze iets anders van jou niet willen hebben...Er zijn andere manieren om je onvrede kenbaar te maken zonder dat iemand het loodje legt omdat jij je nieren niet af wilt staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zijn voorbeelden maar principieel betekent nog altijd dit:
prin·ci·pi·eel bn, bw; -piëler, -st 1 krachtens een beginsel 2 niet van zijn beginselen afwijkend
OK, nu begrijp ik jequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad niet. Ik bedoel dat je niet van je principes afwijkt, of dat nou over de rug van anderen is of niet.
Moet je wel de wereld laten weten waarom je geen donor bent he, anders is het allemaal voor niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik de enige ben die dat uit principe niet meer doet dan zal er echt op dat moment wel een andere long beschilbaar zijn.
Als ik niet de enige ben en ze krijgen er last van... misschien wordt er dan eindelijk eens iets aan die achterlijke middeleeuwse regel gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |