Eigenlijk best apart dat zo'n klomp verkoolde longen nog steeds werkt.quote:
Als ik het zie ben ik zo blij dat ik ben gestoptquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart dat zo'n klomp verkoolde longen nog steeds werkt.
Als je een donorcodiciel hebt, kun je ze doneren aan het ministerie van verkeer en rijkswaterstaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart dat zo'n klomp verkoolde longen nog steeds werkt.
Ik dacht eerst dat het vitelotte noir chipjes warenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik het zie ben ik zo blij dat ik ben gestopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft veel te lang op de BBQ gelegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
Als ik het zie ben ik zo blij dat ik ben gestopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland stikt maar in hun donorcodicil. Ik hou lekker alles zelfquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je een donorcodiciel hebt, kun je ze doneren aan het ministerie van verkeer en rijkswaterstaat.
Zonde is dat he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heeft veel te lang op de BBQ gelegen.
Dat geldt ook voor je lever.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
als je longen aan de buitenkant zaten, zouden veel meer mensen stoppen met roken
Dat kan zelfs chocolade niet meer goed makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe taai die nu isdaar gaan m'n vullingen.
Op zich zou het goed zijn als je lever aan de buitenkant zit. Dan kan je meer zuipen en heeft hij meer ruimte om te groeienquote:
quote:
Als je maar niet zo asociaal bent dan om wel een donororgaan aan te nemen als JIJ er een nodig hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederland stikt maar in hun donorcodicil. Ik hou lekker alles zelf
Ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je maar niet zo asociaal bent dan om wel een donororgaan aan te nemen als JIJ er een nodig hebt.
Ik ook.quote:
Als ik dan jouw hart zou krijgen, verander ik dan opeens in een heel lief meisje?quote:
Het is een principe kwestie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je maar niet zo asociaal bent dan om wel een donororgaan aan te nemen als JIJ er een nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |