Ontbijt voor kampioenen! 2 bier, een shot vodka en een peuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog twee flesjes staan.
Ik ga nu voor de peuk. Ik denk dat ik daar spijt van ga krijgen, gezien mijn keelpijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontbijt voor kampioenen! 2 bier, een shot vodka en een peuk!![]()
quote:
Goedenmorgen damesquote:
Doe dan even niet roken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de peuk. Ik denk dat ik daar spijt van ga krijgen, gezien mijn keelpijn.
Én een broodje döner natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontbijt voor kampioenen! 2 bier, een shot vodka en een peuk!![]()
Ik wel! Zojuist goedgekeurd en ik heb de eerste 2 weken van augustus vakantie.quote:
Super! Is er al een reisbestemming?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
Ik wel! Zojuist goedgekeurd en ik heb de eerste 2 weken van augustus vakantie.
Kleine tripjes in oktober zijn leuk en een beetje een risico wat betreft zon binnen Europa.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Super! Is er al een reisbestemming?
Ik wil naar Zuid Amerika, maar dat wordt pas januari. Dus misschien in oktober een weekje naar de zon, maar hoe wat en waar weet ik nog niet.
Zonnig!quote:
Ja, dat is precies waar ik mee zit, ik wil wel zonquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:39 schreef Godtje het volgende:
Kleine tripjes in oktober zijn leuk en een beetje een risico wat betreft zon binnen Europa.
Hangt er een beetje vanaf of in het begin van de maand of aan het einde gaat. Er zit ook nog een weekje schoolvakantie in die maand die je waarschijnlijk wilt ontlopen.
Je kan wel voor hele leuke prijzen een leuk tripje maken. Bijvoorbeeld naar Mallorca, zuid Spanje.
Binnen Europa altijd een risico in Oktober. Eigenlijk nergens zon garantie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies waar ik mee zit, ik wil wel zonMaar goed, zal waarschijnlijk pas in september boeken.
Maar je hebt gelijk, ik wil de herfstvakantie ontlopen!
Je valt nog wel op rokersquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand, dan ben ik alweer een jaar gestopt.
Newbquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand, dan ben ik alweer een jaar gestopt.
Wij zijn dan ook onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je valt nog wel op rokersStiekem weet je dat je het wil!
Sexy jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook onweerstaanbaar.![]()
Amenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tabak voor nodigquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |