Mwah. Ik heb niet echt een mening erover. Ik vind het zo raar dat iedereen maar moet blijven leven en alles. Maar omdat ik er niet faliekant op tegen heb ik maar een paar dingen aangekruist. Of lichaam voor de wetenschap ter beschikking stellen ofzo. Ik weet het niet meer eigenlijk. Volgens mij scheelt dat laatste wel goed in de kosten voor begrafenis, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen voorstander van donor? Dat klinkt haast alsof je er tégen bent..?
Ik ging al bijna tegen de vlakte toen ik met een vriendin meeging om te kijken, dat ik het misschien zelf ook ging doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
Als ik dood ben mogen ze alles van me hebben, dan heb ik er toch zelf niets meer aan. Als ik niet zo bang was voor naalden zou ik zelfs wel bloed gaan geven. Alhoewel ze dat vast niet willen hebben..
Ik normaal ook niet, maar vind het fijn 1 van dat soort spellen te hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet mijn soort games, wel cool hoor, maar de gameplay is niets voor mij.
Ik val sowieso best snel flauw dus laten we dat maar niet gaan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging al bijna tegen de vlakte toen ik met een vriendin meeging om te kijken, dat ik het misschien zelf ook ging doen.
En ik ben niet iemand die snel flauwvalt, ben nog nooit flauwgevallen maar dat kwam behoorlijk in de buurt.
/mietje
Nou ja, er komt vaak gewoon geen begrafenis, simpelquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb niet echt een mening erover. Ik vind het zo raar dat iedereen maar moet blijven leven en alles. Maar omdat ik er niet faliekant op tegen heb ik maar een paar dingen aangekruist. Of lichaam voor de wetenschap ter beschikking stellen ofzo. Ik weet het niet meer eigenlijk. Volgens mij scheelt dat laatste wel goed in de kosten voor begrafenis, dus dat is mooi meegenomen.
Ik kreeg wel een roze koekquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik val sowieso best snel flauw dus laten we dat maar niet gaan doen.
Serieus, wát?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb niet echt een mening erover. Ik vind het zo raar dat iedereen maar moet blijven leven en alles. Maar omdat ik er niet faliekant op tegen heb ik maar een paar dingen aangekruist. Of lichaam voor de wetenschap ter beschikking stellen ofzo. Ik weet het niet meer eigenlijk. Volgens mij scheelt dat laatste wel goed in de kosten voor begrafenis, dus dat is mooi meegenomen.
Da's wel mooi meegenomen. Ik vind begrafenis echt een loze kostenpost. Kun je beter uitgeven aan iets waar je wel profijt van hebt, of delen met anderen voor een veel vrolijkere gebeurtenis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er komt vaak gewoon geen begrafenis, simpel
Laten we ziekenhuizen dan maar afschaffen, als iedereen toch beter dood kan gaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is wat anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we ziekenhuizen dan maar afschaffen, als iedereen toch beter dood kan gaan
Dat heb ik dan gelukkig weer niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik val sowieso best snel flauw dus laten we dat maar niet gaan doen.
Maar hoe bedoel je het dan? Als ik met leverfalen in het ziekenhuis kom dan is het raar dat ze mij in leven proberen te houden? Hoe is dat anders dan wat je zegt?quote:
Anderen zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je word niet per kilo afgerekend hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kost nogal veel geld, in verhouding tot het 'geluk' dat je eruit haalt ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's wel mooi meegenomen. Ik vind begrafenis echt een loze kostenpost. Kun je beter uitgeven aan iets waar je wel profijt van hebt, of delen met anderen voor een veel vrolijkere gebeurtenis.
Nee, ik vind het niet stoer. Ja, ik doe het prrinicpieel wel zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus omdat er een of andere discriminerende bureaucratische kutregel is over bloed, vind jij het wel stoer om "principieel" te weigeren andermans leven te redden?
Niks mis mee. Magquote:Die decadentie bedoel ik dus.
En al helemaal als je zelf wel donororganen aanneemt maar niets wil doneren.
Iedereen die weigert te doneren mag onderaan de wachtlijst.
Nou, een extra grote kist is wel duurder hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je word niet per kilo afgerekend hoor
Jij bent wel goed in andere mensen jouw woorden in de mond leggen he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anderen zeker?
De 'grote' WT mag blijven leven.
Dat er tegenwoordig geen ruimte meer is voor "jammer dan". Het is gewoon een kwestie van een grens trekken die voor iedereen anders ligt. Voor strenggelovigen ligt die al heel "vroeg", maar ik vind het transplanteren van donoren wel behoorlijk ver gaan. En iedereen vind het leven van een nabij persoon (of zichzelf) natuurlijk reuze belangrijk. Als er mensen zijn die hun organen willen afstaan is dat mooi en als dat overgezet kan worden, maar dat pusherige gedrag van als je dat nou gewoon niet wil dat je dan gelijk een onmens bent, daar houd ik niet zo van.quote:
Ik vind het beide niet echt geslaagd. Ik vind ook niet dat mensen die geen donor zijn niets mogen krijgen, dat gaat me echt te ver.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Als jij niks geeft mag je ook niks hebben!
vs
Als ze dit niet willen hebben, krijg je de rest ook niet!
Dat laatste heeft Rip allang weerlegt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet stoer. Ja, ik doe het prrinicpieel wel zo.
[..]
Niks mis mee. Mag
Als jij niks geeft mag je ook niks hebben!
vs
Als ze dit niet willen hebben, krijg je de rest ook niet!
`Mag het een onsje meer zijn mevrouw?´quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, een extra grote kist is wel duurder hoor.
Ik zal de laatste zijn die om een donororgaan zal vragen hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anderen zeker?
De 'grote' WT mag blijven leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |