Hoe groot is Beer inmiddels?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
Princess rulesdie moest je gewoon voor de naam al hebben
![]()
Beertje heeft vannacht voor het eerst een muilkorf om. Wel zo'n zachte en alleen maar om de snuit. Vind het best zielig heb ook 100 x gecheckt of hij wel kon ademen en drinken![]()
Maar het moet wel...hij vreet alles stuk 's nachts
Ah, reason to fail!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet gewoon wat meer "lieve" kleurtjes in m'n collectie hebben. Er zijn momenten dat je gewoon niet met knalblauw aan kan komen zetten.
Exact! En er moet toch ook minstens één crackle in m'n collectie zitten, dus tsja. Dan *moet* je wel!quote:
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef princess-a het volgende:
M'n overbuurman staat te verhuizen, hij stopt z'n spullen in een paardentrailer
Wheheh ja! 2 uren geleden ook al maar toen had ik niet door dat ie z'n verhuisdozen er in deedquote:
Op zich wel een oplossing trouwens, als iemand toch zo'n ding heeft staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh ja! 2 uren geleden ook al maar toen had ik niet door dat ie z'n verhuisdozen er in deed
Dátquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel een oplossing trouwens, als iemand toch zo'n ding heeft staan.
daar is hij al veel te groot voor. Dan kan hij helemaal niet bewegen, met deze muilkorf kan hij alleen zijn bek niet ver open doen. Het is zo eentje:quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
uberfaal voor SQ
Puckz, is een bench geen optie?
het was 96 euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, als je in de drie cijfers komt in 1 avond, dan ben je aan het uberfalen
Puckz je hebt die dingen toch heel groot? Een vriendin van me had haar Duitse Herder in een bench zitten waar nog 3 herders bij hadden gekund. Staat alleen niet zo mooi in je huiskamer
Oh wel een goeie inderdaad ! Bij ons wil samson wel eens slopen als we hem overdag meer dan 4u alleen laten in de kamer. Dan snapt ie het niet meer. 's Nachts doet ie het (gelukkig) nooit meer ! Vroeger jatte hij de spulletjes van de salontafel dus die zetten we dan elke avond wegquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is hij al veel te groot voor. Dan kan hij helemaal niet bewegen, met deze muilkorf kan hij alleen zijn bek niet ver open doen. Het is zo eentje:
http://www.simti.nl/product_info.php?products_id=82
Het is je vergevenquote:
Ja heerlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Wanneer begon je met je nieuwe baan? 1 juli toch?
Heb een mini 'presentje' (ofwel cadeautje) voor je
DicooooooFijn om weer thuis te zijn zeker?
Dat was dan ook niet als opmerking naar jou bedoeld hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah het is ook wat ie gewend isAls ie geen bench gewend is, is het absoluut zielig
Maar Samson is er hier mee opgegroeid. Het is zijn veilige plekje
Net terug en gelijk falenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef Diconnected het volgende:
Zomg net ff naar winkelcentrum geweest hier, 4 nieuwe winkelsen een nieuwe kruidvat
met eindelijk een Catrice schap
gelijk maar lakje meegenomen
Die binnenkantquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Net terug en gelijk falen![]()
Hoeveel heb je eigenlijk mee terug genomen uit de USA aan faal?
Ik heb ook faal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor 30 euro, i iz very happy!![]()
Zit alleen nog in twijfel over die doos, wat ruimte betreft is het vrij kansloos, maar ik vind het zo mooi
Woot ! Nicequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja! Sorry! Inderdaad!
1 julij
nog maar 11 werkdagen bij PZ
Errr... Whu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, dat kun je een gele echt niet aandoen man
Pahaha zeg dat dan... Niet zo moeilijk doen op de vroege ochtendquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
een gele... Kleurencirkel... Oftewel creatieve ubernieuwsgierige persoonlijkheden
its AWESOOOOOOOOOOOOME!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Die faals![]()
Sjaaaan ! Hoe is het in je nieuwe casa?
SQ: Even vraag herhalen: Begon jij 1 juli op je nieuwe baan?
Je hebt geen draadloos? Wat geeft ie aan als je verbinding maakt?quote:
Hey!quote:
Heb wel draadloos, maar hij herkent het netwerk wel, maar internet gaat dus niet automatisch.. heb alles al goed gezet als het goed is qua instellingen, m'n broer ook, en steeds als mn laptop uit gaat dan heb ik dus geen verbinding als ik hem weer aanzetquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je hebt geen draadloos? Wat geeft ie aan als je verbinding maakt?
Anders pm me even; misschien kan ik helpen.
Goed hoor! Even klaar met school, nog wel stage en druk met de site!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Hey!Hoe is het met jou? Ik bedacht me laatst dat we je al lang niet meer gezien hadden hier!
ik ook, het schompes zeg ik je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
*verder heb ik niets te melden maar verveel me
Heb tot nu toe 2x eerder besteld, en 2x geluk gehad. Maar zelfs dan nog, zijn veel dingen daar goedkoper met douane kosten dan dat het hier in nederland kostquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Sasa, grote kans dat het bij de douane komt!
Ik ga vanavond naar musical
6x Essie Ruby Slippersquote:Hi Deborah,
It will ship in a few days. Thank you.
Sales,
Tony
Als het nou zaterdag wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
welke musical?
Ik ga morgen naar Guzman, moet nog een partner vinden
Lijkt me leuk! Ik kan alleen niet hosten, ik woon op 12m2quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:
Aangezien ik de gene was die de vorige keer er mee kwam, wanneer gaan we weer meeten?
Heeerlijk toch? Op het verslag na danquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Kolere: wat een drukte hier!! Maandag Redken-shoot gehad, dinsdag diploma-uitreiking van mijn zusje, gisteren een andere shoot voorbereid, 's avonds lekker naar mijn BFF geweest, vandaag beetje relaxt en uitgekaterd, morgen moet ik een onderzoeksverslag schrijven, zaterdag weer een shoot in Amsterdam, zondag verslag afmaken, maandag werken, dinsdag shoot bij visagie...
Dat ik dus wat minder aanwezig ben hier
geen nagellakquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeerlijk toch? Op het verslag na dan![]()
Ik heb net in 10 minuten in 3 verschillende winkels veel geld uit gegevennieuwe electrische tandenborstel, 3 leesboeken, allemaal haarverzorging etc
en zie zometeen mijn
weer na 9 dagen
I knowquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
geen nagellak![]()
Nee hoor, andere dingen zijn ook belangrijk. Veel plezier met je
Wel een toffe drukte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Kolere: wat een drukte hier!! Maandag Redken-shoot gehad, dinsdag diploma-uitreiking van mijn zusje, gisteren een andere shoot voorbereid, 's avonds lekker naar mijn BFF geweest, vandaag beetje relaxt en uitgekaterd, morgen moet ik een onderzoeksverslag schrijven, zaterdag weer een shoot in Amsterdam, zondag verslag afmaken, maandag werken, dinsdag shoot bij visagie...
Dat ik dus wat minder aanwezig ben hier
oh dat ken ik. Ik heb ook geen lijstje. Wel eens geprobeerd aan te leggen maar het is me de moeite niet....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
I knowmaar ik kijk serieus al zo lang niet meer in de nageltopics dat ik gewoon geen wishlist heb
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een toffe drukte.
Mijn oom faalt. Gisteren had 'ie gebeld over "iets", maar m'n zus was aanwezig en daarom kon 'ie het niet zeggen. (Alsof ik niet ergens anders heen kon met de telefoon.) Zou vandaag terugbellen, maar heeft 'ie niet gedaan.
Ergerlijk, want ik weet niet waar het boekje waar z'n nummer in staat ligt, dus ik kan ook niet bellen. IK WIL HET WEEEEETEN.
Het is sterker dan mezelf.quote:
Ik zou ook rete-nieuwsgierig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is sterker dan mezelf.
Al zou het niet de eerste keer zijn dat 'ie om half elf belt, dus ik heb nog hoop.
En hij heeft nog steeds niet gebeld.quote:
Grrr.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hij heeft nog steeds niet gebeld.
* IJsdraakje gaat morgen op zoek naar boekje met adressen en telefoonnummers *
Naja, ik weet waar het ligt, maar da's een verdieping lager. En zo lui ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Grrr.....
Succes met zoeken dan maar!
(detelefoongids.nl?)
Bwhehehehehehehquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik weet waar het ligt, maar da's een verdieping lager. En zo lui ben ik dan ook wel weer.
Ja maar ik ga toch niet meer bellen om half twaalf!quote:
Wat een kutsitequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
mocht iemand zich nog vervelen:
De talentenvertaler!
Misschien is het instict, met oranje verkoop je natuurlijk veel meer caravansquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik paarsroze lipstick op met blauwe flash, welke gooi ik in mijn tas?
Juist, een oranje
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Misschien is het instict, met oranje verkoop je natuurlijk veel meer caravans![]()
Yesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
nu pas? Die concerten zijn toch volgende week?
Probeer www.nailsupplies.usquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
hmmm, ik wou ff bij nailsupplies koekeloeren, maar als ik www.nailsupplies.com intik en dan bij 'nails' kijk moet ik inloggen
hihiquote:
Dat ben ik niet iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hihi
En ik ben de link van Bubs haar site kwijt
Dat was niet Veelsieraden he?
Ik heb 'm al
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje heeft een heerlijk zonnetje *
Ach, ik moet morgen barbecuen in de regen.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, ik moet morgen barbecuen in de regen.
wacht maar, hij raakt je keihard om 9 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje heeft een heerlijk zonnetje *
Gedeelde smartquote:
Dan zit ik toch in bad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht maar, hij raakt je keihard om 9 uur
Zo staat de film op de dvd, ze hebben 'm niet omgezet, alleen letterlijk gekopieerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Zeg peoples, ik heb een vraag... ik heb voor het eerst iets gedwonload via spotnet (een film), maar nu heb ik een map met allemaal .IFO en .BUP bestanden.... ik snap er geen hol van??
Iemand wel verstand van?
Ah, ik heb m!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo staat de film op de dvd, ze hebben 'm niet omgezet, alleen letterlijk gekopieerd.
dat is vrij kansloos op vrijdagavondquote:
Ik pak altijd goed inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
Zo...minifaaltje gedaan.
Plates M78-21-65 en 74
en Nubar Sparkle
Dat weet ik tochquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik pak altijd goed in![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon een bubbelenvelop en je lakje gaat ook nog eens in foliequote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
Maar ik had 'kleine envelop' gekozen en dan is het wel een beteje spannend
Rochelle!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:40 schreef Diconnected het volgende:
Wie heeft er eigenlijk gewonnen met Xfactor? heb dit hele spektakel gemist
Hoezo mops?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef Diconnected het volgende:
Echt waar, als je een half jaartje weg gaat, dan merk je pas echt wie je echte vrienden zijn.Sommige mensen zijn echt alleen maar met zichzelf bezig, bah.
Hoe is het met Max eik?quote:
ja goed! Hij heeft water ontdekt nuquote:
Heb je een recente foto?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed! Hij heeft water ontdekt nuen kan al heel goed stoeien met de enorme buurboxer
't is alleen wel een kalf, weegt al zeker 30 kilo en is nog geen 5 maanden
Ja, en maar schreeuwen he. Dus ik heb rustig de motor afgezet en gewacht tot 'ie het zat was. Idioot.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en maar schreeuwen he. Dus ik heb rustig de motor afgezet en gewacht tot 'ie het zat was. Idioot.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
Kom op Dames!! beetje doorposten! IK VERVEEEEEEEEEEL MEEEE!!
Beer laat Daan uit: (zo lopen we elke dag)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwhehehehehe, seriouslyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Debsterr het volgende:
Serieus, fucking idioot die door rood fietst en waar ik dus naar toeter en middelvinger opsteek, komt teruggefietst en gaat voor m'n auto staan. Want: "Dit is de stad!".
Nee niet mijn vriend maar een gezamelijke vriend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
huh, mocht je vriend wel komen?
Enne, vriend?
Ja ik had ook zoiets van wtf, voor 20 euries kan ik een hele bbq organiseren als ik wilquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef Lindytje het volgende:
Wat een vreemde wijven....
En 20 euro voor een barbeque??? Jezus! Gaan ze alleen eendenborst en ganzelever bbq'en??
Oh en hij had vorige week al toegezegd dat ie kwam dusja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
huh, mocht je vriend wel komen?
Enne, vriend?
Ohja, die vergat ik evenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
't zal 'm wel in de liters wodka red bull zitten
Dat drinken ze niet eens kan je nagaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
't zal 'm wel in de liters wodka red bull zitten
Wijffiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik moet even klagen....
Ik word soms zķ moe van mijn eigen hoofd... Heb ik tentamens gehad en een beetje druk met visagie enzo, ben ik meteen weer een week van slag...
Als madame teveel moet doen, crasht ze weer en is het weer janken en chagrijnen en depri zijn. Ik word er soms wel eens een beetje moe van...
Ik wil ook gewoon normaal zijn en alle dingen kunnen doen zonder meteen weer als een depressief wijf in te storten. Ik haat het
Moet lukken, zou je zeggen! Beetje zeezout en water en spoelen maar!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga vanavond serieus proberen zout water te creeeren voor mijn haar. Ik wil mijn krullies van de vakantie terug
seroxatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik word soms zÃŗ moe van mijn eigen hoofd... Heb ik tentamens gehad en een beetje druk met visagie enzo, ben ik meteen weer een week van slag...
Als madame teveel moet doen, crasht ze weer en is het weer janken en chagrijnen en depri zijn. Ik word er soms wel eens een beetje moe van...
Ik wil ook gewoon normaal zijn en alle dingen kunnen doen zonder meteen weer als een depressief wijf in te storten. Ik haat het
Ja, zoiets was ik toen jullie kwamen ook kwijt. Rond de 70 ekkies. Maar echt geen 20 pp!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
dan is het wel een aldi diepvrieshamburger bbq heur
ik ben meestal een euro of 60 kwijt incl drank voor een man of 5-6
Ja bij wijze van spreken dan he. Maar we zouden met 8 man bbq-en, nou dat red je met max 70 euro wel lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
dan is het wel een aldi diepvrieshamburger bbq heur
ik ben meestal een euro of 60 kwijt incl drank voor een man of 5-6
Heb ik ook geen zin in....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wijffie
Iets leuk doen met je vriendin misschien?
Mweuh, kussie voor Linniequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik word soms zķ moe van mijn eigen hoofd... Heb ik tentamens gehad en een beetje druk met visagie enzo, ben ik meteen weer een week van slag...
Lexaproquote:
Oh, ik ook! Puckzie, volgende keer als ik je zie, neem ik die voor je mee! Kun je krullies makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog een pot zeezout staan voor in bad
Als ik een week van alles heb gehad heb ik meestal ook een instortmoment inclusief hysterische jankbuien. En ik ben niet depressief. Zo gek is dat niet mopskequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Maar duurt dat bij jou dan ook een week??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik een week van alles heb gehad heb ik meestal ook een instortmoment inclusief hysterische jankbuien. En ik ben niet depressief. Zo gek is dat niet mopske!
Nee, dat niet. Als ik eenmaal uitgejankt ben is het goed. Maar toch vind ik het niet raar dat je dat hebt!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar duurt dat bij jou dan ook een week??
Je bent lief!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
keihard de ergste boutmuziek uit de nineties draaien terwijl vriend klust en ik kook![]()
Heerlijk!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
keihard de ergste boutmuziek uit de nineties draaien terwijl vriend klust en ik kook![]()
ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lindy: kusje (waar zitten die kut smiley's op de mobiele site?)
Dico: klinkt als een gezellige bbq. Krijg je voor die 20 euro ook entertainment? Mannelijke stripper ofzo? Dan is het niet zo'n gekke prijs
SQ jeej 90's!
*zwaait uit Engeland*
Gratis wifi in de b&b ftw!
Heb al erg leuk gefaald, ben er moe van
Pics!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef princess-a het volgende:
Lin en Dico
SQ ik blijf blij worden van jaren 90 muziek![]()
Heb heerlijk geshopt met een vriendin vandaag, echt zo VEEL gekocht
LEUK!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even kijken of dit werkt.
Jurkje dat ik gekocht heb:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend cute jurkje!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nét met een reīntergratietraject begonnen.... 20 uur pw doosjes vouwen...Ik ben kapot... mn huishouden ligt op zn gat, ik jank om niets en iedereen die in de buurt komt kan een snauw krijgen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet beterquote:
wees blij dat je nog benen hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klopt! dus geef ons de ruimte, want wij zijn zielig!
En dan moet ik ook nog de trap op en af met m'n lepra
quote:
Precies!quote:
Nee hoor, lekker met een peukje op bedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Getver
Dan ging k toch met mijn kop uit het raam hangen!
mooi! Ik wil morgen ook een mooie smokey eyes doen maar mijn oogleden hangen best welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Voor de chicks die niet in het make-up-topic kijken:
Een proef voor mijn visagie-opdracht van dinsdag
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien heb ik ook van die lekkere hangersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooi! Ik wil morgen ook een mooie smokey eyes doen maar mijn oogleden hangen best wel
Heb je tips?
Ja, klopt! De highlight over laten lopen in het donkere, zodat je een mooie overgang krijgtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
En de 'arch' van je wenkbrauw weer highlighten toch?
Sjaan is verhuisexpertquote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef milka82 het volgende:
I iz crazy,ik droomde vannacht dat ik ging verhuizen en Sharana ging me helpen,ken haar helemaal niet persoonlijk,haha!
wauwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
een beetje krullies, maar het kan beter![]()
[ afbeelding ]
Wauw!! Waarom lukt mij dat nou niet zo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
MOOOOOIquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er nog wel eentje over ...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai
is het niet weer eens tijd voor een nieuwe david bestelling?
Hay Sjaanquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef Mirjam het volgende:
stormqueen is toch wel de onbetwiste nummer 1
het is in ieder geval een opvallend verschilquote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat verschil tussen mij en nummer twee is gewoon royal sadness
Nu je het zegt, bij mij ook zoiets.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:53 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehe, de helft van mijn Fok!posts is gemaakt in de SC-reeks
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, bij mij ook zoiets.
QFTquote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, mijn postcount is sowieso te sneu voor woorden
Dat!quote:
Dat ze dat ding gewoon even terug geeftquote:Op maandag 13 juni 2011 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat!
En weer verder stalken, nog steeds heul niks gehoord over m'n lakkie en aangezien het me niet waarschijnlijk lijkt dat ik zoiets niet uit m'n tas hoor vallen, mķet 'ie nog bij iemand thuis staan. Die nergens op reageert, maar wel in leven is. Hrm.
Het is een vent, nog erger.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ze dat ding gewoon even terug geeft![]()
Sommige mensen
Zo blij dat ik daar vanaf ben.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk werk, 18 interviewtranscripts doornemen op overeenkomsten en verschillen, zodat je een verslag kan maken...
*zoekt verder naar 3 er uit springende onderwerpen*
Hahahaa, dat is inderdaad heel treurig!!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een vent, nog erger.
[..]
Zo blij dat ik daar vanaf ben.
Tenminste, dat dacht ik. Ze zijn aan het rotzooien met m'n opleiding.
"Gelukkig" ken ik 'm al wat langer dan vandaag en weet ik dat 'ie heel slecht antwoord geeft, maar dan nog. Hij kan op z'n minst even laten weten of 'ie dat lakje al is tegengekomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaa, dat is inderdaad heel treurig!!
Oeh, dan hoop ik dat je dat niet meer hoeft te doen... wat een pleuriswerk...
Which reminds me: weet je nou al wat je oom kwijt wilde?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Gelukkig" ken ik 'm al wat langer dan vandaag en weet ik dat 'ie heel slecht antwoord geeft, maar dan nog. Hij kan op z'n minst even laten weten of 'ie dat lakje al is tegengekomen.En geduld is al niet m'n sterkste punt.
M'n studie, mja. Ze zijn er lekker mee aan het rotzooien momenteel. Geen idee of ik volgend jaar vakken ga missen of niet en of ik vakken voor jan lul heb gedaan. Hendig.
Kitty-picturesquote:Op maandag 13 juni 2011 14:34 schreef milka82 het volgende:
Mir gefeliciteerd!
En Max,wat een lekkere haarbal! Which reminds me,we kunnen onze kitten deze week ophalen,jeej.
Ik verveel me de tandjes hier,vriendlief rijdt de Friese elfsteden op de motor,oudste is buiten,jongste ligt na een nacht from hell te pitten en ik hang voor Jamie Oliver....
Misschien straks nog even ompielen met lak,alhoewel,zul je niet zien dat mini dan weer wakker wordt.
Nee, nog steeds niet. Al was ik dat eigenlijk alweer vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Which reminds me: weet je nou al wat je oom kwijt wilde?
Oh, zeker hendig ja, met je studie. Zo irritant is dat...
Haha, nou dan heb ik je er toch weer even extragratisch aan herinnerd. Graag gedaan hequote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Al was ik dat eigenlijk alweer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |