Like WTFquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik klik op lifestyle en het eerste wat er staat is "Puisten rond de schaamstreek maar is geen soa??"
quote:
euhm, nouja, ik ga er zaterdag (kermissssquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Lindytje het volgende:
We hebben in elk geval 3x een KV in hhet centrum
En een claires en een douglas en een pieces..
Maar dat lakwinkeltje (haar en nagelspullen) zit aan de piusstraat... maar hoe ga ik dat uitleggen... wat ken je in Tilburg?
Super mooie fotoquote:
Je wilt graag portretten schieten van onbekende, of bekenden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik wil zo graag portretten gaan schieten van mensen, blijkt dat ik daar best goed in ben enzo. maar ik durf de mensen niet te benaderen
weet je wat dan geweldig zou zijn om te beginnen? 100 Strangers Projectquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik wil zo graag portretten gaan schieten van mensen, blijkt dat ik daar best goed in ben enzo. maar ik durf de mensen niet te benaderen
De kerk toch.. hahha!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, nouja, ik ga er zaterdag (kermissss)heen, ik weet waar de kerk is, hihi
Je mag mij best doen, maar ik ben niet zo fotogeniek denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik ken het niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Is dit een beetje fijne make up en nagellak? Je kan natuurlijk niet veel verwachten van die prijs maar toch.
http://www.eyeslipsface.nl/
Ik heb wel eens mensen gehoord die daar wel redelijk enthousiast over warenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Is dit een beetje fijne make up en nagellak? Je kan natuurlijk niet veel verwachten van die prijs maar toch.
http://www.eyeslipsface.nl/
wil wel keer helpen hoor, en ik denk genoeg andere meiden ook welquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Je weet toch dat ik even drama moet doen, ik ben niet eens thuis zaterdag!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super mooie foto![]()
En Sharana, je mag heus hoi komen zeggen heur, ik bijt niet
Je durft gewoon niet omdat je zo oud bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik even drama moet doen, ik ben niet eens thuis zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |