fuckersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepbeetje raar allemaal
eerst bellen dat de prijzen omhoog moeten en daarna dreigmail
Betaalt hij ze niet voor je ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef Loqi het volgende:
Zegt mn vriend tegen me: hey, hebben ze die leuke lakjes (cosmix) weer bij td? wilde je die niet bestellen? en moest je geen topcoat (ridefiller maargoed) hebben?
en nu zit ik dus mn mandje te vullenfijne vent
Ik denk dat alle dames hier een moord doen voor zo'n ventquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef Loqi het volgende:
Zegt mn vriend tegen me: hey, hebben ze die leuke lakjes (cosmix) weer bij td? wilde je die niet bestellen? en moest je geen topcoat (ridefiller maargoed) hebben?
en nu zit ik dus mn mandje te vullenfijne vent
Ik snap dat niet he, ze krijgen hun geld toch al van de groothandel die bij hun inkoopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepbeetje raar allemaal
eerst bellen dat de prijzen omhoog moeten en daarna dreigmail
wow, dat is wel heeeeeel vervelendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben echt zwaar chagrijnig, ik heb met mijn stomme kop een tasje vol nagellak in de trein laten staan![]()
Ik had handtas en tas met lakjes op de grond gezet, want natuurlijk hartstikke druk in die stomme kleine Veolia treintjes. Heb ik alleen mijn handtas gepakt en ben zo de trein uitgelopen![]()
Ik baal zo verschrikkelijk, zat voor ruim 50 euro lakjes in, 8 flesjes van die Eclipse lakjes, 2 dure Isadora graffiti lakjes van 9,= per stuk, wat p2 lakjes, paar catrice lakjes en Esprit lakjes. Was bedoeld voor een swap met iemand in Canada en 4 Eclipse lakjes voor Mirjam.
Hmm, dat is dan weer jammerquote:
Noes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben echt zwaar chagrijnig, ik heb met mijn stomme kop een tasje vol nagellak in de trein laten staan![]()
Ik had handtas en tas met lakjes op de grond gezet, want natuurlijk hartstikke druk in die stomme kleine Veolia treintjes. Heb ik alleen mijn handtas gepakt en ben zo de trein uitgelopen![]()
Ik baal zo verschrikkelijk, zat voor ruim 50 euro lakjes in, 8 flesjes van die Eclipse lakjes, 2 dure Isadora graffiti lakjes van 9,= per stuk, wat p2 lakjes, paar catrice lakjes en Esprit lakjes. Was bedoeld voor een swap met iemand in Canada en 4 Eclipse lakjes voor Mirjam.
Ik snap ook echt niet hoe ik zo ontzettend stom heb kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef Joysa het volgende:
Kieskleurig wat balen!!!! Nog wel erger dan balen
DAMN!! ik zou ook balen ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
Nom!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
nomnomnom
tomatowrap met kaas en bacon
Ja ga ik zeker proberen, wie weet heb ik wel enorm veel geluk en heeft een eerlijk iemand het tasje gevonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Noes!Misschien even proberen bij 'gevonden voorwerpen'?
in de vriesertquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nom!
En waar zijn de picollini's?
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in de vriesert
gisteravond ook al pizza gehad dus het is wel ff gedaan met die zooi.
Na de zomer weer op dieets jeweets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |