als je een echte alto bent ga je op de grond liggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een faalalto, ik kan niet op de grond zitten. M'n benen slapen.
Hier regent het echt de hele dag door al.... ben maar een beetje websites aan het bouwen en bijwerken, wilde nuttigere dingen doen maar komt er niet echt van.quote:
Druk! Aaaahhquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo de hal nog even stofzuigen en de vaatwasser leegruimen en de was ophangen. En het bed verschonen, boodschappen doen, voedsel bereiden. De wc en de schuur mag mr. SQ doen.
Nu de rest nogquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo de hal nog even stofzuigen en de vaatwasser leegruimen *check en de was ophangen *check . En het bed verschonen, boodschappen doen, voedsel bereiden *check. De wc en de schuur mag mr. SQ doen.
Ik wam er vanochtend achter dat de strijkbout nog aanstond. En aangezien IK die nooit gebruikquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb net *drumgeroffel* gestreken! En dat doe ik echt nooit, maar sommige bloesjes heb ik al lang niet meer angehad omdat ze gestreken moesten worden.
Respect voor jou!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb net *drumgeroffel* gestreken! En dat doe ik echt nooit, maar sommige bloesjes heb ik al lang niet meer angehad omdat ze gestreken moesten worden.
OMG!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wam er vanochtend achter dat de strijkbout nog aanstond. En aangezien IK die nooit gebruikheb ik maar eens aan lief gevraagd wanneer hij die voor het laatst had gebruikt....
ehm....29 JULI !!!![]()
![]()
zo vaak komen wij op zolder
Oftewel: een heerlijke faalweek weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
zin in deze week! nieuw nagellak rekje komt binnen en td pakketjes, donderdag nog shoppen met de meiden en moet ook nog nieuwe makeupjes scoren!!!
Oi, zonde van de energierekeningquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wam er vanochtend achter dat de strijkbout nog aanstond. En aangezien IK die nooit gebruikheb ik maar eens aan lief gevraagd wanneer hij die voor het laatst had gebruikt....
ehm....29 JULI !!!![]()
![]()
zo vaak komen wij op zolder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |