Oh, dat heeft KPN mij ook precies zo gelapt. Moest ik het zelf betalen en moest ik maar een aangetekende klachtenbrief versturen om m'n geld terug te krijgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Mss het volgende:
Wat een boutweer
En Rennie, ik zou er echt achteraan gaan hoor. Zoiets had T-mobile mij ook geflikt. Had ik bij het afsluiten van een nieuw abbo gezegd dat ik een onbeperkt internet bundel wilde. Dus ik vrolijk internetten, totdat ik de rekening kreeg. Had ik die bundel niet. Ik gebeld, maar ik kreeg ook zo'n verhaal dat het niet te controleren was, en toen heb ik ook mijn bek opengetrokken totdat ik dat geld terug had.
Oh, dat zou zo fijn zijn. En ook fijn dat je me dit vertelt, dan kan ik tenminste ook met zo'n argument komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kpn heeft ook een call registratie systeem dus als die vrouw die jou gesproken heeft hem ingnevuld heeft kunnen ze morge precies zien wie jij gesproken had
Dat dacht ik ook meteenquote:
M'n wortelkanaaltjes zijn uitgevijldquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ben je bij de tandarts geweest![]()
En? Is de kies eruit of gevuld of alleen verdoofd zodat je morgen terecht kunt?
Dat is meer een kwestie van verdringen dan vergetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:52 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen![]()
kieskleurig, je bent wortelkanaalbehandeling vergeten, daar gok ik opGeniet van de verdoving in ieder geval SQ!
Voel je toch niets van?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is meer een kwestie van verdringen dan vergeten
Oh die vond ik nooit zo erg, het werd pas erg als het daarna als alles dicht zit er boven weer begon, dan moet het open gesnedenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is meer een kwestie van verdringen dan vergeten
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
M'n wortelkanaaltjes zijn uitgevijlden er zit een watje met medicijnen en een noodvulling op. Het STONK toen de vulling er uit was en de wortels open lagen! Gatverdamme zeg, naar dooie beestjes! Was dus goed rot
Maar morgen moet het dus nog af worden gemaakt. Hoppetee 160 euro aftikken
Maar ja, ik had al drie keer de maximale dosis pijnstilling op en zat te huilen in mijn stoel van de pijn, dus toen moest ik wel van m'n vriend
Je was dus gewoon high van alle pijnstillers?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was wel de vrolijkste patient die ze ooit hadden gehad volgens de assistente. Ik had de slappe lach tijdens de halve behandeling
Ew.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als de verdoving goed werkt niet nee
Graagquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh die vond ik nooit zo erg, het werd pas erg als het daarna als alles dicht zit er boven weer begon, dan moet het open gesnedenIk zal je de details besparen
![]()
Nee, ik heb dat altijd bij de tandarts, zo ga ik met zenuwen omquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Je was dus gewoon high van alle pijnstillers?
Dat is ook een manier ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat altijd bij de tandarts, zo ga ik met zenuwen om!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |