quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Cosmix bij TDGaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg morgen OPI Goth binnen als het goed is![]()
3 brandplekkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik heb al 3 brandplekken van mijn scooter![]()
![]()
Ik zal er zo eens een foto van maken, haha!
Die man met nagellak trouwens: Briljant!!
SQ: hoe is het met je pillencoctail?
@tassen: de eerste vind ik nieso, de tweede die langs kwam daarentegen vind ik redelijk briljant!!
Uhm, dat was het zo'n beetje denk ik...
Die verwacht ik ook in een swappakketjequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf
Ik krijg morgen OPI Goth binnen als het goed is
Lief! Ze doen gelukkig geen pijn meerquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die verwacht ik ook in een swappakketjeIk ben benieuwd.
Lindy, brandplekken uitlaat doen auw dus kusjeWel een helm dragen hoor, ik ben eens met lage snelheid gevallen en kwam knetterhard terecht en het was maar goed dat ik een helm op had!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3 brandplekkenLindy, en dan geen helm willen dragen, die scooter wordt je zonder vallen toch wel fataal
Het gaat ook niet om boetes, het gaat om je levenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lief! Ze doen gelukkig geen pijn meer
En mijn scoot gaat nog maar 29 km/u op de teller, dus ik zit nog veilig hoor!
[..]
Dat denk ik ook!!
Maar dat bedoelde ik qua veiligheidquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om boetes, het gaat om je leven
Dat is shit....quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vond scooter rijden ook leuk, tot ik knetterhard viel. Ik ben toen niet meteen weer gaan rijden maar heb het zolang uitgesteld tot ik niet meer durfde en dus mn scootscoot verkocht
Het was herfst, de hele straat lag onder de bladeren en het had net geregend dus ik wilde de bocht om en toen slipte m'n achterwiel en KABLANG! Heel mn piercing ook eruit, knie dik enzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is shit....
Hoe kwam het dat je onderuit ging?
Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt. Het was glad op de weg, haast omdat ik naar school moest en maakte een bocht net te scherp en daar ging ik. Alles kapot van fiets tot kleren. Maar ik voelde geen pijn. Dus terug naar huis gefietst doet mama de deur open en begint kei hard te gillen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het dus ook een keer gehad met de fietsKlinkt heel kneuzig hoor... Het had geijzeld, maar ik had het niet zo door. Fiets het paadje uit, wil een bochtje maken de straat op en glij zo van de stoep af. Had mn kleren kapot en zat onder de pijnlijke, beurse schaafwonden.
Heeft toen heel lang geduurd eer ik op de fiets weer scherpe bochtjes durfde te maken![]()
Onbewust krijg je toch schrik als zoiets gebeurt, voor herhaling.... Als je het te lang uitstelt, stapelt zich het op tot het echt een angst wordt. Moet je vooral niet laten gebeuren, maar dat klinkt soms makkelijker dan het is he
*Noteertquote:
zwembad? oh heerlijk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:08 schreef Mss het volgende:
Ik leef ook nog! Ik heb vannacht heerlijk met rosé in het zwembad gehangen!
MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
*Noteert
Ik ga dinsdag lekkerirriteren in de MAC winkel in Antwerpen
![]()
[..]
zwembad? oh heerlijk!
Ik heb deze ketting net besteld voor mijn vriendinnetje die jarig is en precies zulke oorbelletjes heeft![]()
[ afbeelding ]
Uhhuquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch?ben ik daar zo aan voorbij gelopen?
![]()
Zit niet echt in de hoofdstraat maar meer in een klein straatjequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch?ben ik daar zo aan voorbij gelopen?
![]()
Ik heb hem inderdaad nog niet gezien in die 2 keer dat we daar waren. Ben er een maand geleden nog heen geweest een weekend. Godverdomme.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
UhhuHij zit aan de schrijnwerkersstraat, tegenover de Sacha. Vlakbij de Meir, maar niet aan de Meir dus misschien dat je hem daarom nog nooit gezien hebt?
Wij lopen er altijd snachts langs, van het stappen naar huis toe. Maar nu gaan we erheen als ie open is
Huh?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar niet meer bestellen deze maand. Wat een gezeik bij die webshops zeg, bah.
En dan ook voor bijna 100 euro opgelicht door Hi. Waardoor ik blut ben. Joy.
wat is er met Hi gebeurd?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar niet meer bestellen deze maand. Wat een gezeik bij die webshops zeg, bah.
Wat is er gebeurt moppie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.quote:
hmm, en het gesprek heb je natuurlikjk vast niet opgenomen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.
Ik heb vrij veel gesmst in Turkije, 231 smsjes, maar ze hebben me dus 97 euro in rekening gebracht. 231 smsjes staat gelijk voor ongeveer 25 euro. Mijn moeder had ze gebeld, en toen riepen ze dat het alleen voor de EU gold, maar dát hadden ze niet gezegd. Ik voel me vet opgelicht en ik moet het de r est van de maand met 6 euro doen.
Ik weet niet of ze dat altijd doen of alleen selectief, want ik eb die optie niet gehoord bij het bellen. Maar morgen ga ik bellen, en desnoods zo hard janken dat ze er wel iemand met een hogere power erbij halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, en het gesprek heb je natuurlikjk vast niet opgenomen.
maar misschien hebben zij het wel opgenomen?
ik zou ze nog eens flink om hun oren slaan hoor
gewoon eisen naar iemand met een hogere functie, het hele verhaal vertellen, en gewoonz eggen dat je écht niet van plan bent te betalen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat altijd doen of alleen selectief, want ik eb die optie niet gehoord bij het bellen. Maar morgen ga ik bellen, en desnoods zo hard janken dat ze er wel iemand met een hogere power erbij halen
Ja, dat vind ik ook. En het gaat hier ook niet om 10 euro ofzo ( Zou ik ook niet leuk vinden, maar het is niet mijn hele maandbudget)quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon eisen naar iemand met een hogere functie, het hele verhaal vertellen, en gewoonz eggen dat je écht niet van plan bent te betalen.
dit is zó stom, door een fout van hun kant moet jij op de blaren zitten
Ik zal ernaar vragen, weet je ook of ze dat zo doen. Op naam ofzo? Dat ze het op die manier op kunnen zoeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Volgnes mij worden al die gesprekken opgenomen ja...
Ik zou ook een klacht indienen!
kpnquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.
Ik heb vrij veel gesmst in Turkije, 231 smsjes, maar ze hebben me dus 97 euro in rekening gebracht. 231 smsjes staat gelijk voor ongeveer 25 euro. Mijn moeder had ze gebeld, en toen riepen ze dat het alleen voor de EU gold, maar dát hadden ze niet gezegd. Ik voel me vet opgelicht en ik moet het de r est van de maand met 6 euro doen.
gesprekken worden opgenomen en na een paar dagen gewist, dacht maximaal een week ofzo...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zal ernaar vragen, weet je ook of ze dat zo doen. Op naam ofzo? Dat ze het op die manier op kunnen zoeken?
Dan heeft ze dat verkeerd gezegd, ze ZEI tegen mij én mijn moeder dat 1 smsje 11 cent per stuk was vanuit turkije, dat die service gratis was en dat ze die aan zou zetten. En kut, dat ze niet lang opgeslagen wordenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kpn![]()
wel heel zuur zeg ... k zou zeker terugbellen en eens goed gaan bleren. Het klopt btw wel dat turkije niet in het goedkopere tarief valt, is geen EU.
ik zou er morgen over bellen en klagen, jammer dat het Hi is, als het echt een KPN abbo was kon ik miss nog wat voor je doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan heeft ze dat verkeerd gezegd, ze ZEI tegen mij én mijn moeder dat 1 smsje 11 cent per stuk was vanuit turkije, dat die service gratis was en dat ze die aan zou zetten. En kut, dat ze niet lang opgeslagen worden
Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke"quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou er morgen over bellen en klagen, jammer dat het Hi is, als het echt een KPN abbo was kon ik miss nog wat voor je doen
niet doen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke"en durf dan niet verder.
Neee, mijn moeder doet niet agressief. Maar ik vind dit soort confrontaties altijd heel moeilijk, en mijn moeder ziet het als zakelijk als ik dat niet kan zien. Ik word niet agressief, ik vind het snel te veelquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet doen hoor.
gewoon assertief zijn. niet agressief, dan jaag je mensen enkel in het harnas, maar assertieviteit helpt vaak wel.
en idd, anders desnoods maar je moeder laten bellen.
Ja, eerst maar bellen voor zoietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Anders moet je je verhaal doen op het forum van kassa/radar/consumentenbond en op twitter
als je eens wist hoeveel kpn toch verdiende aan dit soort dingen zou je ook wel brullenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke"en durf dan niet verder.
Lekker he, die regenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Mss het volgende:
Wat een boutweer
En Rennie, ik zou er echt achteraan gaan hoor. Zoiets had T-mobile mij ook geflikt. Had ik bij het afsluiten van een nieuw abbo gezegd dat ik een onbeperkt internet bundel wilde. Dus ik vrolijk internetten, totdat ik de rekening kreeg. Had ik die bundel niet. Ik gebeld, maar ik kreeg ook zo'n verhaal dat het niet te controleren was, en toen heb ik ook mijn bek opengetrokken totdat ik dat geld terug had.
Ja, dat geloof ik bestquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je eens wist hoeveel kpn toch verdiende aan dit soort dingen zou je ook wel brullen
kpn heeft ook een call registratie systeem dus als die vrouw die jou gesproken heeft hem ingnevuld heeft kunnen ze morge precies zien wie jij gesproken hadquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik bestZal niet de enige zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |