Dus een dagcreme kan ook al niet of?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het gaat mij echt te ver. Ik vind het echt geen gezicht. Maar goed, ik hou sowieso al niet van vrouwelijke trekjes bij mannen. Oorbellen, geschoren benen, lang haar, allerlei cremes en smeersels, mascara, enz enz enz vind ik ook helemaal niks bij mannen.
Da's altijd fijn als het even allemaal wat ruimer zit, geniet ervanquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over.
OMG geen van beiden, wat een graflelijke oma-tasquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil deze tas graag bestellen http://cgi.ebay.com/NAVY-(...)ndbags#ht_7599wt_911 maar welke kleur zou ik doen?
Miss ik-weiger-te-basecoaten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Joysa het volgende:
Oranje nagels, thanks to die blauwe cosmix
Nou ja, "kan niet"... het is mijn mening, iedereen moet verder doen wat ie wil, dus het kan altijd, haha. Maar een dagcreme vind ik persoonlijk nog net kunnen. En als de man in kwestie een erg droge huid heeft, kan bodylotion natuurlijk ook geen kwaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus een dagcreme kan ook al niet of?
Ik wist al dat ik van jou dit antwoord kon verwachtenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG geen van beiden, wat een graflelijke oma-tas
Sorry
Ja iedereen mag natuurlijk ook zijn eigen mening hebben!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, "kan niet"... het is mijn mening, iedereen moet verder doen wat ie wil, dus het kan altijd, haha. Maar een dagcreme vind ik persoonlijk nog net kunnen. En als de man in kwestie een erg droge huid heeft, kan bodylotion natuurlijk ook geen kwaad.
Sparenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over.
Vreemd genoeg vind ik scrub ook helemaal niet alleen een vrouwen ding, dus dat vind ik vrij normaal. En ja, een beetje normale uiterlijke verzorging waardeer ik ook echt wel! Maar op het moment dat de man meer parfum, cremes en dergelijke dan ik heeft, dan gaat het me toch echt te ver.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja iedereen mag natuurlijk ook zijn eigen mening hebben!Maar mijn vriend gebruikt ook gewoon scrub en dat soort dingen. Vind het wel fijn dat hij zichzelf zo verzorgd, maar daar blijft het ook bij, ik mag hem alleen gebruiken om te swatchen als ik al net nagellak op heb.
Ligt er aan hoeveel parfums je hebtquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik scrub ook helemaal niet alleen een vrouwen ding, dus dat vind ik vrij normaal. En ja, een beetje normale uiterlijke verzorging waardeer ik ook echt wel! Maar op het moment dat de man meer parfum, cremes en dergelijke dan ik heeft, dan gaat het me toch echt te ver.
Zwart! Prettyquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil deze tas graag bestellen http://cgi.ebay.com/NAVY-(...)ndbags#ht_7599wt_911 maar welke kleur zou ik doen?
Die websitequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zwart! Pretty![]()
Wie zocht er nou deze week nog een toffe uilen ketting?
How about; "it's owl time". Ik vind hem zooo leuk! Zijn ook bijpassende oorbellen en een ring bij![]()
[ afbeelding ]
(in de link staat wel waar ie te koop isde hele website is trouwens het bekijken meeer dan waard *verlanglijstje maakt* )
Jij hebt in het h&m topic gekeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zwart! Pretty![]()
Wie zocht er nou deze week nog een toffe uilen ketting?
How about; "it's owl time". Ik vind hem zooo leuk! Zijn ook bijpassende oorbellen en een ring bij![]()
[ afbeelding ]
(in de link staat wel waar ie te koop isde hele website is trouwens het bekijken meeer dan waard *verlanglijstje maakt* )
red of navy, de rest is allemaal te standaad en boringquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ja ik vind dat ook normaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
maar echt, mannen met veel luchtjes raar? Bijna alle mannen die ik ken houden van luchtjes. Zelfs de neanderthalers
Ik heb er geloof ik een stuk of 10...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel parfums je hebt
Wij hebben allebei ongeveer evenveel denk ik.
Yes I did, wish I hadn'tquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt in het h&m topic gekeken?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:55 schreef Holyme het volgende:
Mijn vriend heeft meer parfum dan ik, heeft in z'n pubertijd zwarte lak gedragen, en ik vind het geweldig dat hij me helpt met kleurtjes kiezen enzo (hij heeft echt al heul veul swatches gezien en ziet inmiddels verschil tussen paars en paars). En hij is gewoon lekker mannelijk, vooral als ie zich niet lekker voelt
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef kieskleurig het volgende:
Mag ik hier even piepen/zeuren/mauwen![]()
[ afbeelding ]
Nou, hier ben ik het wel zo ongeveer mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen + luchtjes =
mannen+ makeup =
mannen = homo + nagellak
mannen = hetero + nagellak:
mannen met meer verzorgingsspullen dan vrouwen:
Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef princess-a het volgende:
Leuk issie he SQ!![]()
[..]
Yes I did, wish I hadn't![]()
En dankzij jou ga ik deze bestellen [ afbeelding ] die kwam als recommendation naar voren en die MOET ik hebben
hij is leukquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet!
Nee, ik heb 1 klein toilettasje vol met make-up, that´s it. Verder wel een stuk of 6 verschillende bodylotions/bodybutters voor mijn droge huid. 2 cremes voor mijn gezicht, 1 gezicht scrub, 2 bodyscrubs, 10 parfums en dat was het wel zo´n beetje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, misschien dat jullie toch wel echt dozen vol make-up hebben dan. Ik gebruik maar weinig spullies, dus ik kan er ook echt niet mee zitten als een man meer heeft dan ik
Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb al vaker tassen bij haar besteld en dat is altijd goed gegaan. En ik vind deze tas ook leuk twijfel alleen tussen de kleuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.
Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef mirannie het volgende:
Trouwens, hoe is het bij jullie met Space Cadet gegaan wat betreft chips en tipwear? Ik heb ´m er gisteravond op gedaan en heb nu al een chip en tipwear op de meeste nagels.
Nou ja, op zich geen ramp, draag toch bijna nooit langer dan 1 dag hetzelfde lakkiequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mij
En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?quote:
soort ebayquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?
wat een poepiequote:
Vertellenquote:
geen idee, misschien op etsy zoeken naar guitar shaped earrings?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertellen![]()
Nu we toch zo in de sieraden zitten, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zag ooit een meisje lopen met te toffe oorbellen, het waren grote hangers in de vorm van een gitaar, en ze waren aardig kleurrijk met zirkonia steentjes of iets. Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? Of een webshop waar je ze misschien toevallig hebt gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |