quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef kieskleurig het volgende:
Mag ik hier even piepen/zeuren/mauwen![]()
[ afbeelding ]
Nou, hier ben ik het wel zo ongeveer mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen + luchtjes =
mannen+ makeup =
mannen = homo + nagellak
mannen = hetero + nagellak:
mannen met meer verzorgingsspullen dan vrouwen:
Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef princess-a het volgende:
Leuk issie he SQ!![]()
[..]
Yes I did, wish I hadn't![]()
En dankzij jou ga ik deze bestellen [ afbeelding ] die kwam als recommendation naar voren en die MOET ik hebben
hij is leukquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet!
Nee, ik heb 1 klein toilettasje vol met make-up, that´s it. Verder wel een stuk of 6 verschillende bodylotions/bodybutters voor mijn droge huid. 2 cremes voor mijn gezicht, 1 gezicht scrub, 2 bodyscrubs, 10 parfums en dat was het wel zo´n beetje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, misschien dat jullie toch wel echt dozen vol make-up hebben dan. Ik gebruik maar weinig spullies, dus ik kan er ook echt niet mee zitten als een man meer heeft dan ik
Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil deze tas graag bestellen http://cgi.ebay.com/NAVY-(...)ndbags#ht_7599wt_911 maar welke kleur zou ik doen?
Ik heb al vaker tassen bij haar besteld en dat is altijd goed gegaan. En ik vind deze tas ook leuk twijfel alleen tussen de kleuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.
Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef mirannie het volgende:
Trouwens, hoe is het bij jullie met Space Cadet gegaan wat betreft chips en tipwear? Ik heb ´m er gisteravond op gedaan en heb nu al een chip en tipwear op de meeste nagels.
Nou ja, op zich geen ramp, draag toch bijna nooit langer dan 1 dag hetzelfde lakkiequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mij
En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?quote:
soort ebayquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?
wat een poepiequote:
Vertellenquote:
geen idee, misschien op etsy zoeken naar guitar shaped earrings?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertellen![]()
Nu we toch zo in de sieraden zitten, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zag ooit een meisje lopen met te toffe oorbellen, het waren grote hangers in de vorm van een gitaar, en ze waren aardig kleurrijk met zirkonia steentjes of iets. Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? Of een webshop waar je ze misschien toevallig hebt gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |