Ik gebruik naproxennatrium ook altijd voor mijn gewrichtspijn en dat helpt best goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
SQ, helpt naproxennatrium je niet? (aleve dus)
ik slik ook regelmatig PCM, als dat echt niets uithaalt stap ik over op naproxennatrium, en dat helpt altijd
naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, morgen bij de jumbo es kijken of ze die hebben
Gaat ook heel goed bij menstruatiepijn! Aleve Feminaxquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik gebruik naproxennatrium ook altijd voor mijn gewrichtspijn en dat helpt best goed.
Staat bij de aspirine, niet bij de alevequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoper
*noteertquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
SQ, helpt naproxennatrium je niet? (aleve dus)
ik slik ook regelmatig PCM, als dat echt niets uithaalt stap ik over op naproxennatrium, en dat helpt altijd
*meldt*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ik ben gewoon niet zo gevoelig voor lage doses. Vergeet niet dat ik 100 kilo weeg hè
ja maar díe is morgen niet openquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoper
owquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar díe is morgen niet open
Geen echte hoor! Woon er nu een jaartje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat is de weg die achter het station langs loopt en dan nog een klein stukkie omhoog.Nog een Arnhems meisje.
Goede tandartsen adviseren deze combi ook. Het fijne van deze combi is dat ze elkaars werking versterken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling wasmaar ik denk echt niet dat ik van een paar pillen meer permanente schade oploop
Ik ook niet hoor. Ik ben hier komen wonen toen ik nog aan de HAN studeerde. Inmiddels studeer ik aan de RU maar woon ik hier nog steeds, omdat dat makkelijker was met mijn werk. Inmiddels bijna 5 jaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen echte hoor! Woon er nu een jaartje.
versterken ze elkaar? Geen wonder dat ik me nu zo okee voel. Had ik vanmorgen moeten wetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Goede tandartsen adviseren deze combi ook. Het fijne van deze combi is dat ze elkaars werking versterken.
En ach, als je het geen weken doet is er niet veel aan de hand.
Helaas weet ik alles van pijnstillers.
ik hoop dat je lekker kunt pittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik lig in mijn mandje, dus ladies bedankt voor de support en tot morgen
Welterusten:)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Trusteeeee!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
ziet er al goed uit!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Jaj!!! De hoes van mijn bank is nu klaar en het lijkt erop dat de verf goed gepakt heeft! Het textiel is nu nog heel nat, dus het echte resultaat zal ik morgen pas zien, maar heb even snel wat kiekjes gemaakt....
Een bloedige was:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik de kussenslopen verven, ik heb even een kussensloop op de bankhoes zelf gelegd om het verschil duidelijk te maken.... Het mag duidelijk zijn dat de hoes alvast hééél erg is opgeknapt, ben benieuwd hoe hij straks droog is!!!! Het zijn maar gsm kiekjes maar het idee is duidelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooeeh goed geluktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Jaj!!! De hoes van mijn bank is nu klaar en het lijkt erop dat de verf goed gepakt heeft! Het textiel is nu nog heel nat, dus het echte resultaat zal ik morgen pas zien, maar heb even snel wat kiekjes gemaakt....
Een bloedige was:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik de kussenslopen verven, ik heb even een kussensloop op de bankhoes zelf gelegd om het verschil duidelijk te maken.... Het mag duidelijk zijn dat de hoes alvast hééél erg is opgeknapt, ben benieuwd hoe hij straks droog is!!!! Het zijn maar gsm kiekjes maar het idee is duidelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ranja rosé met bubbels en een bitsje aardbeiensmaak..
Of chipsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb thee op
Heb trouwens recentelijk bij mijn ouders ook Jillz ontdekt, wat een lekker spul is dat!Heerlijk in het weekend bij een toastje!
De bank ziet er inderdaad heeel fijn uit, echt zo'n hangbankquote:
Whahahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of chips
en kaasjes
en nog meer chips...
* Burp
ik vond er weinig aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:10 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben net naar de flim the Expendables geweest, die nieuwe flim met Sylvester Stalone. Echt fantastisch! Ouderwetse actie film. Heerlijk![]()
![]()
Jeuj voor t toffe roosterquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:57 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, sorry voor de random oneliners elke keer, maar ik wil even meedelen dat ik een tof rooster heb de eerste periode. Vrijdag vrij enzo. Zal mijn moeder wat minder vinden, zal ik wel wat op mijn dak krijgen, want dan kan ik niet voor de hond zorgen op een andere dag. Maar goed, zoekt ze maar uit, ik ben blij
Ga dan gewoon vandaag mutskequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen! Heb er maar vier keer uit gemoeten voor nieuwe pillenMijn god, ik wist niet dat 1 klein kiesje zo fucking veel pijn kon doen
De kussenslopen worden nu geverfd, de hoes zit beneden al op de bank. Enerzijds lijkt het net alsof er weinig aan veranderd is, omdat het effect zó natuurlijk is.... maar de foto's die ik gisteren maakte bewijzen het tegendeel! het is echt heel leuk om zo'n resultaat te behalen, dus als je ook iets hebt waar je uitgekeken op bent zou ik zeggen: gewoon doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Juud, lekker bijslapenZoeper, wat een tof effect! Nu wil ik ook iets verven
waar??quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb CG Awakening besteld ben benieuwd hoe ze er IRL uit zien
Ja, dat is een leuke shop om rond te kijken! Helaas geen international verzending inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zie dat ze niet shippen naar hier wel jammer want ze zijn vrij goedkoop
Ja, jammer he. Vind dat ook een leuke site.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zie dat ze niet shippen naar hier wel jammer want ze zijn vrij goedkoop
oei, tis altijd heel verraderlijk die zon, je ziet hem niet of het waait even lekker en hoppa, auwquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weinig zon gezien gister maar ik ben wel verbrand
Jonge boeiend!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK heb geen zin om te werken
WOEHOE 29 FOLLOWERS
Hoe gaat het met je pijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge boeiend!
Komt vanzelf wel weer!
Na een handvol pillen een uur geleden relaaaaaaxedquote:
Nicequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand deze al gespot? Die ik dus vrijdag had gehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder en met flits: Razzle Dazzle, Spending cash with Carl en Envy me
Ik heb er minder, maar so what. Je doet het toch omdat je het zelf leuk vindt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK heb geen zin om te werken
WOEHOE 29 FOLLOWERS
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom me net toch een blog tegen
http://ohmytoes.blogspot.com/
[ afbeelding ]
Het is een man.
Die kende ik al, maar die doet alleen z'n tenen. Deze maakt ook french mani's op z'n handenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een : http://toepaintguy.blogspot.com/
Ja maar die handen, het zijn echt vrouwenhandjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar die doet alleen z'n tenen. Deze maakt ook french mani's op z'n handen
[ afbeelding ]
Het is een man.
Het gaat mij echt te ver. Ik vind het echt geen gezicht. Maar goed, ik hou sowieso al niet van vrouwelijke trekjes bij mannen. Oorbellen, geschoren benen, lang haar, allerlei cremes en smeersels, mascara, enz enz enz vind ik ook helemaal niks bij mannen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een man.
[ afbeelding ]
Het is een man.
pcies!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:15 schreef Holyme het volgende:
Oh ik vind het geweldig, als hij zich daar happy bij voelt, vooral doen!
Idd!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pcies!
en die french manicure ziet er anders super uit
Dat kán nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Pff heb nu zoveel loon gekregen dat ik niet meer weet wat ik er mee moet.
Aan mij geven danquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Pff heb nu zoveel loon gekregen dat ik niet meer weet wat ik er mee moet.
Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat kán niet
Ik vind die mani ook super netjes hoor, en dat voor een man! Als de mijne het zelf zou willen echter, neh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |