quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nu overgestapt naar paracetamol-ibuprofen cocktails![]()
![]()
Sleeeheeechtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nu overgestapt naar paracetamol-ibuprofen cocktails![]()
![]()
wat? Er stond niet in de bijsluiter dat dat gevaarlijk was, dus ga er maar van uit dat het kanquote:
Je maag vind dat niet zo leuk he..quote:
de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je maag vind dat niet zo leuk he..
Ik typ dit nu wel, maar ik twijfel of ze open gaan in de maag of darmen..
Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag, heb je er écht teveel van genomen dan kun je dr ziek van worden en moet je maag leeggepompt. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen?quote:
Er zijn dus medicijnen die open gaan in je darm, maar ik heb mn verpleegkunde opleiding niet afgemaakt dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebbenoh, en open gaan? Die dingen lossen gewoon in je maag op
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen?) maar omdat je het nu allebei neemt, is de max dosering niet meer zoals ie op het doosje staat. Je weet nu dus ook niet wanneer je er over heen gaat omdat het 2 verschillende stoffen zijn. Ik wil je niet bang maken hoor, maar uitleggen waarom het niet kan. Sterkte met je pijn
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
why? Je hebt toch geen berisping gehad ofzo? Ze vergoeden alleen niet alles meer toch?
Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:21 schreef vamperotica het volgende:
* Komt nog even terug op de invalidewagentjes....
Sommige paden zijn ook wel heul krap...Daar durf ik mn kont niet eens te keren ( ok..die is ook mega) laat staan er mn zus doorheen douwen in dr stoel....Maar midden in t pad omdraaien is sowieso vragen om problemen lijkt me
idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb altijd zoiets van...Zolang ik onder de max dosering blijf die ze me in t ziekenhuis geven.....
mutsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook....
Lekker doen wat je zelf wiltquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denken jullie dat ik uit een ei kom ofzo? Ik ben heus geen hele strips aan het wegkauwen en zolang mijn lichaam er goed op reageert is er geen probleem. Ik snap dat die max. doseringen er niet voor niks op staan maar bij zulke pijn moet het ff. Het is geen gewoonte van me en ik blijf opletten. Maar bedankt voor de feedback
mjaquote:
Wut? In ons Arnhem?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Wij wouden net naar een feest hier in de stad gaan, hoor ik net dat er 3 mensen zijn neergeschotenik was net aan het vloeken omdat ik weer krampen kreeg door me ongesteldheid en toch maar niet wou gaan, nu stiekem maar blij dat ik een vrouw ben.
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling wasquote:
Qua megakont jawel...Want ik stoot alles omquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeftmaar zij ramde gewoon door. En haar zus, die niets aan haar armen en benen mankeert, ging snel bij haar weglopen alsof ze er niet samen waren en zij haar niet kende. Dan moet je je écht schamen
(Dit is een durp, mn collega's weten allang dat ze zussen zijn dus wat wil zo iemand dan bewijzen?
)
Ik begin meestal met 2 van 500 anders doet t al nietsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nah
Lekker.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Drie gewonden bij schietpartij feest Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |