abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:44:42 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_85553550
Ik ben nu overgestapt naar paracetamol-ibuprofen cocktails :9 ;( _O-
disclaimer
pi_85553578
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
o|O
pi_85553612
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Sleeeheeecht o|O

Negeer mijn vraag niet bitchezzzz :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:47:47 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_85553641
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

o|O
wat? Er stond niet in de bijsluiter dat dat gevaarlijk was, dus ga er maar van uit dat het kan :P
disclaimer
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:48:58 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_85553678
Wat is er dan zo slecht aan? :@
disclaimer
pi_85553746
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Je maag vind dat niet zo leuk he..

Ik typ dit nu wel, maar ik twijfel of ze open gaan in de maag of darmen..
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:53:49 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_85553851
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je maag vind dat niet zo leuk he..

Ik typ dit nu wel, maar ik twijfel of ze open gaan in de maag of darmen..
de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebben :+ oh, en open gaan? Die dingen lossen gewoon in je maag op :P
disclaimer
pi_85553914
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag, heb je er écht teveel van genomen dan kun je dr ziek van worden en moet je maag leeggepompt. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen? :P ) maar omdat je het nu allebei neemt, is de max dosering niet meer zoals ie op het doosje staat. Je weet nu dus ook niet wanneer je er over heen gaat omdat het 2 verschillende stoffen zijn. Ik wil je niet bang maken hoor, maar uitleggen waarom het niet kan. Sterkte met je pijn :*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85553924
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebben :+ oh, en open gaan? Die dingen lossen gewoon in je maag op :P
Er zijn dus medicijnen die open gaan in je darm, maar ik heb mn verpleegkunde opleiding niet afgemaakt dus ik weet het niet :')

Neem een fles bier, zet 2 radio mensjes bij je in de kamer, en je hebt muziek ondertiteling bij tv programma's en de hele avond top muziek *O*
pi_85553960
Wij wouden net naar een feest hier in de stad gaan, hoor ik net dat er 3 mensen zijn neergeschoten :o ik was net aan het vloeken omdat ik weer krampen kreeg door me ongesteldheid en toch maar niet wou gaan, nu stiekem maar blij dat ik een vrouw ben. :')
All good things are wild and free.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:00:39 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_85554084
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef princess-a het volgende:

[..]

Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen? :P ) maar omdat je het nu allebei neemt, is de max dosering niet meer zoals ie op het doosje staat. Je weet nu dus ook niet wanneer je er over heen gaat omdat het 2 verschillende stoffen zijn. Ik wil je niet bang maken hoor, maar uitleggen waarom het niet kan. Sterkte met je pijn :*
:D denken jullie dat ik uit een ei kom ofzo? Ik ben heus geen hele strips aan het wegkauwen en zolang mijn lichaam er goed op reageert is er geen probleem. Ik snap dat die max. doseringen er niet voor niks op staan maar bij zulke pijn moet het ff. Het is geen gewoonte van me en ik blijf opletten. Maar bedankt voor de feedback :P
disclaimer
pi_85554116
Ik heb altijd zoiets van...Zolang ik onder de max dosering blijf die ze me in t ziekenhuis geven.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85554146
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

why? Je hebt toch geen berisping gehad ofzo? Ze vergoeden alleen niet alles meer toch? :*
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook.... :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85554148
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:21 schreef vamperotica het volgende:
* Komt nog even terug op de invalidewagentjes....
Sommige paden zijn ook wel heul krap...Daar durf ik mn kont niet eens te keren ( ok..die is ook mega) laat staan er mn zus doorheen douwen in dr stoel....Maar midden in t pad omdraaien is sowieso vragen om problemen lijkt me
Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeft :') maar zij ramde gewoon door. En haar zus, die niets aan haar armen en benen mankeert, ging snel bij haar weglopen alsof ze er niet samen waren en zij haar niet kende. Dan moet je je écht schamen o|O (Dit is een durp, mn collega's weten allang dat ze zussen zijn dus wat wil zo iemand dan bewijzen? :P )
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:03:48 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_85554159
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb altijd zoiets van...Zolang ik onder de max dosering blijf die ze me in t ziekenhuis geven.....
idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nah :P
disclaimer
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:04:37 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_85554177
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook.... :')
muts O+
disclaimer
pi_85554185
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D denken jullie dat ik uit een ei kom ofzo? Ik ben heus geen hele strips aan het wegkauwen en zolang mijn lichaam er goed op reageert is er geen probleem. Ik snap dat die max. doseringen er niet voor niks op staan maar bij zulke pijn moet het ff. Het is geen gewoonte van me en ik blijf opletten. Maar bedankt voor de feedback :P
Lekker doen wat je zelf wilt :)
pi_85554198
Toch kun je bij die medicijnen (de volgende keer dan, alhoewel die hopelijk niet komt voor je :) ) het beste een maagbeschermer nemen. Maar ik kan me voorstellen dat je een cocktailtje hebt gemaakt..kiespijn :X
pi_85554204
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

muts O+
mja :') ;( :@

en hey, zolang jij geen alcohol drinkt, zal 't wel goedkomen met je medicijncocktails heur
pi_85554209
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Wij wouden net naar een feest hier in de stad gaan, hoor ik net dat er 3 mensen zijn neergeschoten :o ik was net aan het vloeken omdat ik weer krampen kreeg door me ongesteldheid en toch maar niet wou gaan, nu stiekem maar blij dat ik een vrouw ben. :')
Wut? In ons Arnhem? :o
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85554224
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Wut? In ons Arnhem? :o
Drie gewonden bij schietpartij feest Arnhem
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:06:54 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_85554241
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef princess-a het volgende:

[..]

Lekker doen wat je zelf wilt :)
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling was :* maar ik denk echt niet dat ik van een paar pillen meer permanente schade oploop :)
disclaimer
pi_85554249
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef princess-a het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeft :') maar zij ramde gewoon door. En haar zus, die niets aan haar armen en benen mankeert, ging snel bij haar weglopen alsof ze er niet samen waren en zij haar niet kende. Dan moet je je écht schamen o|O (Dit is een durp, mn collega's weten allang dat ze zussen zijn dus wat wil zo iemand dan bewijzen? :P )
Qua megakont jawel...Want ik stoot alles om _O-

En qua rest...Inderdaad...In een pad moet je ook niet draaien me luffft rolstoelvriendelijke winkels :Y
Ik ben zelf ook niet rolstoelvriendelijk btw....Rond sinterklaas ( of eik 5 minuten voordat de winkels sluiten op sinterklaasavond) gaan we vaak nog even wat kadootjes kopen en dan zit t arme kind dus in die stoel met dr zere poot ( posttraumatische dystrofie) vooruit heulemaal volgebouwd met pakjes vertrouwende op mijn stuurkunsten.... me is evil })
pi_85554274
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nah :P
Ik begin meestal met 2 van 500 anders doet t al niets
pi_85554298
quote:
Lekker. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: