Morning
Heb een beetje bijgelezen..hoera voor Lindy en de scooterttt

en

voor Mirjam en SQ. Pijstillers zijn echt vreselijk.. verslavend ook (*is aan het afkicken van een halve pijnstillerverslaving

* ).
Pff.. moe! Vrijdag en zaterdag was de Omloop Goeree-Overflakkee (Zuid-Hollandse eilanden). Dat is een 24-uurs-wandeltocht, het hele eiland rond (ca 110 km). Het bedrijf waar ik werk sponsort dat en er liepen 9 mensen van kantoor mee, in in totaal 3 estafetteploegen. Ons kantoor heeft ook een vestiging op de zuidhollandse eilanden, dus daar kon dan geslapen worden tussendoor.
Samen met een collega heb ik de organisatie gedaan (zelf wandelen gaat me te ver, ik kan niet ontdekken wat daar leuk aan moet zijn). En dat betekent oa mensen heen-en-weer rijden naar estafettewisselpunten. Het is heel leuk, maar dodelijk vermoeiend. Vrijdag gewerkt tot 14.00h, daarna mensen afzetten op kantoor, boodschappen halen, afhaalchinees halen, eten, mensen wegbrengen, wachten tot ze klaar zijn, weer ophalen en de volgende groep wegbrengen. En dat laatste zeg maar heel de nacht en de volgende dag nog door. Nouja, hoe het ook zij, gisterenavond om 1800h was ik thuis en had ik niet meer geslapen sinds ik vrijdagochtend om 06.15h naast mijn bed stond. Heb gedoucht en wat gegeten, maar liep hallucinerend van de moeheid door het huis. Nadat ik 2x een glas drinken had omgegooid en 1x een vaas met bloemen had laten vallen vond

het wel mooi geweest en heeft -ie me naar bed gestuurd

. En nu voel ik me brak, want van 12 uur slaap word je ook niet echt fit.
Zo, uitgeklaagd. Nu de rest vd dag op de bank met een stapel dvd's.
[ Bericht 1% gewijzigd door Juud- op 22-08-2010 11:08:39 ]