Een verkoper van Tmobile raadde het mij echt af om een Iphone te nemen, kwalitatief zou die veel minder zijn dan merken als Motorola en Sony Ericsson. Dus heb ik een Motorola genomen, die ik nu alweer 2 weken kwijt ben omdat hij steeds uitvielquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus alleen mensen met kleine handen kunnen deze telefoon nemen?![]()
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de iphone een geweldig mooie telefoon, handig in gebruik en je kunt er super veel mee, ik ben er alleen gewoon op tegen hoe apple steeds harder achteruit gaat met hun service en die arrogantie alleen maar groter wordt "mensen kopen onze telefoons toch wel, wat maakt het uit of het niet helemaal goed werkt" en dan ook ngo een hoesje aanbieden waardoor de verbinding iets beter zou moeten zijn, en dan moeten ze daar alsnog 100 dollar voor betalen!
Motorolaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Een verkoper van Tmobile raadde het mij echt af om een Iphone te nemen, kwalitatief zou die veel minder zijn dan merken als Motorola en Sony Ericsson. Dus heb ik een Motorola genomen, die ik nu alweer 2 weken kwijt ben omdat hij steeds uitvielEn dan geven ze als leentoestel een Nokia uit het jaar 0 mee
ligt eraan welke, de iphones voor de 4e zijn prima hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Een verkoper van Tmobile raadde het mij echt af om een Iphone te nemen, kwalitatief zou die veel minder zijn dan merken als Motorola en Sony Ericsson. Dus heb ik een Motorola genomen, die ik nu alweer 2 weken kwijt ben omdat hij steeds uitvielEn dan geven ze als leentoestel een Nokia uit het jaar 0 mee
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
Mijn iphone heeft het zelfs overleefd toen ie 10sec in een emmer met water lag![]()
Hij kan in elk geval niet drijven
quote:
Tot zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat toch maar douchen
tot zo!!
Hoe belandt een telefoon nou in een emmer waterquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
Mijn iphone heeft het zelfs overleefd toen ie 10sec in een emmer met water lag![]()
Hij kan in elk geval niet drijven
Ik was voetbal op de radio aan het luisteren op het werk, dus telefoon bij mijn oor, toen moest ik een klant helpen en BOEM toen lag ie in het water ipv op de tafel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hoe beland een telefoon nou in een emmer water![]()
wtf moet iemand met een emmer water op z'n/haar werkplek????quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was voetbal op de radio aan het luisteren op het werk, dus telefoon bij mijn oor, toen moest ik een klant helpen en BOEM toen lag ie in het water ipv op de tafel.
(Was ook de enige emmer water op mijn hele werkplek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |