Begrijp dat helemaal ja! Als je niets te doen hebt kruipt de tijd zooo langzaam voorbijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga even douchen
vanmiddag werken *gaaaap* We mogen niks meer opzetten voor de volgende dag, en ik begin om 12u, dan is de rest allemaal al klaar. Dus sta me straks 5uur te vervelen
Zo rot! Kun je wel zeggen makkelijk geld verdienen maar ik heb liever iets te doen
Ik heb 'm net besteldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:
[ afbeelding ]
Die had je toch al?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm net besteld
samen met deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is erg leuk Puckzzz!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm net besteld
samen met deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:59 schreef mirannie het volgende:
TNT busje rijdt voor. Ik -->![]()
Chauffeur stapt uit en gaat naar overburen. Stapt vervolgens weer in en rijdt weg.
Ik -->weer geen TD
Ja dat was ik, ik vond hem heel erg tegenvallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef vamperotica het volgende:
Ooooow nee... dat was Loqi toch?
Jammer..vinnum zo op t plaatje heul gaaf...Mja...eerst maar eens goed afvallen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat was ik, ik vond hem heel erg tegenvallen
welke? die van Alice of die hierboven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat was ik, ik vond hem heel erg tegenvallen
Ik moet mijn prik weer krijgen (Pil) en dan doet mijn lichaam altijd stom. Labiel als ik maar zijn kan en overal pijntjes die ik normaal niet hebquote:
Brrr das nie fijn..zkeer nie omdat je weet dat t dus elke 3 (?) maanden terug komt.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet mijn prik weer krijgen (Pil) en dan doet mijn lichaam altijd stom. Labiel als ik maar zijn kan en overal pijntjes die ik normaal niet heb
Ja, precies, ik ben altijd een beetje te laat, omdat de apotheker het dan net niet heeft als ik 2 weken van te voren wil gaan, om mijn buien voor te zijn, of de dokter is er nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Brrr das nie fijn..zkeer nie omdat je weet dat t dus elke 3 (?) maanden terug komt.....![]()
Ik mag "moeder natuur" niet zo wat dat betreft, ons een beetje opzadelen met ongesteld enzo en dan ook nog zwangerschappen en baren blerg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |