en filmen?quote:
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Linker of rechter zijkant zijn nog vrij
Ja, ik ook, volgens mij is dat zo tof! Dus ik hoop dat er snel een datum komt, dat ik vrij kan vragen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je naar de meet kunt komen
Trusteeeeequote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ga pitten, word ik misschien nog wakker morgen.
Trusten!
niet van m'n slechte kant dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en filmen?
[..]
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik vind ook dat de datum snel duidelijk moet worden, krijg ik tenminste zeker vrij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ook, volgens mij is dat zo tof! Dus ik hoop dat er snel een datum komt, dat ik vrij kan vragen!
Welteruste!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef PartyHardy het volgende:
Een hele goeie avond!
Aaahh Gindroge toellie.. dat dronk ik altijd toen ik 16 was en heel zat wilde worden..
Toen kon ik nog heel veel drank hebben dus dan was dat goedkoop he
![]()
Net een feestje gehad, ben 2 weken alleen thuis dus lig nu in de heeerlijke nieuwe auping van mn vader en moeder een beetje nog fok te checken..Morgen wel weer vroeg werken dus..
Welterusten dames!
Slaap lekkerrrr!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:49 schreef Diconnected het volgende:
dames en heer, ik ga ook richting bedje. nog even lezen en dan lekker slapen![]()
slaap lekker allemaal!![]()
Gaan we samen treinen he!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de datum snel duidelijk moet worden, krijg ik tenminste zeker vrij.
[..]
Welteruste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |