quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:14 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De verhuisservice geldt alleen voor mijn oude adres, heb iedereen hier het naar mijn vriend zijn adres laten sturen. Waar ik nu woonEn andere post ontvang ik namelijk wel, dingen van All Over Piercings en TNT zelf
Past het wel zeker weten door je brienbus? Hier heeft een buurvrouw wel eens een lakje voor me mee naar binne genomen omdat TNT het er half uit liet bungelen en het dus ook gejat kon worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Het ligt ook niet bij de buren, gisteren lag er wel een pakketje van mijn vriend. En dat heeft de buurjongen ook netjes af gegeven.Ik baal er gewoon ontzettend van, de rest heeft het wel gekregen en ik niet. Zonde van het geld ook als ze niet meer aankomen of over een ruime tijd gevonden worden..
Dat had ik van de week ook met mijn krakkelpolishquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Past het wel zeker weten door je brienbus? Hier heeft een buurvrouw wel eens een lakje voor me mee naar binne genomen omdat TNT het er half uit liet bungelen en het dus ook gejat kon worden.
Ja, echt heel kansloos.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook met mijn krakkelpolish
Hehe, dat doen ze dus niet hè, TNT doet geen moeite. Tenzij het kapot kan, dan welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
De mevrouw van de klanten"service" zei dat ik het waarschijnlijk niet thuis krijg als het niet door de brievenbus past. Dan ligt het op het distributiekantoor en moet ik de afzender vragen contact op te nemen..
Als de buren het gezien hadden dan geven ze het wel, is gisteren ook met een pakketje van mijn vriend gebeurd.
Dat is niet de normale gang van zaken hoor. Normaal ligt er dan gewoon een briefje waar je het af kan halen. Stel ik neem contact op met het distributiekantoor, wat zou het nut daarvan zijn dan? Maar ja, de klanten service van de TPG is gewoon een ramp.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
De mevrouw van de klanten"service" zei dat ik het waarschijnlijk niet thuis krijg als het niet door de brievenbus past. Dan ligt het op het distributiekantoor en moet ik de afzender vragen contact op te nemen..
Als de buren het gezien hadden dan geven ze het wel, is gisteren ook met een pakketje van mijn vriend gebeurd.
dat had ik met mijn reflecting pool!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Past het wel zeker weten door je brienbus? Hier heeft een buurvrouw wel eens een lakje voor me mee naar binne genomen omdat TNT het er half uit liet bungelen en het dus ook gejat kon worden.
Dan gaan zij kijken naar een enveloppe met mijn adres er op, ze gaf aan dat ze dat ook zullen doen.. In hoeverre dat zo is betwijfel ik ook een beetje..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is niet de normale gang van zaken hoor. Normaal ligt er dan gewoon een briefje waar je het af kan halen. Stel ik neem contact op met het distributiekantoor, wat zou het nut daarvan zijn dan? Maar ja, de klanten service van de TPG is gewoon een ramp.
ppfffrrrquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Hahahahah ik heb3 sephora dingen voor 1 euro!!!!
Ze toetse bij de pin maar 1eu in ipv 10!!!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef Joysa het volgende:
Hahahahah ik heb3 sephora dingen voor 1 euro!!!!
Ze toetse bij de pin maar 1eu in ipv 10!!!!
Het was eigenlijk 36,59quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het was eigenlijk 36,59![]()
Mijn dag is weer goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |