Hoe groot is Beer inmiddels?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
Princess rulesdie moest je gewoon voor de naam al hebben
![]()
Beertje heeft vannacht voor het eerst een muilkorf om. Wel zo'n zachte en alleen maar om de snuit. Vind het best zielig heb ook 100 x gecheckt of hij wel kon ademen en drinken![]()
Maar het moet wel...hij vreet alles stuk 's nachts
Ah, reason to fail!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet gewoon wat meer "lieve" kleurtjes in m'n collectie hebben. Er zijn momenten dat je gewoon niet met knalblauw aan kan komen zetten.
Exact! En er moet toch ook minstens één crackle in m'n collectie zitten, dus tsja. Dan *moet* je wel!quote:
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef princess-a het volgende:
M'n overbuurman staat te verhuizen, hij stopt z'n spullen in een paardentrailer
Wheheh ja! 2 uren geleden ook al maar toen had ik niet door dat ie z'n verhuisdozen er in deedquote:
Op zich wel een oplossing trouwens, als iemand toch zo'n ding heeft staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh ja! 2 uren geleden ook al maar toen had ik niet door dat ie z'n verhuisdozen er in deed
Dátquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel een oplossing trouwens, als iemand toch zo'n ding heeft staan.
daar is hij al veel te groot voor. Dan kan hij helemaal niet bewegen, met deze muilkorf kan hij alleen zijn bek niet ver open doen. Het is zo eentje:quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
uberfaal voor SQ
Puckz, is een bench geen optie?
het was 96 euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, als je in de drie cijfers komt in 1 avond, dan ben je aan het uberfalen
Puckz je hebt die dingen toch heel groot? Een vriendin van me had haar Duitse Herder in een bench zitten waar nog 3 herders bij hadden gekund. Staat alleen niet zo mooi in je huiskamer
Oh wel een goeie inderdaad ! Bij ons wil samson wel eens slopen als we hem overdag meer dan 4u alleen laten in de kamer. Dan snapt ie het niet meer. 's Nachts doet ie het (gelukkig) nooit meer ! Vroeger jatte hij de spulletjes van de salontafel dus die zetten we dan elke avond wegquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is hij al veel te groot voor. Dan kan hij helemaal niet bewegen, met deze muilkorf kan hij alleen zijn bek niet ver open doen. Het is zo eentje:
http://www.simti.nl/product_info.php?products_id=82
Het is je vergevenquote:
Ja heerlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Wanneer begon je met je nieuwe baan? 1 juli toch?
Heb een mini 'presentje' (ofwel cadeautje) voor je
DicooooooFijn om weer thuis te zijn zeker?
Dat was dan ook niet als opmerking naar jou bedoeld hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah het is ook wat ie gewend isAls ie geen bench gewend is, is het absoluut zielig
Maar Samson is er hier mee opgegroeid. Het is zijn veilige plekje
Net terug en gelijk falenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef Diconnected het volgende:
Zomg net ff naar winkelcentrum geweest hier, 4 nieuwe winkelsen een nieuwe kruidvat
met eindelijk een Catrice schap
gelijk maar lakje meegenomen
Die binnenkantquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Net terug en gelijk falen![]()
Hoeveel heb je eigenlijk mee terug genomen uit de USA aan faal?
Ik heb ook faal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor 30 euro, i iz very happy!![]()
Zit alleen nog in twijfel over die doos, wat ruimte betreft is het vrij kansloos, maar ik vind het zo mooi
Woot ! Nicequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja! Sorry! Inderdaad!
1 julij
nog maar 11 werkdagen bij PZ
Errr... Whu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, dat kun je een gele echt niet aandoen man
Pahaha zeg dat dan... Niet zo moeilijk doen op de vroege ochtendquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
een gele... Kleurencirkel... Oftewel creatieve ubernieuwsgierige persoonlijkheden
its AWESOOOOOOOOOOOOME!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Die faals![]()
Sjaaaan ! Hoe is het in je nieuwe casa?
SQ: Even vraag herhalen: Begon jij 1 juli op je nieuwe baan?
Je hebt geen draadloos? Wat geeft ie aan als je verbinding maakt?quote:
Hey!quote:
Heb wel draadloos, maar hij herkent het netwerk wel, maar internet gaat dus niet automatisch.. heb alles al goed gezet als het goed is qua instellingen, m'n broer ook, en steeds als mn laptop uit gaat dan heb ik dus geen verbinding als ik hem weer aanzetquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je hebt geen draadloos? Wat geeft ie aan als je verbinding maakt?
Anders pm me even; misschien kan ik helpen.
Goed hoor! Even klaar met school, nog wel stage en druk met de site!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Hey!Hoe is het met jou? Ik bedacht me laatst dat we je al lang niet meer gezien hadden hier!
ik ook, het schompes zeg ik je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
*verder heb ik niets te melden maar verveel me
Heb tot nu toe 2x eerder besteld, en 2x geluk gehad. Maar zelfs dan nog, zijn veel dingen daar goedkoper met douane kosten dan dat het hier in nederland kostquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Sasa, grote kans dat het bij de douane komt!
Ik ga vanavond naar musical
6x Essie Ruby Slippersquote:Hi Deborah,
It will ship in a few days. Thank you.
Sales,
Tony
Als het nou zaterdag wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
welke musical?
Ik ga morgen naar Guzman, moet nog een partner vinden
Lijkt me leuk! Ik kan alleen niet hosten, ik woon op 12m2quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:
Aangezien ik de gene was die de vorige keer er mee kwam, wanneer gaan we weer meeten?
Heeerlijk toch? Op het verslag na danquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Kolere: wat een drukte hier!! Maandag Redken-shoot gehad, dinsdag diploma-uitreiking van mijn zusje, gisteren een andere shoot voorbereid, 's avonds lekker naar mijn BFF geweest, vandaag beetje relaxt en uitgekaterd, morgen moet ik een onderzoeksverslag schrijven, zaterdag weer een shoot in Amsterdam, zondag verslag afmaken, maandag werken, dinsdag shoot bij visagie...
Dat ik dus wat minder aanwezig ben hier
geen nagellakquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeerlijk toch? Op het verslag na dan![]()
Ik heb net in 10 minuten in 3 verschillende winkels veel geld uit gegevennieuwe electrische tandenborstel, 3 leesboeken, allemaal haarverzorging etc
en zie zometeen mijn
weer na 9 dagen
I knowquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
geen nagellak![]()
Nee hoor, andere dingen zijn ook belangrijk. Veel plezier met je
Wel een toffe drukte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Kolere: wat een drukte hier!! Maandag Redken-shoot gehad, dinsdag diploma-uitreiking van mijn zusje, gisteren een andere shoot voorbereid, 's avonds lekker naar mijn BFF geweest, vandaag beetje relaxt en uitgekaterd, morgen moet ik een onderzoeksverslag schrijven, zaterdag weer een shoot in Amsterdam, zondag verslag afmaken, maandag werken, dinsdag shoot bij visagie...
Dat ik dus wat minder aanwezig ben hier
oh dat ken ik. Ik heb ook geen lijstje. Wel eens geprobeerd aan te leggen maar het is me de moeite niet....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
I knowmaar ik kijk serieus al zo lang niet meer in de nageltopics dat ik gewoon geen wishlist heb
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een toffe drukte.
Mijn oom faalt. Gisteren had 'ie gebeld over "iets", maar m'n zus was aanwezig en daarom kon 'ie het niet zeggen. (Alsof ik niet ergens anders heen kon met de telefoon.) Zou vandaag terugbellen, maar heeft 'ie niet gedaan.
Ergerlijk, want ik weet niet waar het boekje waar z'n nummer in staat ligt, dus ik kan ook niet bellen. IK WIL HET WEEEEETEN.
Het is sterker dan mezelf.quote:
Ik zou ook rete-nieuwsgierig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is sterker dan mezelf.
Al zou het niet de eerste keer zijn dat 'ie om half elf belt, dus ik heb nog hoop.
En hij heeft nog steeds niet gebeld.quote:
Grrr.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hij heeft nog steeds niet gebeld.
* IJsdraakje gaat morgen op zoek naar boekje met adressen en telefoonnummers *
Naja, ik weet waar het ligt, maar da's een verdieping lager. En zo lui ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Grrr.....
Succes met zoeken dan maar!
(detelefoongids.nl?)
Bwhehehehehehehquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik weet waar het ligt, maar da's een verdieping lager. En zo lui ben ik dan ook wel weer.
Ja maar ik ga toch niet meer bellen om half twaalf!quote:
Wat een kutsitequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
mocht iemand zich nog vervelen:
De talentenvertaler!
Misschien is het instict, met oranje verkoop je natuurlijk veel meer caravansquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik paarsroze lipstick op met blauwe flash, welke gooi ik in mijn tas?
Juist, een oranje
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Misschien is het instict, met oranje verkoop je natuurlijk veel meer caravans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |