Ze snapt het nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Net mams aan de lijn die net terug is van verkansie op een Grieks eiland: "Ja, ik wilde nog een lakje meenemen, maar ik wist het niet zo goed, want straks heb je het al."
Loik! Wanneer?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
naar Praag!
Hij voelde zich zo schuldig van die stofzuiger dat ik er meteen misbruik van heb gemaakt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
naar Praag!
Hij voelde zich zo schuldig van die stofzuiger dat ik er meteen misbruik van heb gemaakt
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
naar Praag!
alles wat ik wilde is al weer wegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
HELP!!! Ik wil TD bestellen!!! Maar niet in mn eentje, dat is te duur... ik wil o.a. space cadet
*zet aanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
op keuringsdienst van waarde nu: hoe ze doner maken
Ik ben er heel vaak geweest in mijn tienerjaren, heb heimweequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Praag. Ben er twee jaar geleden geweest.
Je hebt er al een gratis tssssquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
HELP!!! Ik wil TD bestellen!!! Maar niet in mn eentje, dat is te duur... ik wil o.a. space cadet
Er is weer wat bijgevuld nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles wat ik wilde is al weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |