quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ben ik dan ook een vuig zwart emigrantenschaap?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben ook het zwarte schaap. Vuile emigrant.
Verrader!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik dan ook een vuig zwart emigrantenschaap?
Jij al helemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had Nederland niet zo´n muf land moeten zijnquote:
Zo vaak zit ik niet in de zonquote:
En jij bent gewoon jaloersquote:
Belastingvluchtelingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik ben nu nog een "belastingvluchteling"![]()
![]()
(> 50%
), maar straks een drugsbaron natuurlijk.
![]()
En waarom ben jij een zwart schaap?quote:
Ohquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Ik had het over mezelf Barbusse, doe eens niet zo vrouwelijk.
quote:
Wat verdrietigquote:
Heerlijk hier, 30 graadjes overdagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Delan het volgende:
[..]
hey hey, alles goed in malta? zal wel heerlijk lekker warm zijn!
had ja, op zich nog niet koud hier maar wel plakkerig en benauwd, ik zeg het mag snel even flink gaan regenen want dat heeft het hier nog niet gedaan en dan mag het zonnetje weer hoog aan de hemelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk hier, 30 graadjes overdag![]()
Maar Nederland had toch ook lekker weer?
Ik pas gewoon niet helemaal tussen de familie, is de simpele verklaring.quote:
Vaker dan ik, dat wil ik wedden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had Nederland niet zo´n muf land moeten zijn![]()
[..]
Zo vaak zit ik niet in de zon![]()
[..]
En jij bent gewoon jaloers
Schrijf er een boek over. Daar schijn je goed in te zijn toch?quote:
Wacht even, ik pak de popcornquote:
Hey doosquote:
Regenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Delan het volgende:
[..]
had ja, op zich nog niet koud hier maar wel plakkerig en benauwd, ik zeg het mag snel even flink gaan regenen want dat heeft het hier nog niet gedaan en dan mag het zonnetje weer hoog aan de hemel
Ik vertrouw nogsteeds niet dat ik van mijn vader afkom. Of van mijn moeder, maar dan laat ze foto's zien dat ze een dikke pens heeft met een datum waarvan je dan maar wat moet aannemen dat dat waar is (WAT DURF JE TE BEWEREN DAT IK LIEG?????quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet helemaal tussen de familie, is de simpele verklaring.Dat herkennen mensen vast wel.
Ik heb beide, dus geen zorgenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Delan het volgende:
[..]
had ja, op zich nog niet koud hier maar wel plakkerig en benauwd, ik zeg het mag snel even flink gaan regenen want dat heeft het hier nog niet gedaan en dan mag het zonnetje weer hoog aan de hemel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
och, wel oke.. met jou dan?quote:
Ouders!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vertrouw nogsteeds niet dat ik van mijn vader afkom. Of van mijn moeder, maar dan laat ze foto's zien dat ze een dikke pens heeft met een datum waarvan je dan maar wat moet aannemen dat dat waar is (WAT DURF JE TE BEWEREN DAT IK LIEG?????![]()
![]()
).
jaaaaaaaaaaa regen, ff een flinke onweersbui!! heerlijk die knallen en die lichten!!! dan is het weer even afgekoeld en mag het voorlopig daarna even niet meer regenen zodat ik eindelijk eens het grote zwembad voor de kids op kan zetten waar ze al 2 weken over zeurenquote:
neehee, daar kan arnhem niet tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Delan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa regen, ff een flinke onweersbui!! heerlijk die knallen en die lichten!!! dan is het weer even afgekoeld en mag het voorlopig daarna even niet meer regenen zodat ik eindelijk eens het grote zwembad voor de kids op kan zetten waar ze al 2 weken over zeuren
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel blijven genieten he? doe ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet dat ik niet van ze afstam, ik hoef geen bewijs. Mijn zus is wel echt. Ik overduidelijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouders!
Ik heb tijdens mijn puberteit een aantal keer het hele huis overhoop gehaald, zoekende naar bewijs van het vaststaande feit dat ik geadopteerd was.
Iedereen heeft zo zijn huilbuien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Regen? Ik heb hier gisteren nog flink regen gehad.
Het kwam vanuit de hemel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn huilbuien.
ja gaat goed! lekker bezig met vanalles en aan het genieten van mn 2 moppies, van andere groep veranderd op het werk wat niet tegen gevallen is. nu nog een huis in boxmeer en ik ben helemaal blijquote:
welke groep heb je nu dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Delan het volgende:
[..]
ja gaat goed! lekker bezig met vanalles en aan het genieten van mn 2 moppies, van andere groep veranderd op het werk wat niet tegen gevallen is. nu nog een huis in boxmeer en ik ben helemaal blij
hahaha, nee idd!!! ach joh alleen in heijen is ook goed hoor, haha,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neehee, daar kan arnhem niet tegen
hier mag het anders ook wel ff knallen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Delan het volgende:
[..]
hahaha, nee idd!!! ach joh alleen in heijen is ook goed hoor, haha,
Ik ben in het ziekenhuis verwisseld als baby ik weet het zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouders!
Ik heb tijdens mijn puberteit een aantal keer het hele huis overhoop gehaald, zoekende naar bewijs van het vaststaande feit dat ik geadopteerd was.
nog steeds een 0 tot 4 jarige groep alleen hebben we een jobrotation gehad. dwz dat er in iedere groep een vast persoon is moeten gaan schuiven naar een andere groep en ik was de "gelukkige"die mocht gaan schuiven. maar blijf wel in dezelfde hal, tegenover mn oude groepjequote:
Ik ben nu 'Pluk redt de dieren' aan het lezen met Peuter, daarin is een klein jongetje dat is grootgebracht door twee beren, Moem & Psasj.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet van ze afstam, ik hoef geen bewijs. Mijn zus is wel echt. Ik overduidelijk niet
bij mij had de verloskundige me in de tas zitten denk ik (ma is thuis bevallen)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben in het ziekenhuis verwisseld als baby ik weet het zeker
blaas wel nog een heleboel hierheen he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier mag het anders ook wel ff knallen hoor
Ik denk dat ik de dochter ben van een keistoere man en een keimooie moeder.. mijn huidige ouders zijn het beide nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nu 'Pluk redt de dieren' aan het lezen met Peuter, daarin is een klein jongetje dat is grootgebracht door twee beren, Moem & Psasj.
Ik hoop dat mijn berenouders me op een dag komen halen.
Logischquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij had de verloskundige me in de tas zitten denk ik (ma is thuis bevallen)
hier knalt t anders ook niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Delan het volgende:
[..]
blaas wel nog een heleboel hierheen he?, niet alles voor jezelf houden
nee, dat wijf was ook gruwelijk lelijk.. zij heeft me gestolen denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logischdus de verloskundige is je ma?
sja, afwisseling in je werk is niet altijd slechtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Delan het volgende:
[..]
nog steeds een 0 tot 4 jarige groep alleen hebben we een jobrotation gehad. dwz dat er in iedere groep een vast persoon is moeten gaan schuiven naar een andere groep en ik was de "gelukkige"die mocht gaan schuiven. maar blijf wel in dezelfde hal, tegenover mn oude groepje
wat kunnen we er aan doen denk je??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier knalt t anders ook niet hoor
de regendans in onze blote konten?quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat wijf was ook gruwelijk lelijk.. zij heeft me gestolen denk ik
ik weet hetquote:
neu is zeker niet slecht! ik vond het ook niet supererg of zo hoor, maar ja al het automatische en veilige valt even weg he? je word weer even gewezen op hoe je nou eigenlijk werkt! kinderen die ik van gezicht wel ken ga ik nu beter leren kennen maar ook mn collega's, weet wie en hoe ze zijn natuurlijk, maar niet precies hoe ze werken. ach het voordeel is wel dat ik nu niet meer met een collega hoef te werken waarmee het eigenlijk al jaaaaaren niet klikt. daar ben ik nu van af, haha. en ik heb er 3 hele leuke collega's voor terug gekregen dus komt helemaal goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, afwisseling in je werk is niet altijd slecht
Ik heb geen idee wie mijn echte ouders zijn.quote:
dus je kan ook nog wat leren van je nieuwe collega's en zij misschien ook wel van jou, altijd fijn om verschillende methodes te kennenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Delan het volgende:
[..]
neu is zeker niet slecht! ik vond het ook niet supererg of zo hoor, maar ja al het automatische en veilige valt even weg he? je word weer even gewezen op hoe je nou eigenlijk werkt! kinderen die ik van gezicht wel ken ga ik nu beter leren kennen maar ook mn collega's, weet wie en hoe ze zijn natuurlijk, maar niet precies hoe ze werken. ach het voordeel is wel dat ik nu niet meer met een collega hoef te werken waarmee het eigenlijk al jaaaaaren niet klikt. daar ben ik nu van af, haha. en ik heb er 3 hele leuke collega's voor terug gekregen dus komt helemaal goed
Hoe vaak ben jij wel niet geboren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie mijn echte ouders zijn.En dat zal ik ook nooit weten. Het ziekenhuis waarin ik geboren is namelijk na mijn geboorten gesloopt
Ze waren bang voor besmettingsgevaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie mijn echte ouders zijn.En dat zal ik ook nooit weten. Het ziekenhuis waarin ik geboren is namelijk na mijn geboorten gesloopt
na de geboorte van een kind van de duivel zou ik dat ook slopen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hang je meteen weer op?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben gebeld door een nummer dat ik niet ken, ik was te laat bij de telefoon.
En nu ben ik heel nieuwsgierig, maar wat als ik terugbel en het is iemand die ik niet wil spreken? The horror.
Of als ze net in gesprek zijn om dat ze tegelijkertijd jouw nog een keer proberen te bellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
En nu ben ik heel nieuwsgierig, maar wat als ik terugbel en het is iemand die ik niet wil spreken? The horror.
een keer net zoals iedereen.quote:
Hadden ze dan niet beter mijn kunnen weggooien?quote:
Nu weet ik wat dat rare litteken isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na de geboorte van een kind van de duivel zou ik dat ook slopen ja
Mijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of als ze net in gesprek zijn om dat ze tegelijkertijd jouw nog een keer proberen te bellen.
precies, helemaal zo slecht nog niet!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus je kan ook nog wat leren van je nieuwe collega's en zij misschien ook wel van jou, altijd fijn om verschillende methodes te kennen
Je kent mn nummer niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
en die kutcollega die moet nu in dr eigen sopje koken en krijgt misschien nog wel wat klachten over zich heen over jouw vertrekquote:
Heeft Royco je bier al?quote:
Nee, want die - eh - meneer heeft zijn tent pas om 19.00 uur open en ik heb vandaag het hele land door gekruist maar eigenlijk niets bereikt.quote:
sterker nog, heeft ze al gehad, haha, een andere collega heeft ook tegen dr gezegd dat ik had moeten blijven staan en dat zei naar een andere groep had gemoeten, dat zij het probleem was en niet ik. ik moest daar stiekum wel om lachen, haha, die collega die dat zei heeft echt geen blad voor haar mond en zegt alles wat ze dnekt, ik mag dat wel, hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en die kutcollega die moet nu in dr eigen sopje koken en krijgt misschien nog wel wat klachten over zich heen over jouw vertrek
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Delan het volgende:
[..]
sterker nog, heeft ze al gehad, haha, een andere collega heeft ook tegen dr gezegd dat ik had moeten blijven staan en dat zei naar een andere groep had gemoeten, dat zij het probleem was en niet ik. ik moest daar stiekum wel om lachen, haha, die collega die dat zei heeft echt geen blad voor haar mond en zegt alles wat ze dnekt, ik mag dat wel, haha
goed he? was in ieder geval even goed voor mn ego!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat is wel tof dan van die collega
Snap ik.. wat goed voor mijn ego was, was dat een collega tegen mij zei dat ie een paintballbedrijfje wilde op gaan starten en dat hij dan iemand voor de catering nodig had en gelijk aan mij moest denken (niks moeilijks, gewoon biertjes tappen, cola inschudden en bitterballetjes of frikandellen bakken).. dus heb m gelijk mijn nummer gegeven, want hij weet ook dat ik bij een goed aanbod zo weg ben bij het radboudquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef Delan het volgende:
[..]
goed he? was in ieder geval even goed voor mn ego!!
Bier!quote:
Morgen al weer 2 weken aan het werk na vakantiequote:
Morgen nog 3,5 week werken tot aan m'n volgende weekendje vrij.quote:
Jij hebt ook al zo'n wereldbaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen al weer 2 weken aan het werk na vakantie![]()
Gelukkig hoef ik pas om 4:45 mijn bed uit, anders zou ik er geen zin in hebben
Niet zeiken jij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen nog 3,5 week werken tot aan m'n volgende weekendje vrij.
Wat heb jij voor een werk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen al weer 2 weken aan het werk na vakantie![]()
Gelukkig hoef ik pas om 4:45 mijn bed uit, anders zou ik er geen zin in hebben
Ik heb maar 10 vakantie dagen, dus twee weken vrij zou betekenen dat ik verder geen enkele dag vrij zou kunnen krijgen.quote:
http://www.brouwerijdemol(...)imperial-porter.htmlquote:
quote:Ze hebben hetzelfde moutkarakter, maar zonder de zware geroosterde smaak.
kijk dat klinkt ook goed!!! zo zie je maar weer hoe mensen je ego even heerlijk kunnen strelen!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. wat goed voor mijn ego was, was dat een collega tegen mij zei dat ie een paintballbedrijfje wilde op gaan starten en dat hij dan iemand voor de catering nodig had en gelijk aan mij moest denken (niks moeilijks, gewoon biertjes tappen, cola inschudden en bitterballetjes of frikandellen bakken).. dus heb m gelijk mijn nummer gegeven, want hij weet ook dat ik bij een goed aanbod zo weg ben bij het radboud
Heb je daar niet een beetje zelf voor gekozen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb maar 10 vakantie dagen, dus twee weken vrij zou betekenen dat ik verder geen enkele dag vrij zou kunnen krijgen.
quote:
Kutwerk!quote:
Eerste contract is voor 6mdn, niet veel keuze. Gelukkig in augustus een nationale vrije dag, dus in juli lang weekend door twee dagen vrij te nemen en in augustus een week door 4 dagen vrij te nemen. Dan heb ik er nog 4 over. Net niet genoeg voor nog een weekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je daar niet een beetje zelf voor gekozen?
Nog 2 dagen tot een lang weekend Ameland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen nog 3,5 week werken tot aan m'n volgende weekendje vrij.
Dat blijkt.quote:
Damn dude....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerste contract is voor 6mdn, niet veel keuze. Gelukkig in augustus een nationale vrije dag, dus in juli lang weekend door twee dagen vrij te nemen en in augustus een week door 4 dagen vrij te nemen. Dan heb ik er nog 4 over. Net niet genoeg voor nog een week
idd.. en dat door een gesprekje per dag over tattoos en zo.. (hij is nog erger dan ik, ouder ook, maar zit bijna helemaal vol en gaat nog steeds door en ik ben keijaloers!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Delan het volgende:
[..]
kijk dat klinkt ook goed!!! zo zie je maar weer hoe mensen je ego even heerlijk kunnen strelen!!
En met die conclusie sluiten we af en ga ik me eens richting mijn bed begeven.quote:
Slecht geregeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerste contract is voor 6mdn, niet veel keuze. Gelukkig in augustus een nationale vrije dag, dus in juli lang weekend door twee dagen vrij te nemen en in augustus een week door 4 dagen vrij te nemen. Dan heb ik er nog 4 over. Net niet genoeg voor nog een week
Ik heb 24 vakantiedagen. Plus nog eens 14 nationale feestdagenquote:
Je leest het Peu, je had beter naar Malta kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb 24 vakantiedagen. Plus nog eens 14 nationale feestdagen
Wat een bananenrepubliek woon jij dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb 24 vakantiedagen. Plus nog eens 14 nationale feestdagen
Want niet alleen cocktails, je hebt ook nog eens de tijd en de vrije dagen om ze op te drinken! Zulks een verwennerij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Je leest het Peu, je had beter naar Malta kunnen gaan.
Eentje met een gezonde dosis mediterraanse corruptie!quote:
Ik ook absoluut niet. Maar ik doe graag alsof.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het leven helemaal niet slecht geregeld.
en dan meer bealen voor een minder appartement en de helft verdienenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Je leest het Peu, je had beter naar Malta kunnen gaan.
Een 'minder' appartement? Je zat toch helemaal niet zo goed waar je nu zit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dan meer bealen voor een minder appartement en de helft verdienen
Als ik niet verliefd was geworden, had ik ruim voldoende gehad hieraan.
Meer betalen voor een appartement? Are you serious? Jij die liep te klagen over schimmel en een flat moet delen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dan meer bealen voor een minder appartement en de helft verdienen
Als ik niet verliefd was geworden, had ik ruim voldoende gehad hieraan.
Wil je er een paar voor mij over houden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Zou ik van het tellen van alle zwarte schapen hier in slaap vallen?
Ga jij ff serieus reageren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Meer betalen voor een appartement? Are you serious? Jij die liep te klagen over schimmel en een flat moet delen?
Is goed. 450 euro inc voor een nieuw appartement, 2 slaapkamers, volledig gemeubileerd, Italiaans design keuken. Als hij dat veel betalen vind mag dat.quote:
De locatie en het apt zijn super, zeker nu het schoon is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Een 'minder' appartement? Je zat toch helemaal niet zo goed waar je nu zit?
Je mag ze allemaal hebben. Net nog gesport dus ik slaap toch wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wil je er een paar voor mij over houden?
valt wel mee lijkt mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed. 450 euro inc voor een nieuw appartement, 2 slaapkamers, volledig gemeubileerd, Italiaans design keuken. Als hij dat veel betalen vind mag dat.
Het kan nog goedkoper, maar ik heb geen zin om ver van mijn werk te zitten.quote:
Kon me herinneren inderdaad dat jij niet zo gek duur zat, dus ik weet niet waar Peu zijn informatie vandaan haalt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed. 450 euro inc voor een nieuw appartement, 2 slaapkamers, volledig gemeubileerd, Italiaans design keuken. Als hij dat veel betalen vind mag dat.
nja, dan ook extra reiskosten denk ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan nog goedkoper, maar ik heb geen zin om ver van mijn werk te zitten.
Nou ja, misschien heeft hij op internet gekeken, maar net naar de echt dure plekken. Die heb je hier ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Kon me herinneren inderdaad dat jij niet zo gek duur zat, dus ik weet niet waar Peu zijn informatie vandaan haalt.
De bus is 47 centquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, dan ook extra reiskosten denk ik?
en zolang je het kan betalen is er helemaal niks mis mee lijkt me...
ik zou alleen liever niks gemeubileerds willen hebben, lomp en onhandig als ik ben
Dat dus, ik heb dezeflde criteria los gelaten als dat ik hier heb gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, misschien heeft hij op internet gekeken, maar net naar de echt dure plekken. Die heb je hier ook natuurlijk.
47 cent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bus is 47 centMaar gezien mijn werktijden zou ik gewoon een auto moeten kopen dan, en daar heb ik tot nu toe geen zin in.
Maar wat waren je criteria dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb dezeflde criteria los gelaten als dat ik hier heb gedaan.
duur welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bus is 47 centMaar gezien mijn werktijden zou ik gewoon een auto moeten kopen dan, en daar heb ik tot nu toe geen zin in.
Wat een vuige afzetterijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
duur wel
ik betaal ongeveer 2,35 om naar mn werk te komenen de terugreis 1,90
toch fijn, die ovchipkaartquote:
Locatie, ruimte, voorzieningen. Ik kwam uit op prijzen die ongeveer gelijk lagen aan hier, gezien het inkomen is dat absurd, ik verdien hier het dubbele en dat is nog zonder de benefits.quote:
Met mij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, dat wilde ik ook ooit nog eens doen.
Volgens mij heb ik daar de conditie niet voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Met mij?Ik heb een paar jaar geleden al eens wadgelopen. Tof, dat wel.
Maar wat betaal jij nu dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Locatie, ruimte, voorzieningen. Ik kwam uit op prijzen die ongeveer gelijk lagen aan hier, gezien het inkomen is dat absurd, ik verdien hier het dubbele en dat is nog zonder de benefits.
Ik betaal nu 500 voor een double bedroom, appartement gedeeld met twee anderen, maar wel grote woonkamer, aparte woonkeuken, grote waskamer (ook voor drogen, strijken ed), balkon en dakterras en eigen opgang (niemand anders op onze verdieping). Paar bergingen. Is een flinke gezinswoning. In een van de duurste stukken. Als ik normaal zou wonen zou ik voor 700 euro een appartement voor mezelf kunnen hebben in een goede buurt. Met een of twee slaapkamers.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
Voor 700 euro kun je hier een penthouse vinden met dakterras en jacuzziquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik betaal nu 500 voor een double bedroom, appartement gedeeld met twee anderen, maar wel grote woonkamer, aparte woonkeuken, grote waskamer (ook voor drogen, strijken ed), balkon en dakterras en eigen opgang (niemand anders op onze verdieping). Paar bergingen. Is een flinke gezinswoning. In een van de duurste stukken. Als ik normaal zou wonen zou ik voor 700 euro een appartement voor mezelf kunnen hebben in een goede buurt. Met een of twee slaapkamers.
Coolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
Terugweg wind mee ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
duur wel
ik betaal ongeveer 2,35 om naar mn werk te komenen de terugreis 1,90
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
Nouja, dit is dus het penthouse en dat kost in totaal 1600 euro.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor 700 euro kun je hier een penthouse vinden met dakterras en jacuzziMaar das mij te duur. Met wat ik nu heb kan ik hier meer dan prima leven
Truste Barb!quote:
trustequote:
hier is het gewoon klam warm maar geen regen op komst..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht gaat het ongeveer hetzelfde aan toe, gezellig gedonder
Da's dan ook bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht gaat het ongeveer hetzelfde aan toe, gezellig gedonder
ik bespeur een limburg-duitsland analogiequote:
wowquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
nee, sochtends reizen schijnt duurder te zijn ofzoquote:
Tussen de kerktoren en het eerste huis ernaast rechts is Belgiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef clevy het volgende:
[..]
ik bespeur een limburg-duitsland analogie
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag ze allemaal hebben. Net nog gesport dus ik slaap toch wel goed
die storm mag je daar in noord-europa houdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
wat een rust hier.. zou dit stilte voor de storm zijn?
waar hang jij uit dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef clevy het volgende:
[..]
die storm mag je daar in noord-europa houden
graagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef clevy het volgende:
[..]
die storm mag je daar in noord-europa houden
zuidelijker.. tijdelijk.quote:
wat duidelijkquote:
zo'n cadeautje vind ik het niet. alhoewel.. ik ben m'n jas vergeten. dus kan ff geen regen gebruikenquote:
yeah right.. ik en duidelijk.quote:
Niks mis met een beetje gedonder daarboven.. en liever vannacht dan morgenvroeg als ik op weg naar mn werk moetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
zo'n cadeautje vind ik het niet. alhoewel.. ik ben m'n jas vergeten. dus kan ff geen regen gebruiken
[..]
yeah right.. ik en duidelijk.
maar goed.. Lyon, France
Stap op je fietsje en kom hierheenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. dilemma.. ik heb chocolademousse in mn koelkast, een grote.. maar morgen eet ik niet thuis en denk niet dat ik m nu helemaal opkrijg..
werk. 3 dagen conferentie + stand-opbouw, -afbreken en internationaal transport.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje gedonder daarboven.. en liever vannacht dan morgenvroeg als ik op weg naar mn werk moet![]()
ah, werk, vakantie, studie?
Ezels worden al duizenden jaren gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef clevy het volgende:
[..]
werk. 3 dagen conferentie + stand-opbouw, -afbreken en internationaal transport.
ben standbemanning voor demonstraties van de producten van een research project op het gebied van intelligente transport systemen.
dan red ik het nooit om om 7.45 op mn werk te zijn, dan ben ik nog niet eens halverwegequote:
stieren worden ook al vele jaren bevochtenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ezels worden al duizenden jaren gebruikt.
Doe Mathilde de groetjes van mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
zo'n cadeautje vind ik het niet. alhoewel.. ik ben m'n jas vergeten. dus kan ff geen regen gebruiken
[..]
yeah right.. ik en duidelijk.
maar goed.. Lyon, France
ah oke, wel relaxedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef clevy het volgende:
[..]
werk. 3 dagen conferentie + stand-opbouw, -afbreken en internationaal transport.
ben standbemanning voor demonstraties van de producten van een research project op het gebied van intelligente transport systemen.
Wel es rabo de toro op?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:29 schreef clevy het volgende:
[..]
stieren worden ook al vele jaren bevochten
mwa.. heb er lamme poten en een doorgedraaide tong van.. franglishquote:
het was te duidelijk dat het me geen kut interesseerde?quote:
evenweinig als de emmers chocolademousse die jij wegkaantquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was te duidelijk dat het me geen kut interesseerde?
ik eet slechts zelden chocomousse hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef clevy het volgende:
[..]
evenweinig als de emmers chocolademousse die jij wegkaant
Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was te duidelijk dat het me geen kut interesseerde?
vaag vermoedenquote:
Das jammer. Wel lekker natquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan red ik het nooit om om 7.45 op mn werk te zijn, dan ben ik nog niet eens halverwege
daar heb ik geen regen voor nodig, ik kom net onder de douche uitquote:
We're in the same worldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Vers geschoren varkentje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb ik geen regen voor nodig, ik kom net onder de douche uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We're in the same worldik hou van onweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook al is het niet heel goed voor me
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vers geschoren varkentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik rol hier bijna van de bank en de chocomousse kwam ook bijna uit mn neus
Nee, waarom? Komen bij jou ook je vampiertanden doorzetten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van onweer
ook al is het niet heel goed voor me
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rol hier bijna van de bank en de chocomousse kwam ook bijna uit mn neus
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, waarom? Komen bij jou ook je vampiertanden doorzetten?laten we stellen dat het dan niet alleen buiten nat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laten we stellen dat het dan niet alleen buiten nat is
mijn eigen creature of the night probeert mn chocomousse te stelenquote:
Geen kamelentenen om in te bijten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn eigen creature of the night probeert mn chocomousse te stelen
bedekt door mijn nieuwe laptopschootkussentjequote:
Lichtgroen, roze of doorschijnend?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bedekt door mijn nieuwe laptopschootkussentje
zwart natuurlijkquote:
mijn haar droogt nog langzamer.. mn pony is al droog.. nu hopen dat ie morgen niet overeind staat als ik wakker wordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef El_Matador het volgende:
Joetoep is zooo langzaam...
Nog 7 min voor de upload van mijn donderse filmpje
Truste kloon :^quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn haar droogt nog langzamer.. mn pony is al droog.. nu hopen dat ie morgen niet overeind staat als ik wakker word
dus, met andere woorden, ik ga lekker in mn bedje liggen
adios menschen![]()
Cute, maar confronterendquote:
Confronterend omdat je nog maagd bent?quote:
Gewoon doen, ga voor het echt lange weekendquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:10 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Twijfel of ik vrijdag een dagje vrij zal nemen....
Ik heb het ook gedaan. Wellicht trekt dat je over de streep.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:10 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Twijfel of ik vrijdag een dagje vrij zal nemen....
Daaromquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon doen, ga voor het echt lange weekend
Haha, niet echtquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het ook gedaan. Wellicht trekt dat je over de streep.
Ik heb mezelf elke nacht in slaap gehuild.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q-tie! heb je me gemist? ik jou wel
vakantie en druk enzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf elke nacht in slaap gehuild.! WAAROM WAS JE ER NIET, SNUIT?
!
Ontroostbaar was jequote:
We hebben alles geprobeerd!quote:
Misschien dat dat bier van tieten aflikken even moet wennen, mag ik het nog eens proberen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben alles geprobeerd!
Speciaal bier, bier van tieten aflikken, witbier, goedkoop bier, duur bier.
Niks hielp, helemaal niks!
Natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien dat dat bier van tieten aflikken even moet wennen, mag ik het nog eens proberen?
6 weken en 2 dagen om precies te zijnquote:
Misschien 77 Lager drinken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal een rauwe keel.
Ontbijt voor kampioenen! 2 bier, een shot vodka en een peuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog twee flesjes staan.
Ik ga nu voor de peuk. Ik denk dat ik daar spijt van ga krijgen, gezien mijn keelpijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontbijt voor kampioenen! 2 bier, een shot vodka en een peuk!![]()
quote:
Goedenmorgen damesquote:
Doe dan even niet roken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de peuk. Ik denk dat ik daar spijt van ga krijgen, gezien mijn keelpijn.
Én een broodje döner natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ontbijt voor kampioenen! 2 bier, een shot vodka en een peuk!![]()
Ik wel! Zojuist goedgekeurd en ik heb de eerste 2 weken van augustus vakantie.quote:
Super! Is er al een reisbestemming?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
Ik wel! Zojuist goedgekeurd en ik heb de eerste 2 weken van augustus vakantie.
Kleine tripjes in oktober zijn leuk en een beetje een risico wat betreft zon binnen Europa.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Super! Is er al een reisbestemming?
Ik wil naar Zuid Amerika, maar dat wordt pas januari. Dus misschien in oktober een weekje naar de zon, maar hoe wat en waar weet ik nog niet.
Zonnig!quote:
Ja, dat is precies waar ik mee zit, ik wil wel zonquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:39 schreef Godtje het volgende:
Kleine tripjes in oktober zijn leuk en een beetje een risico wat betreft zon binnen Europa.
Hangt er een beetje vanaf of in het begin van de maand of aan het einde gaat. Er zit ook nog een weekje schoolvakantie in die maand die je waarschijnlijk wilt ontlopen.
Je kan wel voor hele leuke prijzen een leuk tripje maken. Bijvoorbeeld naar Mallorca, zuid Spanje.
Binnen Europa altijd een risico in Oktober. Eigenlijk nergens zon garantie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is precies waar ik mee zit, ik wil wel zonMaar goed, zal waarschijnlijk pas in september boeken.
Maar je hebt gelijk, ik wil de herfstvakantie ontlopen!
Je valt nog wel op rokersquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand, dan ben ik alweer een jaar gestopt.
Newbquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand, dan ben ik alweer een jaar gestopt.
Wij zijn dan ook onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je valt nog wel op rokersStiekem weet je dat je het wil!
Sexy jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook onweerstaanbaar.![]()
Amenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tabak voor nodigquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart dat zo'n klomp verkoolde longen nog steeds werkt.quote:
Als ik het zie ben ik zo blij dat ik ben gestoptquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart dat zo'n klomp verkoolde longen nog steeds werkt.
Als je een donorcodiciel hebt, kun je ze doneren aan het ministerie van verkeer en rijkswaterstaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart dat zo'n klomp verkoolde longen nog steeds werkt.
Ik dacht eerst dat het vitelotte noir chipjes warenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik het zie ben ik zo blij dat ik ben gestopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft veel te lang op de BBQ gelegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
Als ik het zie ben ik zo blij dat ik ben gestopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland stikt maar in hun donorcodicil. Ik hou lekker alles zelfquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je een donorcodiciel hebt, kun je ze doneren aan het ministerie van verkeer en rijkswaterstaat.
Zonde is dat he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heeft veel te lang op de BBQ gelegen.
Dat geldt ook voor je lever.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
als je longen aan de buitenkant zaten, zouden veel meer mensen stoppen met roken
Dat kan zelfs chocolade niet meer goed makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe taai die nu isdaar gaan m'n vullingen.
Op zich zou het goed zijn als je lever aan de buitenkant zit. Dan kan je meer zuipen en heeft hij meer ruimte om te groeienquote:
quote:
Als je maar niet zo asociaal bent dan om wel een donororgaan aan te nemen als JIJ er een nodig hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederland stikt maar in hun donorcodicil. Ik hou lekker alles zelf
Ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je maar niet zo asociaal bent dan om wel een donororgaan aan te nemen als JIJ er een nodig hebt.
Ik ook.quote:
Als ik dan jouw hart zou krijgen, verander ik dan opeens in een heel lief meisje?quote:
Het is een principe kwestie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je maar niet zo asociaal bent dan om wel een donororgaan aan te nemen als JIJ er een nodig hebt.
Dus omdat jij het ene niet mag, misgun je iemand ook het andere?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een principe kwestie.
Ik mag als homo ook geen bloed doneren, waarom willen ze dan wel mijn organen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |