Morgen nog 3,5 week werken tot aan m'n volgende weekendje vrij.quote:
Jij hebt ook al zo'n wereldbaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen al weer 2 weken aan het werk na vakantie![]()
Gelukkig hoef ik pas om 4:45 mijn bed uit, anders zou ik er geen zin in hebben
Niet zeiken jij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen nog 3,5 week werken tot aan m'n volgende weekendje vrij.
Wat heb jij voor een werk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen al weer 2 weken aan het werk na vakantie![]()
Gelukkig hoef ik pas om 4:45 mijn bed uit, anders zou ik er geen zin in hebben
Ik heb maar 10 vakantie dagen, dus twee weken vrij zou betekenen dat ik verder geen enkele dag vrij zou kunnen krijgen.quote:
http://www.brouwerijdemol(...)imperial-porter.htmlquote:
quote:Ze hebben hetzelfde moutkarakter, maar zonder de zware geroosterde smaak.
kijk dat klinkt ook goed!!! zo zie je maar weer hoe mensen je ego even heerlijk kunnen strelen!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. wat goed voor mijn ego was, was dat een collega tegen mij zei dat ie een paintballbedrijfje wilde op gaan starten en dat hij dan iemand voor de catering nodig had en gelijk aan mij moest denken (niks moeilijks, gewoon biertjes tappen, cola inschudden en bitterballetjes of frikandellen bakken).. dus heb m gelijk mijn nummer gegeven, want hij weet ook dat ik bij een goed aanbod zo weg ben bij het radboud
Heb je daar niet een beetje zelf voor gekozen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb maar 10 vakantie dagen, dus twee weken vrij zou betekenen dat ik verder geen enkele dag vrij zou kunnen krijgen.
quote:
Kutwerk!quote:
Eerste contract is voor 6mdn, niet veel keuze. Gelukkig in augustus een nationale vrije dag, dus in juli lang weekend door twee dagen vrij te nemen en in augustus een week door 4 dagen vrij te nemen. Dan heb ik er nog 4 over. Net niet genoeg voor nog een weekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je daar niet een beetje zelf voor gekozen?
Nog 2 dagen tot een lang weekend Ameland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen nog 3,5 week werken tot aan m'n volgende weekendje vrij.
Dat blijkt.quote:
Damn dude....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerste contract is voor 6mdn, niet veel keuze. Gelukkig in augustus een nationale vrije dag, dus in juli lang weekend door twee dagen vrij te nemen en in augustus een week door 4 dagen vrij te nemen. Dan heb ik er nog 4 over. Net niet genoeg voor nog een week
idd.. en dat door een gesprekje per dag over tattoos en zo.. (hij is nog erger dan ik, ouder ook, maar zit bijna helemaal vol en gaat nog steeds door en ik ben keijaloers!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Delan het volgende:
[..]
kijk dat klinkt ook goed!!! zo zie je maar weer hoe mensen je ego even heerlijk kunnen strelen!!
En met die conclusie sluiten we af en ga ik me eens richting mijn bed begeven.quote:
Slecht geregeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerste contract is voor 6mdn, niet veel keuze. Gelukkig in augustus een nationale vrije dag, dus in juli lang weekend door twee dagen vrij te nemen en in augustus een week door 4 dagen vrij te nemen. Dan heb ik er nog 4 over. Net niet genoeg voor nog een week
Ik heb 24 vakantiedagen. Plus nog eens 14 nationale feestdagenquote:
Je leest het Peu, je had beter naar Malta kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb 24 vakantiedagen. Plus nog eens 14 nationale feestdagen
Wat een bananenrepubliek woon jij dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb 24 vakantiedagen. Plus nog eens 14 nationale feestdagen
Want niet alleen cocktails, je hebt ook nog eens de tijd en de vrije dagen om ze op te drinken! Zulks een verwennerij!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Je leest het Peu, je had beter naar Malta kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |