Of als ze net in gesprek zijn om dat ze tegelijkertijd jouw nog een keer proberen te bellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben gebeld door een nummer dat ik niet ken, ik was te laat bij de telefoon.
En nu ben ik heel nieuwsgierig, maar wat als ik terugbel en het is iemand die ik niet wil spreken? The horror.
een keer net zoals iedereen.quote:
Hadden ze dan niet beter mijn kunnen weggooien?quote:
Nu weet ik wat dat rare litteken isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na de geboorte van een kind van de duivel zou ik dat ook slopen ja
Mijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of als ze net in gesprek zijn om dat ze tegelijkertijd jouw nog een keer proberen te bellen.
precies, helemaal zo slecht nog niet!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus je kan ook nog wat leren van je nieuwe collega's en zij misschien ook wel van jou, altijd fijn om verschillende methodes te kennen
Je kent mn nummer niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben gebeld door een nummer dat ik niet ken, ik was te laat bij de telefoon.
en die kutcollega die moet nu in dr eigen sopje koken en krijgt misschien nog wel wat klachten over zich heen over jouw vertrekquote:
Heeft Royco je bier al?quote:
Nee, want die - eh - meneer heeft zijn tent pas om 19.00 uur open en ik heb vandaag het hele land door gekruist maar eigenlijk niets bereikt.quote:
sterker nog, heeft ze al gehad, haha, een andere collega heeft ook tegen dr gezegd dat ik had moeten blijven staan en dat zei naar een andere groep had gemoeten, dat zij het probleem was en niet ik. ik moest daar stiekum wel om lachen, haha, die collega die dat zei heeft echt geen blad voor haar mond en zegt alles wat ze dnekt, ik mag dat wel, hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en die kutcollega die moet nu in dr eigen sopje koken en krijgt misschien nog wel wat klachten over zich heen over jouw vertrek
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Delan het volgende:
[..]
sterker nog, heeft ze al gehad, haha, een andere collega heeft ook tegen dr gezegd dat ik had moeten blijven staan en dat zei naar een andere groep had gemoeten, dat zij het probleem was en niet ik. ik moest daar stiekum wel om lachen, haha, die collega die dat zei heeft echt geen blad voor haar mond en zegt alles wat ze dnekt, ik mag dat wel, haha
goed he? was in ieder geval even goed voor mn ego!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat is wel tof dan van die collega
Snap ik.. wat goed voor mijn ego was, was dat een collega tegen mij zei dat ie een paintballbedrijfje wilde op gaan starten en dat hij dan iemand voor de catering nodig had en gelijk aan mij moest denken (niks moeilijks, gewoon biertjes tappen, cola inschudden en bitterballetjes of frikandellen bakken).. dus heb m gelijk mijn nummer gegeven, want hij weet ook dat ik bij een goed aanbod zo weg ben bij het radboudquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef Delan het volgende:
[..]
goed he? was in ieder geval even goed voor mn ego!!
Bier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |