quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ben ik dan ook een vuig zwart emigrantenschaap?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben ook het zwarte schaap. Vuile emigrant.
Verrader!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik dan ook een vuig zwart emigrantenschaap?
Jij al helemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had Nederland niet zo´n muf land moeten zijnquote:
Zo vaak zit ik niet in de zonquote:
En jij bent gewoon jaloersquote:
Belastingvluchtelingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik ben nu nog een "belastingvluchteling"![]()
![]()
(> 50%
), maar straks een drugsbaron natuurlijk.
![]()
En waarom ben jij een zwart schaap?quote:
Ohquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Ik had het over mezelf Barbusse, doe eens niet zo vrouwelijk.
quote:
Wat verdrietigquote:
Heerlijk hier, 30 graadjes overdagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Delan het volgende:
[..]
hey hey, alles goed in malta? zal wel heerlijk lekker warm zijn!
had ja, op zich nog niet koud hier maar wel plakkerig en benauwd, ik zeg het mag snel even flink gaan regenen want dat heeft het hier nog niet gedaan en dan mag het zonnetje weer hoog aan de hemelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk hier, 30 graadjes overdag![]()
Maar Nederland had toch ook lekker weer?
Ik pas gewoon niet helemaal tussen de familie, is de simpele verklaring.quote:
Vaker dan ik, dat wil ik wedden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had Nederland niet zo´n muf land moeten zijn![]()
[..]
Zo vaak zit ik niet in de zon![]()
[..]
En jij bent gewoon jaloers
Schrijf er een boek over. Daar schijn je goed in te zijn toch?quote:
Wacht even, ik pak de popcornquote:
Hey doosquote:
Regenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Delan het volgende:
[..]
had ja, op zich nog niet koud hier maar wel plakkerig en benauwd, ik zeg het mag snel even flink gaan regenen want dat heeft het hier nog niet gedaan en dan mag het zonnetje weer hoog aan de hemel
Ik vertrouw nogsteeds niet dat ik van mijn vader afkom. Of van mijn moeder, maar dan laat ze foto's zien dat ze een dikke pens heeft met een datum waarvan je dan maar wat moet aannemen dat dat waar is (WAT DURF JE TE BEWEREN DAT IK LIEG?????quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik pas gewoon niet helemaal tussen de familie, is de simpele verklaring.Dat herkennen mensen vast wel.
Ik heb beide, dus geen zorgenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Delan het volgende:
[..]
had ja, op zich nog niet koud hier maar wel plakkerig en benauwd, ik zeg het mag snel even flink gaan regenen want dat heeft het hier nog niet gedaan en dan mag het zonnetje weer hoog aan de hemel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
och, wel oke.. met jou dan?quote:
Ouders!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vertrouw nogsteeds niet dat ik van mijn vader afkom. Of van mijn moeder, maar dan laat ze foto's zien dat ze een dikke pens heeft met een datum waarvan je dan maar wat moet aannemen dat dat waar is (WAT DURF JE TE BEWEREN DAT IK LIEG?????![]()
![]()
).
jaaaaaaaaaaa regen, ff een flinke onweersbui!! heerlijk die knallen en die lichten!!! dan is het weer even afgekoeld en mag het voorlopig daarna even niet meer regenen zodat ik eindelijk eens het grote zwembad voor de kids op kan zetten waar ze al 2 weken over zeurenquote:
neehee, daar kan arnhem niet tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Delan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa regen, ff een flinke onweersbui!! heerlijk die knallen en die lichten!!! dan is het weer even afgekoeld en mag het voorlopig daarna even niet meer regenen zodat ik eindelijk eens het grote zwembad voor de kids op kan zetten waar ze al 2 weken over zeuren
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel blijven genieten he? doe ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet dat ik niet van ze afstam, ik hoef geen bewijs. Mijn zus is wel echt. Ik overduidelijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouders!
Ik heb tijdens mijn puberteit een aantal keer het hele huis overhoop gehaald, zoekende naar bewijs van het vaststaande feit dat ik geadopteerd was.
Iedereen heeft zo zijn huilbuien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Regen? Ik heb hier gisteren nog flink regen gehad.
Het kwam vanuit de hemel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn huilbuien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |