Dan wel graag op een blanco cheque.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie dan vast een handtekening? Goede investering hoor ik net.
Ik ga aan die muziek geen geld uitgeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, uiteraard! Ik hoopte alleen nu je nog een beetje jong en kneedbaar bent je nog mee te geven dat het voor hij, zij of het gewoon stam+t is.
Kluts:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007392643/index.html
klopt, jij bent net zo oud als het eerste schilderij van michelangeloquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarentegen kom ik geloofwaardiger over.
Maar ben wel beter geconserveerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klopt, jij bent net zo oud als het eerste schilderij van michelangelo
vind je?quote:
quote:
quote:
Snap ik.. Ik zou voor jou nog geen cent uitgevenquote:
Een cent uitgeven is een luxe die je je als pauper überhaupt niet kunt veroorloven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Snap ik.. Ik zou voor jou nog geen cent uitgeven
een cent kan ik nog wel missen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een cent uitgeven is een luxe die je je als pauper überhaupt niet kunt veroorloven.
Ik bied twee cent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een cent kan ik nog wel missen hoor
je mag m hebben hoorquote:
Jij met kakvrienden, ik kan me er geen beeld bij voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Kluts het volgende:
Pauper, dat vind ik echt zo'n ultiem woord dat mijn kak-vrienden vroeger gebruikten.
Ik kom uit een kak-familie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij met kakvrienden, ik kan me er geen beeld bij voorstellen
Nee, dat snap ik...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een kak-familie.![]()
Laten we zeggen dat ik het eigenlijk niet echt erg vind om het zwarte schaap te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ik heb geen kakfamilie, maar zelfs ik ben het zwarte schaap, met de blonde ponyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een kak-familie.![]()
Laten we zeggen dat ik het eigenlijk niet echt erg vind om het zwarte schaap te zijn.
Het is gewoon een briljant woord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Kluts het volgende:
Pauper, dat vind ik echt zo'n ultiem woord dat mijn kak-vrienden vroeger gebruikten.
Dat zeker. Ultieme kakwoorden zijn sowieso prachtig. In dit rijtje vallen zeker "hautain" en "dedain". De hele betekenis zit al in de uitspraak, mits correct gedaan natuurlijk, met de kin een beetje naar voren.quote:
Sja, maar jij bent naar Duitsland gegaan.. erger kon nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben ook het zwarte schaap. Vuile emigrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |