we hebben toch alleen de bank gedeeld? Of tel je jouw hippiebank als bed?quote:
Gelukkig voor jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet met mijn leeftijd
Ff kijken...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben toch alleen de bank gedeeld? Of tel je jouw hippiebank als bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
zekerquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff kijken...
8 jaar studententijd, waarvan 1,5 jaar samenwonen, 3,5 jaar logeerbed en nu 2,5 jaar hippiebank?Niet dat ik de volgende keer die harde stukjes eruit moet pulken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ligt er een witte spreiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet dat ik de volgende keer die harde stukjes eruit moet pulken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ligt er een witte spreinee, geen witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is niet hippie hoor
Ik heb mn oranje dekentje maar weggedaan.. Had er een flink brandgat in zitten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, geen wit
dat is niet hippie hoor
Ik heb mn oranje dekentje maar weggedaan.. Had er een flink brandgat in zitten
Hahahaquote:
welke c?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klassiek. Hier ook. C is ook zo'n onhandig monster.
Ik denk toch voornamelijk jij hoorquote:
*blijft uit de buurt van Samzz*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Virusinfectie in beide ogen. Het doet pijn en ik heb felgele tranen door de kleurstof
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Virusinfectie in beide ogen. Het doet pijn en ik heb felgele tranen door de kleurstof
Dan wil ik een foto zienquote:
Die mof.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mof.Allemaal onhandige mensen in jouw omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@ntm: die foto in je fobo, die onderste, is daar het lijntje op je ogen later op de foto getekend?
#vroegikmeaf
Wat is jouw leeftijdsgrens dan?quote:
waarom niet? mannen blijven geestelijk toch wel jonger en uiterlijk ziet er beter uit naarmate ze rijpenquote:
ik zie een gezamelijke factor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal onhandige mensen in jouw omgeving
Geen idee. Soms gebeurt dat, mijn weerstand is laag, dus hij slaat nu toe blijkbaar.quote:
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal onhandige mensen in jouw omgeving
Dus we zijn het eens?quote:
komt wel als je ouder wordtquote:
Herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
kut, nu ben ik op een stoel gaan zitten en heb geen enkele zin om er uit te komen om iets nuttigs te doen
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom niet? mannen blijven geestelijk toch wel jonger en uiterlijk ziet er beter uit naarmate ze rijpen
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
5 jaar ouder. als die heeel leuk is 6 jaar ouder
lomp en onhandigquote:
Dat veranderd naarmate je ouder wordt, dan wordt de verhouding lager. M'nquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.
Nee, daar geloof ik dan weer niet in. Zolang je elkaar maar vrij genoeg laat om je leven nog te ervarenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.
LEOquote:
wie is de ergste?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hier
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk toch voornamelijk jij hoor
Je hangt tussen de techneuten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hier
Dan zou ik een supertechneut moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hangt tussen de techneuten?
Een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd zeggen de managers altijd. Daarom hebben de techneuten op hun beurt in ieder geval geen leeg bureau.
Bijna achttien en nu het spellen al verleerd. Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef ntm het volgende:
[..]
bijna 18 en ja misschien als ik ouder ben dat mijn leeftijdsgrens vervaagd maar nu nog niet
Sja, we zullen het nooit weten..quote:
veeg mij maar niet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zou ik een supertechneut moeten zijn.
Niet verleerd, die kinderen van tegenwoordig leren aan dat zinnen als "ik ga na me school toe" ABN zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijna achttien en nu het spellen al verleerd. Waar gaat het heen met de wereld.
Nee, mijn vrienden zijn divers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hangt tussen de techneuten?
Een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd zeggen de managers altijd. Daarom hebben de techneuten op hun beurt in ieder geval geen leeg bureau.
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veeg mij maar niet uit![]()
Oh fuck. Alweer greenchoice vergeten te bellen vandaag.. *kutchaoot als ik ben*
Oh, ik dacht dat je het over je werk had!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden zijn divers.
Op het werk zijn er niet zoveel onhandigen. Daar ben ik denk ik de meest onhandige. Maar ben ook nogal ADD daar.
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden zijn divers.
Op het werk zijn er niet zoveel onhandigen. Daar ben ik denk ik de meest onhandige. Maar ben ook nogal ADD daar.
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.
Juistem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandig
Dat heb ik ook en is ook logisch; als je iets laat slingeren doe je dat altijd op een plek die van voor jou logisch lijkt. Verplaatsen naar een ruimte-efficiëntere plek leidt dus vrijwel altijd tot grote zoekacties.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandig
Lisa, Amy en Shelley?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nicht is zaterdag jarig, en die kan zelf niet downloaden, dus die had gevraagd of ik wat cd'tjes wilde downloaden voor op haar verjaardag.
Ik ga echt de ergste muziek ooit downloaden nu.
ik heb toen voor het feest van mn ouders de foutste cds gedownload en heb een geweldige avond gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nicht is zaterdag jarig, en die kan zelf niet downloaden, dus die had gevraagd of ik wat cd'tjes wilde downloaden voor op haar verjaardag.
Ik heb altijd alles wat ik nodig heb om me heen liggen binnen handbereik. Is gewoon handig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en is ook logisch; als je iets laat slingeren doe je dat altijd op een plek die van voor jou logisch lijkt. Verplaatsen naar een ruimte-efficiëntere plek leidt dus vrijwel altijd tot grote zoekacties.
Ik ook niet, helaasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?
Zeg, die mixes van Adam Beyer die ik van jou heb, staan hier nu lekker te knallen. Kan ook prima op de verjaardag van een nicht waar jij lekker uit je dak kan gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nee, iets met Alexis Jordan (dat vreselijke kutnummerquote:
Te jong dus nextquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef ntm het volgende:
[..]
bijna 18 en ja misschien als ik ouder ben dat mijn leeftijdsgrens vervaagd maar nu nog niet
Kleedje eroverheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles wat ik nodig heb om me heen liggen binnen handbereik. Is gewoon handig!
Maar opruimen is sociaal verantwoord als je bezoek krijgt.
Koop een LP voor haar met die muziek erop, dat zal haar leren!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, iets met Alexis Jordan (dat vreselijke kutnummer), Rihanna en meer van dat werk.
Al een jaar. Ik word oud.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef ntm het volgende:
Ik heb al een jaar geen nederlands gehad? Enne als je van iedereen z'n spelfouten wil benadrukken ben je lang bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Omdat je nog een hartslag hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?
Ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet, helaas
maar een echte kunstenaar is nu eenmaal niet succesvol tot ie dood is
Willen jullie dan vast een handtekening? Goede investering hoor ik net.quote:
Oh, uiteraard! Ik hoopte alleen nu je nog een beetje jong en kneedbaar bent je nog mee te geven dat het voor hij, zij of het gewoon stam+t is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef ntm het volgende:
Ik heb al een jaar geen nederlands gehad? Enne als je van iedereen z'n spelfouten wil benadrukken ben je lang bezig
Daarentegen kom ik geloofwaardiger over.quote:
Dan wel graag op een blanco cheque.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie dan vast een handtekening? Goede investering hoor ik net.
Ik ga aan die muziek geen geld uitgeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, uiteraard! Ik hoopte alleen nu je nog een beetje jong en kneedbaar bent je nog mee te geven dat het voor hij, zij of het gewoon stam+t is.
Kluts:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007392643/index.html
klopt, jij bent net zo oud als het eerste schilderij van michelangeloquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarentegen kom ik geloofwaardiger over.
Maar ben wel beter geconserveerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klopt, jij bent net zo oud als het eerste schilderij van michelangelo
vind je?quote:
quote:
quote:
Snap ik.. Ik zou voor jou nog geen cent uitgevenquote:
Een cent uitgeven is een luxe die je je als pauper überhaupt niet kunt veroorloven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Snap ik.. Ik zou voor jou nog geen cent uitgeven
een cent kan ik nog wel missen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een cent uitgeven is een luxe die je je als pauper überhaupt niet kunt veroorloven.
Ik bied twee cent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een cent kan ik nog wel missen hoor
je mag m hebben hoorquote:
Jij met kakvrienden, ik kan me er geen beeld bij voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Kluts het volgende:
Pauper, dat vind ik echt zo'n ultiem woord dat mijn kak-vrienden vroeger gebruikten.
Ik kom uit een kak-familie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij met kakvrienden, ik kan me er geen beeld bij voorstellen
Nee, dat snap ik...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een kak-familie.![]()
Laten we zeggen dat ik het eigenlijk niet echt erg vind om het zwarte schaap te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ik heb geen kakfamilie, maar zelfs ik ben het zwarte schaap, met de blonde ponyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een kak-familie.![]()
Laten we zeggen dat ik het eigenlijk niet echt erg vind om het zwarte schaap te zijn.
Het is gewoon een briljant woord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Kluts het volgende:
Pauper, dat vind ik echt zo'n ultiem woord dat mijn kak-vrienden vroeger gebruikten.
Dat zeker. Ultieme kakwoorden zijn sowieso prachtig. In dit rijtje vallen zeker "hautain" en "dedain". De hele betekenis zit al in de uitspraak, mits correct gedaan natuurlijk, met de kin een beetje naar voren.quote:
Sja, maar jij bent naar Duitsland gegaan.. erger kon nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben ook het zwarte schaap. Vuile emigrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |