we hebben toch alleen de bank gedeeld? Of tel je jouw hippiebank als bed?quote:
Gelukkig voor jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet met mijn leeftijd
Ff kijken...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben toch alleen de bank gedeeld? Of tel je jouw hippiebank als bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
zekerquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff kijken...
8 jaar studententijd, waarvan 1,5 jaar samenwonen, 3,5 jaar logeerbed en nu 2,5 jaar hippiebank?Niet dat ik de volgende keer die harde stukjes eruit moet pulken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ligt er een witte spreiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet dat ik de volgende keer die harde stukjes eruit moet pulken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ligt er een witte spreinee, geen witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is niet hippie hoor
Ik heb mn oranje dekentje maar weggedaan.. Had er een flink brandgat in zitten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, geen wit
dat is niet hippie hoor
Ik heb mn oranje dekentje maar weggedaan.. Had er een flink brandgat in zitten
Hahahaquote:
welke c?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klassiek. Hier ook. C is ook zo'n onhandig monster.
Ik denk toch voornamelijk jij hoorquote:
*blijft uit de buurt van Samzz*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Virusinfectie in beide ogen. Het doet pijn en ik heb felgele tranen door de kleurstof
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Virusinfectie in beide ogen. Het doet pijn en ik heb felgele tranen door de kleurstof
Dan wil ik een foto zienquote:
Die mof.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mof.Allemaal onhandige mensen in jouw omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@ntm: die foto in je fobo, die onderste, is daar het lijntje op je ogen later op de foto getekend?
#vroegikmeaf
Wat is jouw leeftijdsgrens dan?quote:
waarom niet? mannen blijven geestelijk toch wel jonger en uiterlijk ziet er beter uit naarmate ze rijpenquote:
ik zie een gezamelijke factor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal onhandige mensen in jouw omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |