Spaanse rode wijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen rode wijn in huis want vind dat niet lekker, wel port?
Nog nooit opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaanse rode wijn
Port!
Maar nu gewoon Brand.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een flinke scheut bij de tomatensaus gemikt.. de saus smaakt niet verkeerd iig
*hik*quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog nooit op![]()
Ik hou van Port, van de week op het terrasje nog gedronken
Had ik ook gisteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, kut fok
Springt nog steeds naar boven toe.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik ook gisteren.
Koud?? Het is juist West-Europees zomers vies-vochtig warm overal. Kan nog wel een onweersbui bij graag...
Vertel?quote:
het is zo'n gedoe...en eerlijk gezegd ben ik nog niet echt iemand tegengekomen waarvan ik denk dat ie het waar isquote:
Met de juiste persoon is het het gedoe waardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:18 schreef ntm het volgende:
[..]
het is zo'n gedoe...en eerlijk gezegd ben ik nog niet echt iemand tegengekomen waarvan ik denk dat ie het waar is
Hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
altijd te weinig kaas en teveel saus.. het is op en ik zit vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de juiste persoon is het het gedoe waard
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha
Altijd nog wat kaas voor toe, toch?iehl.. ik wil alleen goede groene kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja, dat betwijfel ik ook nog steeds. Want hoe weet je wie de juiste persoon is? Mijn hoofd en dat kleine zwarte brokje dat in mijn borstkas zit hebben het vaak genoeg foutquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de juiste persoon is het het gedoe waard
Ik heb geeen idee wat voor kaas jij bedoelt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehl.. ik wil alleen goede groene kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geeen idee wat voor kaas jij bedoelt?
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je nou echt dat ik niks in huis heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Als je het niet meer hebt, weet je pas wie de juiste persoon is...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat betwijfel ik ook nog steeds. Want hoe weet je wie de juiste persoon is? Mijn hoofd en dat kleine zwarte brokje dat in mijn borstkas zit hebben het vaak genoeg fout
The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Liefde
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik niks in huis heb?
Ik heb nog Kronkelvloei en Kronkelkaas.
The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: