soms moet je beslissingen in het belang van jezelf nemen. dat was stap 1.quote:
Haha. Ehm, geen idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet dat je tegenhouden dan? tis wel een mooi grietje
Bier!quote:
Age is just a number babyquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms moet je beslissingen in het belang van jezelf nemen. dat was stap 1.
nu de andere 10000 stappen nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Age is just a baby number, dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga jij het dan filmen? Ik zie mezelf wel zo rondsluipen onder invloed
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Lekkor. Biefstuk, zelf gemaakt of een fijn Utregs tentje dat ik niet ken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!!
Mn geld was op dus nu weer thuis bier drinken.
Met Q. gaat het goed, de biefstuk was lekker.
Case di Qquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkor. Biefstuk, zelf gemaakt of een fijn Utregs tentje dat ik niet ken?
Biefstukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!!
Mn geld was op dus nu weer thuis bier drinken.
Met Q. gaat het goed, de biefstuk was lekker.
Ergens in Utrecht. Alsof ik zelf iets doe!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkor. Biefstuk, zelf gemaakt of een fijn Utregs tentje dat ik niet ken?
nee, je proeft er niks van of ze 14 jaar jonger of ouder zijn. Het zou wel smerig zijn als ik met iemand van 14 jaar jonger seks zou hebben, dat is wat andersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Age is just a baby number, dacht ik
Case?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Naah, daar heb ik andere manieren voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Casa kan ik me nog iets bij voorstellen. De Nieuwe Q krijgt zijn vrouwtjes warm met koken...
18 of 46... dan weet ik het nog niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, je proeft er niks van of ze 14 jaar jonger of ouder zijn. Het zou wel smerig zijn als ik met iemand van 14 jaar jonger seks zou hebben, dat is wat anders
Een ongeschoren harses?quote:
Keuzemogelijkheden FTW!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
18 of 46... dan weet ik het nog niet...
32, een prima leeftijd
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Case?
Casa kan ik me nog iets bij voorstellen. De Nieuwe Q krijgt zijn vrouwtjes warm met koken...Ik word er niet warm van of een man kan koken of niet. Handig is het zeker, maar de afwas doen krijg je me warmer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Eensquote:
Ik heb ook geen afwas nodig om jou warm te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik word er niet warm van of een man kan koken of niet. Handig is het zeker, maar de afwas doen krijg je me warmer mee
Mijn enige leeftijdseis is ouder dan ik en jonger dan mn oudersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
32, een prima leeftijd
Beide tegelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
32, een prima leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |