Ja, en als je het nooit gehad hebt? en nooit gaat krijgen? kan dat ook de juiste persoon zijn dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het niet meer hebt, weet je pas wie de juiste persoon is...
Zoveel beter dan oorlog.quote:
mee eensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat betwijfel ik ook nog steeds. Want hoe weet je wie de juiste persoon is? Mijn hoofd en dat kleine zwarte brokje dat in mijn borstkas zit hebben het vaak genoeg fout
Dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog Kronkelvloei en Kronkelkaas.
Dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de juiste persoon is het het gedoe waard
medestandersquote:
Dat laatste is wel erg fatalistisch. Potje, dekseltje, dat soort gelul.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en als je het nooit gehad hebt? en nooit gaat krijgen? kan dat ook de juiste persoon zijn dan?
ja, leren dat je dat kleine zwarte brokje mooi voor jezelf moet houdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg fatalistisch. Potje, dekseltje, dat soort gelul.
Het eerste is jammer, maar ook een leertraject, toch?
wie zijn verliefd dan en wie niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik lees hier een discussie en iedereen die verliefd is denkt het ene en iedereen die dat niet is, denkt het andere. Hmm, toevallig
I´m a lover, not a fighterquote:
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd![]()
heb je channa wel een crumble of cookie of cakeshake laten drinken???
Of niet te snel weggeven?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, leren dat je dat kleine zwarte brokje mooi voor jezelf moet houden
het is de bananaCOOKIEshakequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Ik een mangoshake (zonder cake, met stukjes mango)en een "broodje beenham". Ik heb foto's gemaakt. Bizar, gewoon een echte beenham, met bot, brood, saus, sla en dat voor het luttele bedrag van minder dan de goedkoopste gram kaas.
![]()
Zij uiteraard een tosti en een bananencrumbleshake waarbij ze uitriep "Ja, dit was echt een verrassing"![]()
Allemaal dankzij jou, kloontje
nope, vanaf nu blijft ie van mijquote:
Sorrie taalnazyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is de bananaCOOKIEshake
mijn favoriet
quote:
Waarom ben jij 14 jaar jonger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
niks taalnazi.. milkshakenaziquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorrie taalnazy
Ik zei toch dat jij 70% haar en 30% mij was...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom ben jij 14 jaar jonger?moet dat je tegenhouden dan? tis wel een mooi grietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Masterlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks taalnazi.. milkshakenazi.. alle shakes die niet van Kronkel zijn zouden vergast moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |