quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Niks mis met wat voorspelbaarheid zo nu en danquote:
helemaal waarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met wat voorspelbaarheid zo nu en dan
warme ananasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
Geen tijd om boodschappen te doen en moet straks weer weg, dus ik bestel een pizza bij Domino's. Hebben ze een actie dat ze Hawaii-pizza's voor maar ¤5,95 bezorgen. Maar het minimale bestelbedrag is ¤6,99Zo kan ik ook wel aan extra bijverkoop komen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
helemaal waar![]()
mijn mama heeft speciaal voor mij weer die soep gemaakt omdat ik morgen kom eten![]()
maar ze had de verkeerde kerrie, niet zo pittig zei ze.. Ik zo.. oh, eigenlijk belde ik je omdat ik iets voor je had gekocht en je daarvoor wel wat terug moest doen.. Zegt ze: oh wat dan? Ik zo: euhm, die keipittige kerrie gekocht en jij moest daarvan voor mij soep maken
Ananas grillen en flamberen in donkere rumquote:
Rumquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ananas grillen en flamberen in donkere rum
nee, gewoon een ananas schillen en in plakken snijden, en dan mint en suiker door de vijzel trekken en eroverheen smerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
zie je mail maarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met chocoladesausquote:
Dus je hebt op mij gestemd bij 'mooiste vrouw'?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
Wat een sneue verkiezing trouwens.
(en waarom staat deze reeks in mijn at.)
NOMMquote:
Jij mag overigens ook wel wat goede recepten doneren hoorquote:
Ik weet niet precies hoe je eruit ziet. Foto's bedriegen, zeker bij Photoshopfoto's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus je hebt op mij gestemd bij 'mooiste vrouw'?
tof van je![]()
Ik schrijf ze zelden opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mag overigens ook wel wat goede recepten doneren hoor![]()
want jij kan ook wel koken
welke photoshopfoto's?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je eruit ziet. Foto's bedriegen, zeker bij Photoshopfoto's..
tofquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schrijf ze zelden opMaar ik zal er eens voor zitten en je dan mailen
Dan heb je op zich wel een mooie kop. Maar ik hou niet zo van twotone haar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke photoshopfoto's?
bij geen van mijn fobofoto's is photoshop aan te pas gekomen, ik ben gewoon ECHT zo lekker
(meeste zelfkennis kan je me dus ook onder zetten)
ja, maar ik moest toch mijn domme kant eruit laten komen door te blonderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan heb je op zich wel een mooie kop. Maar ik hou niet zo van twotone haar..
Lampukiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof
misschien wat echte maltareceptjes?
Ah ja.. ik eet geen stampertjes.. omdat ik hypocriet benquote:
Eet je wel vis?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah ja.. ik eet geen stampertjes.. omdat ik hypocriet ben
Ja, op zalm na, dat vind ik echt niet lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eet je wel vis?
En de Maltese keuken is lekker, maar niet super verrassend of zo. Heel veel Italiaanse en noord Afrikaanse invloeden en zo.
De domme kant zag ik al door al dat ijzer in je gezicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik moest toch mijn domme kant eruit laten komen door te blonderen?
Ik heb volgens mij al een recept van hongaarse goulash..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
De domme kant zag ik al door al dat ijzer in je gezicht..
Hongaarse Goulash? Lecso?
Niet met Cepetce.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb volgens mij al een recept van hongaarse goulash..
Subjectief.quote:niks mis met mijn ijzer
1 grote uiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet met Cepetce.. Zo'n vieze hollandsche versie zekers.
[..]
Subjectief.
kom maar op met je receptje danquote:
Het mag dan misschien niet kloppen, het klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 grote ui
2 rode paprika's
600 gram magere runderlappen
100 gram magere spekreepjes
250 gram champignons
40 gram boter of margarine
2 teentjes knoflook
1½ eetlepel pikante paprikapoeder
1 vleesbouillontablet
1 blikje tomatenpuree (70 gram)
1 blik tomatenblokjes
2 dl rode wijn
2 vastkokende aardappels
zout/peper
Sja, dan maak het maar, en kom het maar elke keer brengen als ik er zin in hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geheim familierecept. Ligt thuis in de kluis.
ik stuur je m welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mag dan misschien niet kloppen, het klinkt wel lekker
Jij wou niet daten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dan maak het maar, en kom het maar elke keer brengen als ik er zin in heb
quote:
daar hoeft niet voor gedate te worden. Jij komt het langsbrengen en gaat weer, en ik eet het opquote:
...ik ben geen filantropische instelling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar hoeft niet voor gedate te worden. Jij komt het langsbrengen en gaat weer, en ik eet het op
oke, dan krijg je wel een glaasje ranja voor je weer weggaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik ben geen filantropische instelling.
quote:
Kunnen daar niet gewoon nog wat kernbommen op?quote:
wat? op parijs?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen daar niet gewoon nog wat kernbommen op?
Wat een randmongolen. Blijf thuis dan.
Nee, op Japan. Fransen zijn natuurlijk zo asociaal als de neten als je geen Frans spreekt, maar die Jappen spreken zelf nauwelijks iets anders dan Japans...quote:
ik las komkommersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen daar niet gewoon nog wat kernbommen op?
Wat een randmongolen. Blijf thuis dan.
Nou, ik zat te denken gewoon wat gifgas door de straten van Parijs, en daarna nemen wij Parijs over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, op Japan. Fransen zijn natuurlijk zo asociaal als de neten als je geen Frans spreekt, maar die Jappen spreken zelf nauwelijks iets anders dan Japans...
Waar het hart van vol is...quote:
wat een sukkelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Nasty. Hadden dit weekend een toernooi met feest in sporthal en zo. Hoor ik vandaag dat een vriend van me zondagavond laat nog even wou zwemmen in het (gesloten) openluchtzwembad. Hij ging van de duikplank zonder te kijken en zag dus niet dat er een zeil lag. Vol met z'n hoofd er op. Nekwervel gebroken, geen gevoel in armen en benen wat later gelukkig terugkwam. Vandaag is ie geopereerd en krijgt ie een kunststofwervel.
Niet zo snugger met z'n dronken kop, maar desalniettemin flink kl*te voor hem. Ben niet z'n beste vriend maar tis wel 1 van de ploeg.
Tuurlijk. Ik verwacht ook van jou het hele lijstje met mijn naamquote:
Van die verkiezingen bedoel je? Mwah, dat ook weer niet. Ik ga ook niet stemmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik verwacht ook van jou het hele lijstje met mijn naam
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Van die verkiezingen bedoel je? Mwah, dat ook weer niet. Ik ga ook niet stemmen.
Ehm nee. Dan maar zo, ik stem niet en mensen stemmen niet op mij. Prima dealquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]weet je wel niet hoe hard er is gestreden om jou het Singles-Stemrecht te geven?
Dat dus, kansloos gedoe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Van die verkiezingen bedoel je? Mwah, dat ook weer niet. Ik ga ook niet stemmen.
niet dankzij mij iigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil natuurlijk wel de award voor slechtste speller winnen
Ik twijfel dan ook nog of ik je een PM stuur dat ik je best door een matras wil drukken of het gewoon in mijn stemmenreeks zet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sja, ik vind het wel leuk voor een keer![]()
gewoon ff een keer wat anders dan al dat ge-ikbenzozielig of ikhebmnballengeschorenvandaag
K kan er ook niks aan doen dat er nog slechtere spellers zijnquote:
Ach, dat weet ik toch al lang? Wie niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik twijfel dan ook nog of ik je een PM stuur dat ik je best door een matras wil drukken of het gewoon in mijn stemmenreeks zet.
Gaat die tent van jou (die met bier erin) pas echt om zes uur open?quote:
Ik win ook nooit ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
K kan er ook niks aan doen dat er nog slechtere spellers zijn
7 uur zelfsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat die tent van jou (die met bier erin) pas echt om zes uur open?
ik heb geloof ik ook pas 3 keer in mn leven wat gewonnen, en dat is de afgelopen 10jaar niet eens voorgekomenquote:
Arme GvsEquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geloof ik ook pas 3 keer in mn leven wat gewonnen, en dat is de afgelopen 10jaar niet eens voorgekomen
niet dat ik meedoe aan dingen waar ik kan winnen, dus ook mijn eigen schuldquote:
Jij hebt dat toch niet nodig. Jij hebt Varken al gewonnen en anders krijg je Q met een strik d'r om.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dat ik meedoe aan dingen waar ik kan winnen, dus ook mijn eigen schuld
Nou, wat heb ik daarmee gewonnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij hebt dat toch niet nodig. Jij hebt Varken al gewonnen en anders krijg je Q met een strik d'r om.
maar t is ook een klein duur piskonijntjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Varken is cool toch? Jij strekt, Varken strekt. Das tof.
Dat is een creditcard die je mee uit wandelen neemt ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar t is ook een klein duur piskonijntje
Ja, maar die pist je deken en bank niet onderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een creditcard die je mee uit wandelen neemt ook
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:26 schreef Spezza19 het volgende:
Je bedoelt een dame waarvoor je je CC tot de max vol maakt.... die kan in dronken buien wel dekentjes en banken onder pissen
ach, mijn spaghetti is ook alles behalve culinair vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef Kluts het volgende:
Broodje rosbief.
Want echt geen zin om te koken.
Dat at ik wel eens als mijn loon op was en de maand nog niet ja, en dat smaakt goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, mijn spaghetti is ook alles behalve culinair vandaag
gewoon zoals ik het vroeger at.. Spaghetti met tomatensaus en geraspte kaas.. geen vlees, geen groente, alleen een beetje zout, peper en knoflook
Gooi er wat rode wijn doorheenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, mijn spaghetti is ook alles behalve culinair vandaag
gewoon zoals ik het vroeger at.. Spaghetti met tomatensaus en geraspte kaas.. geen vlees, geen groente, alleen een beetje zout, peper en knoflook
Wat ga je dan klaarmaken Kluts?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat at ik wel eens als mijn loon op was en de maand nog niet ja, en dat smaakt goed!
Morgen krijgen we vrienden te eten, dan ga ik wel weer uitgebreid koken.
Ik heb geen rode wijn in huis want vind dat niet lekker, wel port?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gooi er wat rode wijn doorheen![]()
En pasta is het lekkerst als je het zo puur mogelijk eet
Port kan ook, alleen niet teveel dan. En knoflook, nomm nomm nommquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen rode wijn in huis want vind dat niet lekker, wel port?
een flinke scheut bij de tomatensaus gemikt.. de saus smaakt niet verkeerd iigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Port kan ook, alleen niet teveel dan. En knoflook, nomm nomm nomm
Spaanse rode wijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen rode wijn in huis want vind dat niet lekker, wel port?
Nog nooit opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaanse rode wijn
Port!
Maar nu gewoon Brand.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een flinke scheut bij de tomatensaus gemikt.. de saus smaakt niet verkeerd iig
*hik*quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog nooit op![]()
Ik hou van Port, van de week op het terrasje nog gedronken
Had ik ook gisteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, kut fok
Springt nog steeds naar boven toe.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik ook gisteren.
Koud?? Het is juist West-Europees zomers vies-vochtig warm overal. Kan nog wel een onweersbui bij graag...
Vertel?quote:
het is zo'n gedoe...en eerlijk gezegd ben ik nog niet echt iemand tegengekomen waarvan ik denk dat ie het waar isquote:
Met de juiste persoon is het het gedoe waardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:18 schreef ntm het volgende:
[..]
het is zo'n gedoe...en eerlijk gezegd ben ik nog niet echt iemand tegengekomen waarvan ik denk dat ie het waar is
Hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
altijd te weinig kaas en teveel saus.. het is op en ik zit vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de juiste persoon is het het gedoe waard
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha
Altijd nog wat kaas voor toe, toch?iehl.. ik wil alleen goede groene kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja, dat betwijfel ik ook nog steeds. Want hoe weet je wie de juiste persoon is? Mijn hoofd en dat kleine zwarte brokje dat in mijn borstkas zit hebben het vaak genoeg foutquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de juiste persoon is het het gedoe waard
Ik heb geeen idee wat voor kaas jij bedoelt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehl.. ik wil alleen goede groene kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geeen idee wat voor kaas jij bedoelt?
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je nou echt dat ik niks in huis heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Als je het niet meer hebt, weet je pas wie de juiste persoon is...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat betwijfel ik ook nog steeds. Want hoe weet je wie de juiste persoon is? Mijn hoofd en dat kleine zwarte brokje dat in mijn borstkas zit hebben het vaak genoeg fout
The only limit is your own imagination
Liefde
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik niks in huis heb?
Ik heb nog Kronkelvloei en Kronkelkaas.
Ja, en als je het nooit gehad hebt? en nooit gaat krijgen? kan dat ook de juiste persoon zijn dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het niet meer hebt, weet je pas wie de juiste persoon is...So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Zoveel beter dan oorlog.quote:
mee eensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat betwijfel ik ook nog steeds. Want hoe weet je wie de juiste persoon is? Mijn hoofd en dat kleine zwarte brokje dat in mijn borstkas zit hebben het vaak genoeg fout![]()
![]()
Dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog Kronkelvloei en Kronkelkaas.![]()
heb je channa wel een crumble of cookie of cakeshake laten drinken???So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de juiste persoon is het het gedoe waard![]()
medestandersquote:
Dat laatste is wel erg fatalistisch. Potje, dekseltje, dat soort gelul.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en als je het nooit gehad hebt? en nooit gaat krijgen? kan dat ook de juiste persoon zijn dan?
Het eerste is jammer, maar ook een leertraject, toch?
ja, leren dat je dat kleine zwarte brokje mooi voor jezelf moet houdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg fatalistisch. Potje, dekseltje, dat soort gelul.
Het eerste is jammer, maar ook een leertraject, toch?
LOL, ik lees hier een discussie en iedereen die verliefd is denkt het ene en iedereen die dat niet is, denkt het andere. Hmm, toevallig
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
wie zijn verliefd dan en wie niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik lees hier een discussie en iedereen die verliefd is denkt het ene en iedereen die dat niet is, denkt het andere. Hmm, toevallig
I´m a lover, not a fighterquote:![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
@ntm: die foto in je fobo, die onderste, is daar het lijntje op je ogen later op de foto getekend?
#vroegikmeafSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd![]()
heb je channa wel een crumble of cookie of cakeshake laten drinken???
Ik een mangoshake (zonder cake, met stukjes mango)en een "broodje beenham". Ik heb foto's gemaakt. Bizar, gewoon een echte beenham, met bot, brood, saus, sla en dat voor het luttele bedrag van minder dan de goedkoopste gram kaas.
![]()
Zij uiteraard een tosti en een bananencrumbleshake waarbij ze uitriep "Ja, dit was echt een verrassing"![]()
Allemaal dankzij jou, kloontje
Of niet te snel weggeven?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, leren dat je dat kleine zwarte brokje mooi voor jezelf moet houden
het is de bananaCOOKIEshakequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Ik een mangoshake (zonder cake, met stukjes mango)en een "broodje beenham". Ik heb foto's gemaakt. Bizar, gewoon een echte beenham, met bot, brood, saus, sla en dat voor het luttele bedrag van minder dan de goedkoopste gram kaas.
![]()
Zij uiteraard een tosti en een bananencrumbleshake waarbij ze uitriep "Ja, dit was echt een verrassing"![]()
Allemaal dankzij jou, kloontje
mijn favoriet
nope, vanaf nu blijft ie van mijquote:
Sorrie taalnazyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is de bananaCOOKIEshake
mijn favoriet
Ik zei toch dat jij 70% haar en 30% mij was...
Liefde is onmogelijk, ongrijpbaar maar oh zo fijn.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:
Waarom ben jij 14 jaar jonger?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
niks taalnazi.. milkshakenaziquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorrie taalnazy
Ik zei toch dat jij 70% haar en 30% mij was..... alle shakes die niet van Kronkel zijn zouden vergast moeten worden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom ben jij 14 jaar jonger?moet dat je tegenhouden dan? tis wel een mooi grietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Masterlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks taalnazi.. milkshakenazi.. alle shakes die niet van Kronkel zijn zouden vergast moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
soms moet je beslissingen in het belang van jezelf nemen. dat was stap 1.quote:
nu de andere 10000 stappen nog
Haha. Ehm, geen idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet dat je tegenhouden dan? tis wel een mooi grietje
Dat zeker.
Bier!quote:!
Mn geld was op dus nu weer thuis bier drinken.
Met Q. gaat het goed, de biefstuk was lekker.
For great justice!![]()
Age is just a number babyquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms moet je beslissingen in het belang van jezelf nemen. dat was stap 1.
nu de andere 10000 stappen nog
Was it something I said?
Ik ken het kloon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Age is just a baby number, dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Masterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga jij het dan filmen? Ik zie mezelf wel zo rondsluipen onder invloed
Lekkor. Biefstuk, zelf gemaakt of een fijn Utregs tentje dat ik niet ken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!!
Case di Qquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkor. Biefstuk, zelf gemaakt of een fijn Utregs tentje dat ik niet ken?
14 SHADES OF GREY
Biefstukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier!!
Ergens in Utrecht. Alsof ik zelf iets doe!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkor. Biefstuk, zelf gemaakt of een fijn Utregs tentje dat ik niet ken?.
.
For great justice!![]()
nee, je proeft er niks van of ze 14 jaar jonger of ouder zijn. Het zou wel smerig zijn als ik met iemand van 14 jaar jonger seks zou hebben, dat is wat andersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Age is just a baby number, dacht ik
Case?quote:
Casa kan ik me nog iets bij voorstellen. De Nieuwe Q krijgt zijn vrouwtjes warm met koken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Naah, daar heb ik andere manieren voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Casa kan ik me nog iets bij voorstellen. De Nieuwe Q krijgt zijn vrouwtjes warm met koken....
For great justice!![]()
18 of 46... dan weet ik het nog niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, je proeft er niks van of ze 14 jaar jonger of ouder zijn. Het zou wel smerig zijn als ik met iemand van 14 jaar jonger seks zou hebben, dat is wat anders
32, een prima leeftijd
Een ongeschoren harses?quote:
Keuzemogelijkheden FTW!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
18 of 46... dan weet ik het nog niet...
32, een prima leeftijd
For great justice!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Case?
Casa kan ik me nog iets bij voorstellen. De Nieuwe Q krijgt zijn vrouwtjes warm met koken...Ik word er niet warm van of een man kan koken of niet. Handig is het zeker, maar de afwas doen krijg je me warmer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensquote:
Ik heb ook geen afwas nodig om jou warm te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik word er niet warm van of een man kan koken of niet. Handig is het zeker, maar de afwas doen krijg je me warmer mee
For great justice!![]()
Mijn enige leeftijdseis is ouder dan ik en jonger dan mn oudersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
32, een prima leeftijd
Beide tegelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
32, een prima leeftijd![]()
14 SHADES OF GREY
Je zou het hier bij mijn afwas eens moeten proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen afwas nodig om jou warm te krijgen.
Een groot goed.quote:
36 vind ik ook nog steeds primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
32, een prima leeftijd
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn enige leeftijdseis is ouder dan ik en jonger dan mn ouders![]()
Mijn records zijn 10 jaar jonger en 4 jaar ouder...The only limit is your own imagination
Maak je mij dan ook warm?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zou het hier bij mijn afwas eens moeten proberen
For great justice!![]()
12 jaar ouderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Mijn records zijn 10 jaar jonger en 4 jaar ouder...ik win
14 SHADES OF GREY
Even kijken... 8 jaar jonger en 9 jaar ouder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Mijn records zijn 10 jaar jonger en 4 jaar ouder...
For great justice!![]()
18 jaar ouder. Ik win.quote:
5jr jonger en 11jr ouder, ik win niks
Dekentjes genoegquote:
Had je vader kunnen zijnquote:
12 jaar ouder had ook mijn vader kunnen zijnquote:
Jij weet toch niet wat daaronder ligt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm... fout antwoord. Doe zelf je afwas maar.
Jij? Naakt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wat daaronder ligt?
For great justice!![]()
Daar kom jij alleen achter als je mn afwas doetquote:
Jaaaa, zo werkt het dus niet hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar kom jij alleen achter als je mn afwas doet
For great justice!![]()
Tegenwoordig ook moederquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
12 jaar ouder had ook mijn vader kunnen zijn
14 SHADES OF GREY
10 jaar jonger met roze haar
4 jaar ouder Australische met voor de eerste keer stonede seks
Sja, dan zul je het nooit wetenquote:
Oh wacht.. Ik heb ook ooit 1x een jonger iemand gehad.,. dat scheelde wel 2 jaar. Een van de slechtste keren uit mijn levenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
10 jaar jonger met roze haar
4 jaar ouder Australische met voor de eerste keer stonede seks
Ja, maar nog niet met mijn leeftijdquote:
Of jijquote:
Kloon is een beest in bed.
we hebben toch alleen de bank gedeeld? Of tel je jouw hippiebank als bed?quote:
Gelukkig voor jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet met mijn leeftijd
14 SHADES OF GREY
Ff kijken...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hebben toch alleen de bank gedeeld? Of tel je jouw hippiebank als bed?
8 jaar studententijd, waarvan 1,5 jaar samenwonen, 3,5 jaar logeerbed en nu 2,5 jaar hippiebank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
zekerquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff kijken...
8 jaar studententijd, waarvan 1,5 jaar samenwonen, 3,5 jaar logeerbed en nu 2,5 jaar hippiebank?Niet dat ik de volgende keer die harde stukjes eruit moet pulken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er een witte spreiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet dat ik de volgende keer die harde stukjes eruit moet pulken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ligt er een witte spreinee, geen witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is niet hippie hoor
Ik heb mn oranje dekentje maar weggedaan.. Had er een flink brandgat in zitten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, geen wit
dat is niet hippie hoor
Ik heb mn oranje dekentje maar weggedaan.. Had er een flink brandgat in zitten
Klassiek. Hier ook. C is ook zo'n onhandig monster.
Hahahaquote:
14 SHADES OF GREY
welke c?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klassiek. Hier ook. C is ook zo'n onhandig monster.
Ik denk toch voornamelijk jij hoorquote:
Ja hoi. Virusinfectie in beide ogen. Het doet pijn en ik heb felgele tranen door de kleurstof
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
*blijft uit de buurt van Samzz*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Virusinfectie in beide ogen. Het doet pijn en ik heb felgele tranen door de kleurstofSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Virusinfectie in beide ogen. Het doet pijn en ik heb felgele tranen door de kleurstof
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dan wil ik een foto zienquote:
Die mof.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die mof.Allemaal onhandige mensen in jouw omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@ntm: die foto in je fobo, die onderste, is daar het lijntje op je ogen later op de foto getekend?
#vroegikmeaf![]()
![]()
Wat is jouw leeftijdsgrens dan?quote:14 SHADES OF GREY
waarom niet? mannen blijven geestelijk toch wel jonger en uiterlijk ziet er beter uit naarmate ze rijpenquote:
ik zie een gezamelijke factor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal onhandige mensen in jouw omgeving"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Geen idee. Soms gebeurt dat, mijn weerstand is laag, dus hij slaat nu toe blijkbaar.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal onhandige mensen in jouw omgeving
Dus we zijn het eens?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
komt wel als je ouder wordtquote:
kut, nu ben ik op een stoel gaan zitten en heb geen enkele zin om er uit te komen om iets nuttigs te doen
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Ik ben er weer weg van. Het beeldscherm doet pijn aan m'n ogen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
kut, nu ben ik op een stoel gaan zitten en heb geen enkele zin om er uit te komen om iets nuttigs te doenheb een keuken vol afwas en moet wassen. Maar de bank wil me niet loslaten
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom niet? mannen blijven geestelijk toch wel jonger en uiterlijk ziet er beter uit naarmate ze rijpen![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
5 jaar ouder. als die heeel leuk is 6 jaar ouder14 SHADES OF GREY
lomp en onhandigquote:
Dat veranderd naarmate je ouder wordt, dan wordt de verhouding lager. M'nquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.en ik schelen ruim 10jr en uiteraard zijn er dingen waaraan je dat merkt, maar in het algemeen gaat dat goed samen.
Nee, daar geloof ik dan weer niet in. Zolang je elkaar maar vrij genoeg laat om je leven nog te ervarenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.
LEOquote:
wie is de ergste?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hier
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk toch voornamelijk jij hoorFor great justice!![]()
Je hangt tussen de techneuten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hier
Een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd zeggen de managers altijd. Daarom hebben de techneuten op hun beurt in ieder geval geen leeg bureau.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan zou ik een supertechneut moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hangt tussen de techneuten?
Een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd zeggen de managers altijd. Daarom hebben de techneuten op hun beurt in ieder geval geen leeg bureau.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Bijna achttien en nu het spellen al verleerd. Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef ntm het volgende:
[..]
bijna 18 en ja misschien als ik ouder ben dat mijn leeftijdsgrens vervaagd maar nu nog niet
Sja, we zullen het nooit weten..quote:
veeg mij maar niet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zou ik een supertechneut moeten zijn.![]()
Oh fuck. Alweer greenchoice vergeten te bellen vandaag.. *kutchaoot als ik ben*So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Niet verleerd, die kinderen van tegenwoordig leren aan dat zinnen als "ik ga na me school toe" ABN zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijna achttien en nu het spellen al verleerd. Waar gaat het heen met de wereld.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Nee, mijn vrienden zijn divers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hangt tussen de techneuten?
Op het werk zijn er niet zoveel onhandigen. Daar ben ik denk ik de meest onhandige. Maar ben ook nogal ADD daar.
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veeg mij maar niet uit![]()
Oh fuck. Alweer greenchoice vergeten te bellen vandaag.. *kutchaoot als ik ben*
Oh, ik dacht dat je het over je werk had!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden zijn divers.
Op het werk zijn er niet zoveel onhandigen. Daar ben ik denk ik de meest onhandige. Maar ben ook nogal ADD daar.
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden zijn divers.
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.
Juistem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandig
Nicht is zaterdag jarig, en die kan zelf niet downloaden, dus die had gevraagd of ik wat cd'tjes wilde downloaden voor op haar verjaardag.
Ik ga echt de ergste muziek ooit downloaden nu.
Dat heb ik ook en is ook logisch; als je iets laat slingeren doe je dat altijd op een plek die van voor jou logisch lijkt. Verplaatsen naar een ruimte-efficiëntere plek leidt dus vrijwel altijd tot grote zoekacties.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandig
Lisa, Amy en Shelley?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nicht is zaterdag jarig, en die kan zelf niet downloaden, dus die had gevraagd of ik wat cd'tjes wilde downloaden voor op haar verjaardag.
ik heb toen voor het feest van mn ouders de foutste cds gedownload en heb een geweldige avond gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Ik heb altijd alles wat ik nodig heb om me heen liggen binnen handbereik. Is gewoon handig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en is ook logisch; als je iets laat slingeren doe je dat altijd op een plek die van voor jou logisch lijkt. Verplaatsen naar een ruimte-efficiëntere plek leidt dus vrijwel altijd tot grote zoekacties.
Maar opruimen is sociaal verantwoord als je bezoek krijgt.
Ik heb al een jaar geen nederlands gehad? Enne als je van iedereen z'n spelfouten wil benadrukken ben je lang bezig![]()
![]()
Ik ook niet, helaasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?
maar een echte kunstenaar is nu eenmaal niet succesvol tot ie dood is
Zeg, die mixes van Adam Beyer die ik van jou heb, staan hier nu lekker te knallen. Kan ook prima op de verjaardag van een nicht waar jij lekker uit je dak kan gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nee, iets met Alexis Jordan (dat vreselijke kutnummerquote:), Rihanna en meer van dat werk.
Te jong dus nextquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef ntm het volgende:
[..]
bijna 18 en ja misschien als ik ouder ben dat mijn leeftijdsgrens vervaagd maar nu nog niet
14 SHADES OF GREY
Kleedje eroverheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles wat ik nodig heb om me heen liggen binnen handbereik. Is gewoon handig!
Maar opruimen is sociaal verantwoord als je bezoek krijgt.Koop een LP voor haar met die muziek erop, dat zal haar leren!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, iets met Alexis Jordan (dat vreselijke kutnummer), Rihanna en meer van dat werk.
Al een jaar. Ik word oud.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef ntm het volgende:
Ik heb al een jaar geen nederlands gehad? Enne als je van iedereen z'n spelfouten wil benadrukken ben je lang bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Omdat je nog een hartslag hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet, helaas
maar een echte kunstenaar is nu eenmaal niet succesvol tot ie dood isWillen jullie dan vast een handtekening? Goede investering hoor ik net.quote:
Oh, uiteraard! Ik hoopte alleen nu je nog een beetje jong en kneedbaar bent je nog mee te geven dat het voor hij, zij of het gewoon stam+t is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef ntm het volgende:
Ik heb al een jaar geen nederlands gehad? Enne als je van iedereen z'n spelfouten wil benadrukken ben je lang bezig
Kluts:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007392643/index.htmlBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Daarentegen kom ik geloofwaardiger over.quote:
Dan wel graag op een blanco cheque.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie dan vast een handtekening? Goede investering hoor ik net.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik ga aan die muziek geen geld uitgeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, uiteraard! Ik hoopte alleen nu je nog een beetje jong en kneedbaar bent je nog mee te geven dat het voor hij, zij of het gewoon stam+t is.
Kluts:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007392643/index.html
Doe ik sowieso al jaren niet, alleen concerten.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
klopt, jij bent net zo oud als het eerste schilderij van michelangeloquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarentegen kom ik geloofwaardiger over.
Maar ben wel beter geconserveerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klopt, jij bent net zo oud als het eerste schilderij van michelangeloI will work to elevate you. Just enough to bring you down
vind je?quote:
quote:
En toch is dat schilderij meer waard.
quote:
Snap ik.. Ik zou voor jou nog geen cent uitgevenquote:
Een cent uitgeven is een luxe die je je als pauper überhaupt niet kunt veroorloven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Snap ik.. Ik zou voor jou nog geen cent uitgevenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
een cent kan ik nog wel missen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een cent uitgeven is een luxe die je je als pauper überhaupt niet kunt veroorloven.
Pauper, dat vind ik echt zo'n ultiem woord dat mijn kak-vrienden vroeger gebruikten.
Ik bied twee cent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een cent kan ik nog wel missen hoor
je mag m hebben hoorquote:![]()
ik zei nog dat ik er GEEN cent aan uit zou geven
Jij met kakvrienden, ik kan me er geen beeld bij voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Kluts het volgende:
Pauper, dat vind ik echt zo'n ultiem woord dat mijn kak-vrienden vroeger gebruikten.
ik bied 50 cent
14 SHADES OF GREY
Ik kom uit een kak-familie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij met kakvrienden, ik kan me er geen beeld bij voorstellen![]()
Laten we zeggen dat ik het eigenlijk niet echt erg vind om het zwarte schaap te zijn.
Nee, dat snap ik...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een kak-familie.![]()
Laten we zeggen dat ik het eigenlijk niet echt erg vind om het zwarte schaap te zijn.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
ik heb geen kakfamilie, maar zelfs ik ben het zwarte schaap, met de blonde ponyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een kak-familie.![]()
Ik ben ook het zwarte schaapik ben de heiden in de familie
14 SHADES OF GREY
Het is gewoon een briljant woord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Kluts het volgende:
Ik ben ook het zwarte schaap. Vuile emigrant.The only limit is your own imagination
Dat zeker. Ultieme kakwoorden zijn sowieso prachtig. In dit rijtje vallen zeker "hautain" en "dedain". De hele betekenis zit al in de uitspraak, mits correct gedaan natuurlijk, met de kin een beetje naar voren.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Sja, maar jij bent naar Duitsland gegaan.. erger kon nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben ook het zwarte schaap. Vuile emigrant.
I’m just trying to untangle my mind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: