Geen idee. Soms gebeurt dat, mijn weerstand is laag, dus hij slaat nu toe blijkbaar.quote:
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal onhandige mensen in jouw omgeving
Dus we zijn het eens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
komt wel als je ouder wordtquote:
Herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
kut, nu ben ik op een stoel gaan zitten en heb geen enkele zin om er uit te komen om iets nuttigs te doen
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom niet? mannen blijven geestelijk toch wel jonger en uiterlijk ziet er beter uit naarmate ze rijpen
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
5 jaar ouder. als die heeel leuk is 6 jaar ouder
lomp en onhandigquote:
Dat veranderd naarmate je ouder wordt, dan wordt de verhouding lager. M'nquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.
Nee, daar geloof ik dan weer niet in. Zolang je elkaar maar vrij genoeg laat om je leven nog te ervarenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef ntm het volgende:
[..]
ja maar ik denk toch dat als je teveel leeftijdsverschil hebt het vaak niet werkt omdat je allebei in een andere levensfase zit.
LEOquote:
wie is de ergste?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hier
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk toch voornamelijk jij hoor
Je hangt tussen de techneuten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zelf zeker niet handig, maar steek er gelukkig wel bovenuit bij het zootje chaoten hier
Dan zou ik een supertechneut moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hangt tussen de techneuten?
Een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd zeggen de managers altijd. Daarom hebben de techneuten op hun beurt in ieder geval geen leeg bureau.
Bijna achttien en nu het spellen al verleerd. Waar gaat het heen met de wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef ntm het volgende:
[..]
bijna 18 en ja misschien als ik ouder ben dat mijn leeftijdsgrens vervaagd maar nu nog niet
Sja, we zullen het nooit weten..quote:
veeg mij maar niet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zou ik een supertechneut moeten zijn.
Niet verleerd, die kinderen van tegenwoordig leren aan dat zinnen als "ik ga na me school toe" ABN zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijna achttien en nu het spellen al verleerd. Waar gaat het heen met de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |